Aihe: Kitara englannista
1
Mr. Roots
12.11.2004 09:42:07
On kohta viikon reissu Manchesterin ja Liverpoolin seudulle tiedossa ja tuli mieleen, jos sieltä löytäisi itselle "matkamuiston." Tuskin kenelläkään on tietoa kyseisten kaupunkien (vintage)kitaraliikkeistä, mutta jos tiedätte jotain nettisivuja tai lehtiä mistä tietoa voisi löytyä, niin se olisi hieno juttu. Hintatasohan on tiettävästi melkolailla samaa luokkaa Suomen kanssa, mutta jos jonkin erikoisuuden löytäisi, niin sen voisi "uittaa" kotimaahan.
d-e
12.11.2004 13:25:33
Toi on Maailman Suurimman Ulkoilmamuseon (=Englanti) köyhintä seutua,ne on vasta äskettäin saanu puhelinlinjat sinne.Eli netistä on (lähes) turhaa etsiä mitään vintagesoitin puljua tuolta alueelta.Second Hand Shoppeja vaan rohkeesti etsimään,taksikuskit voi tietää paikkoja.Oon itse hakenut Englannista vastaavia paikkoja - laihoin tuloksin.Liverpoolissa en oo käyny (tekis mieli lähteä...) mutta kaupungin pop/rock historia edellyttää mun mielestä sitä että jotain vois vastaan tulla...
"..rock and roll has been downhill ever since Buddy Holly died..." - John Milner
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)