Juunsku 15.09.2003 21:30:01 | |
---|
Kertokaapa joitakin hyviä 150Eurosta alaspäin maksavia pass.mikkejä.. Ei jaksa hakua laittaa kun on kirjotukset kohta jne.. Joku sano et EMG:n joku mikki on samanlaisilla johdotuksilla kuin Jackson PS sarjan skebassa.. Kiitän etukäteen! Junsku |
Dumb 15.09.2003 21:33:19 | |
---|
Jos aktiivia haluat niin EMG-81 ja -85 ovat tuossa 150€:n paikkeilla. DiMarzion humbuckerit maksavat Levytukussa kaikki 120€ kappaleelta (ainakin 7-kieliset versiot). |
Fortune 15.09.2003 21:37:48 | |
---|
Jos aktiivia haluat niin EMG-81 ja -85 ovat tuossa 150€:n paikkeilla. DiMarzion humbuckerit maksavat Levytukussa kaikki 120€ kappaleelta (ainakin 7-kieliset versiot). Passiivi ei ole aktiivi, Dumbseni (tarkasta otsikko :). Dimarzion Air Norton ja Steve's Special ovat toimineet testaamistani kombinaatioista monipuolisimmin, Petrucci-Ibassa ainakin. Vai-keppien mikeistä en ole oikein tykännyt. |
-K- 15.09.2003 21:40:17 | |
---|
Kertokaapa joitakin hyviä 150Eurosta alaspäin maksavia pass.mikkejä.. Ei jaksa hakua laittaa kun on kirjotukset kohta jne.. Joku sano et EMG:n joku mikki on samanlaisilla johdotuksilla kuin Jackson PS sarjan skebassa.. Kiitän etukäteen! Jaa että kirjotukset, minä kanssa huomasin tänään että kappas reaali on jo ylihuomenna, eipä taida tulla korottamisesta mitään. Joo ei auta jos on samat johdotukset sillä joudut kuitenkin vaihtamaan potikat yms. aktiivihommelit kitaran tupiin. Eli loppuviimeksi helpommalla pääset kun laitat passiivimikin. Hyviä hevimikkejä on vaikka kuinka, kerro vähän mitä haet. Alapäätä, laulavaa yläpäätä ? Seymourilta : Custom, Distortion, Dimebucker, Invader ja live wire metal vai mikä olikaan. Dimarziolta Tone Zone, Evolution ja X2N..... Ei suotta elämys. |
Dumb 15.09.2003 21:46:08 | |
---|
Passiivi ei ole aktiivi, Dumbseni (tarkasta otsikko :). Huomasin saman kun avasin ketjun uudelleen äsken. Puolustaudun sillä, että tekstissä mainittiin EMG ja minulle EMG = aktiivimikki. |
LaXu 15.09.2003 22:50:39 | |
---|
Jos aktiivia haluat niin EMG-81 ja -85 ovat tuossa 150€:n paikkeilla. DiMarzion humbuckerit maksavat Levytukussa kaikki 120€ kappaleelta (ainakin 7-kieliset versiot). Eihän nuo EMG:t nyt noin paljoa maksa. Molemmat vähän reilun satasen Musamaailmassa. EMG707 ovatkin sitten niin järkyttävän ylihintaisia, että seiskakielisen aktiivimikeiksi (ja kuusikielisenkin) suosittelisin aina EMG-mikkien sijasta Mastertoneja (n. 125€/kpl Saksasta). |
Fingolfin 15.09.2003 23:15:39 | |
---|
suosittelisin aina EMG-mikkien sijasta Mastertoneja (n. 125€/kpl Saksasta). Mistäs puodista noita Mastertoneja saa Saksanmaalta? Strength and Honor |
LaXu 15.09.2003 23:20:13 (muokattu 15.09.2003 23:21:02) | |
---|
|
Jormaz 15.09.2003 23:45:07 (muokattu 15.09.2003 23:45:49) | |
---|
Voi perhana, noi Mastertonet vaikuttaa hyviltä. Sen verran kuin saksaa ymmärrän niin ei tartte vaihtaa potikoita ja voi käyttää passiivimikin parina! Jumaliste, aika potentiaalinen vaihtoehto. Oon juuri ajatellut vaihtaa EMG:t keppiin mutta nyt pisti miettimään. LIS: http://www.mastertonepickups.com/Back to the 80's |
-K- 15.09.2003 23:47:12 (muokattu 15.09.2003 23:48:30) | |
---|
Eihän nuo EMG:t nyt noin paljoa maksa. Molemmat vähän reilun satasen Musamaailmassa. EMG707 ovatkin sitten niin järkyttävän ylihintaisia, että seiskakielisen aktiivimikeiksi (ja kuusikielisenkin) suosittelisin aina EMG-mikkien sijasta Mastertoneja (n. 125€/kpl Saksasta). Mistäs tuolta löysit 7kielisten mallit ? Vai onko noi niin leveitä että menee 7-kielisellekin ? Ei suotta elämys. |
LaXu 15.09.2003 23:51:07 | |
---|
Voi perhana, noi Mastertonet vaikuttaa hyviltä. Sen verran kuin saksaa ymmärrän niin ei tartte vaihtaa potikoita ja voi käyttää passiivimikin parina! Jumaliste, aika potentiaalinen vaihtoehto. Oon juuri ajatellut vaihtaa EMG:t keppiin mutta nyt pisti miettimään. LIS: http://www.mastertonepickups.com/ Potikoita ei tarvi vaihtaa kunhan ne ovat joko 250K tai 25K potikoita. Mutta mikkien mukana tulee kyllä Switchcraftin jakki ja potikat (vola ja tone potikat joka mikin mukana). Käsittääkseni nykyään mukana tulee 250K potikat, aiemmin tuli 25K potikat. Puolitettavaa humpparimallia Mastertonella tosin ei ole vielä..yksikelaisetkin mallit vasta tulossa (niitä kiinnostaisikin sitten kokeilla). Mutta todella hyviä mikkejä ovat ja noita saa joko mustan, kromin tai kullan värisillä kuorilla ja myöskin 7-kielisinä versioina. Tuolla Tonetoysissa tosin ei näkynyt kullanvärisiä malleja listassa, mutta kaipa sellaisetkin saa pyynnöstä. Vaihtoehtoisestihan nuo voi tilata suoraan Australiasta. Tosi hyvä asiakaspalvelu ja mikit tulevat n. viikossa perille. Tällöin tosin on tietysti ALV:t ja tullit riesana. |
Jormaz 15.09.2003 23:53:31 | |
---|
Vaihtoehtoisestihan nuo voi tilata suoraan Australiasta. Tosi hyvä asiakaspalvelu ja mikit tulevat n. viikossa perille. Tällöin tosin on tietysti ALV:t ja tullit riesana. Eiköhän se ole vaan ajan kysymys koska noita saa myös sieltä tutusta ja turvallisesta ;) Back to the 80's |
p130 16.09.2003 11:39:40 | |
---|
Kertokaapa joitakin hyviä 150Eurosta alaspäin maksavia pass.mikkejä.. Ei jaksa hakua laittaa kun on kirjotukset kohta jne.. Joku sano et EMG:n joku mikki on samanlaisilla johdotuksilla kuin Jackson PS sarjan skebassa.. Kiitän etukäteen! Duncanin Dimebucker, munakkaat hevijutut irtoaa, mutta kaikkeen muuhunkin säröjuttuun helkkarin hyvä mikki. Kertonee jotain, että yhden kaverini hankittua sellaisen on samanlainen ilmestynyt neljälle muulle... Minulla ei vielä ole mutta saatanpa minäkin... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Juunsku 16.09.2003 11:55:34 | |
---|
Hyviä hevimikkejä on vaikka kuinka, kerro vähän mitä haet. Alapäätä, laulavaa yläpäätä ? Se tulis tallamikiksi... En osaa oikein tarkemmmin kuvailla minkä lainen sen tulis olla. No jämy soundi pitäs olla, mut tuossa ei taida olla tarpeeksi kuvaila __ Junsku |
Fingolfin 16.09.2003 17:36:36 | |
---|
Mielessä olisi hommata tuo Mastertonen SPA ja vielä tuo 4,05 voltin outputilla oleva versio. Saattaa potkia melkoisen tehokkaasti! Strength and Honor |
PekkaM 16.09.2003 17:40:42 | |
---|
DiMarzioista löytyy itseltäni Evoulution, Tone Zone ja PAF Pro ja kyllä se Evolution noista olisi "hevisoittoon" valintani. Tone Zone on muuten eniten mieleinen. SZ:ssani on Duncanin 59 ja JB ja se soveltuu mainiosti G'n'R-tyyppiseen soittoon, jota ainakin minun nuoruudessani kutsuttiin vielä "heviksi" (Kiss:kin oli sitä). Osta JEM77BFP! |
Antti1 16.09.2003 18:09:31 | |
---|
Tone Zone on muuten eniten mieleinen. Tuo ON hyvä mikki. Keskiääniä ehkä johonkin mahonkirunkoiseen saattaa olla liikaa. Mutta esim. leppä runkoiseen tms. Ahh.. Täytyy taas änkeä tännekin kysymään kun kukaan ei mulle vastaa. Mistä noita DiMarzion mikkejä saa värillisinä järkevään hintaan? "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
-K- 16.09.2003 18:17:51 | |
---|
Tuo ON hyvä mikki. Keskiääniä ehkä johonkin mahonkirunkoiseen saattaa olla liikaa. Mutta esim. leppä runkoiseen tms. Ahh.. Täytyy taas änkeä tännekin kysymään kun kukaan ei mulle vastaa. Mistä noita DiMarzion mikkejä saa värillisinä järkevään hintaan? Eikö ne maksa saman verran kun tilaat kaupasta kuin kaupasta. Toimitus vaan kestää ihan homona. Ei suotta elämys. |
Antti1 16.09.2003 18:21:16 | |
---|
Eikö ne maksa saman verran kun tilaat kaupasta kuin kaupasta. Toimitus vaan kestää ihan homona. No näin pitäisi käsittääkseni olla, mutta tarkoitin kauppojen välisiä hintaeroja. Kun jos mikki maksaa toisaalla 100€ ja toisaalla 120€ tulee kahden mikin hintaeroksi jo 40€ ja se on mulle paljon rahaa. Noh, kaipa mä pyydän t-kaupan setiä tilaamaan, jos kaveritkin ostelis jotain romppeita samalla sieltä. Harmi kun missään ei noita erikoisemman värisiä ole suoraan hyllyssä. :( "Varo mitä haluat, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
-K- 16.09.2003 19:21:54 | |
---|
Niin no noista hintaeroista sen verran että itse olen lähikaupasta ostaessani saanut sen 15% käteisalennuksen noista mikeistäkin, että tilaaminen ulkomailta ei ole välttämätöntä. Ei suotta elämys. |