k... 12.11.2004 01:59:16 | |
---|
Löytyykö sivuja joissa olisi luotettavampia laitearvosteluja kuin toisissa? Elikkä minkä sivun arvosteluihin itse yleensä luotat, mihinkä sivustoon et ja miksi (et)? Mitä esim. Wah- tai pitch shifter -pedaaleita hankkiessa tulisi ottaa huomioon jos ei jaksa omia kamoja raahata kauppaan testattavaksi mikä kuulostaa hyvältä ja mikä ei? |
Kitarasankari 12.11.2004 11:14:43 | |
---|
onhan nuo harmony-centralin sivut mutta luotettavuudesta en anna mitään takuita. Jazz is not dead...it just smells funny... |
BenGlenton 12.11.2004 11:18:44 | |
---|
Harmony centralin jutut ovat kyllä arveluttavia. "oon soittanu viikon ja tää skitta on aivan mahtava!!! ostakaa kaikki tää sama jos tää pöllitään nii vittu mä tapan sen!!!" " oon vanha guru, kohta soittanut 65 vuotta, kokeillu 500 eri putkivahvistinta ja tää on kyllä kaikista paras!!" "ihan paska tää bluus-pedaali eihän tästä saa edes gorevomituary soundia. 0 points VITTU TIÄXX!?!?!" Read between the lines... http://www.supremecourtband.fi , The Point Reason Kill -EP:ltä ladattavissa kotisivuilla! MYYDÄÄN FOSTEX VC-8 ADAT-AD/DA-KONVERTTERI! |
Mursuviiksi 12.11.2004 11:30:53 | |
---|
Read between the lines... Tätä ei voi olla korostamatta tarpeeksi kun H-C on kyseessä. Sieltä saa ihan käyttökelpoistakin tietoa irti, mutta se vaatii todella paljon hölynpölyn karsimista välistä. Kyllä ne "luotettavammat" arvostelut oppii kuitenkin melko nopeasti tunnistamaan sieltä seasta. Moussaka on kamalaa. |
Pitsku 12.11.2004 17:08:43 | |
---|
Kehuttiinhan Harmony Centralissa myös ZOOM 707:aakin:) Pelimies ostaa ensin mailat ja vasta sitten opettelee pelaamaan |
Robert 12.11.2004 17:17:49 | |
---|
Yleensä jos joku antaa joka kohtaan arvosanaksi 10, on kyseessä ihan hölynpöly. Ei kai kukaan halua myöntää ostaneensa paskaa? =) On tämä html kyllä ihmeellinen asia! |
Juutas 12.11.2004 17:27:01 | |
---|
Tästä aiheesta (H-C) on ollut M-netissä keskustelua noin n kertaa ja noin n-1 kertaa on pohdittu oman vastaavan sivuston perustamista oman rakkaan palstamme yhteyteen, mutta jostain syystä siitä ei ole koskaan tullut mitään. =( Nimimerkillä "Ei katkera mutta kuitenkin" Olen aina oikeassa, paitsi silloin kun olen väärässä. |
G-mies 12.11.2004 18:16:29 | |
---|
Yleensä jos joku antaa joka kohtaan arvosanaksi 10, on kyseessä ihan hölynpöly. Ei kai kukaan halua myöntää ostaneensa paskaa? =) Sama juttu myös niiden arvosanan 1 antaneiden kanssa. Eli jos arvosteluista karsisi 25% parhaista ja 25% huonoimmista arvioista niin ehkä jäljelle jäävä 50% kuvastaisi värkin oikeaa tasoa? "Every breath you take, every move you make, I'll be watching you. That's police talk." -Sledge Hammer |
Mursuviiksi 12.11.2004 18:37:53 | |
---|
Sama juttu myös niiden arvosanan 1 antaneiden kanssa. Eli jos arvosteluista karsisi 25% parhaista ja 25% huonoimmista arvioista niin ehkä jäljelle jäävä 50% kuvastaisi värkin oikeaa tasoa? Ehkä kannattaa kuitenkin kiinnittää enemmän huomiota tekstin sisältöön, kuin annettuihin numeroihin. Yleensä kirjoitustyylistä voi päätellä melko paljon. Moussaka on kamalaa. |
killbill 12.11.2004 19:16:47 (muokattu 12.11.2004 19:22:08) | |
---|
Kyllä HC:stä saa tosiaan hyvääkin osviittaa. Tarkemmin kun jaksaa tarkastella, niin huomaa kyllä kenellä siellä on oikeasti jotakin tajua asioista. Ja olisihan tuollainen vastaava palsta tosi hyvä olla olemassa täälläkin, mutta ihan samalla tavalla Muusikoiden netissäkin olisi seassa päättömiäkin arvosteluita. Näilläkin palstoilla kun riittää nytkin kirjoituksia tyyliin "tää on ihan p**ka laite", eikä ole kuitenkaan mitään järkeviä perusteluita mielipiteelle. Ja onhan oikeastikin olemassa soittajia, joilla on ollut elämänsä aikana älytön määrä kaikenlaisia kamoja, ja tietävät siksi paljon monista jutuista. Se kyllä yleensä näkyy läpi, jos puhuu ihan palturia...Tarkkana vaan niin kyllä sieltä hyviäkin vinkkejä löytyy : ) Tosin jos ei tiedä asioista kerrassaan yhtään mitään, niin "huijareita" voi olla vaikea erottaa. |