jim_ 04.02.2017 16:27:43 | |
---|
Mulla on Fender American Standard Telecaster 1988 metallic blue värisenä. Serial number siinä on E 3 - alkuinen, mikä viittaa kuitenkin n. vuoteen 1983. Kitara on ollut mulla uudesta asti, joten tiedän ettei kaulaa ole vaihdettu. Olen nähnyt internetissä kuvia myös muista samanlaisista kitaroista ja niissä myös on E 3 -alkuinen sarjanumero. Onko tietoa mistä tällainen ''sarjanumerohämmennys'' voisi johtua..? |
73nd3r 04.02.2017 17:28:39 | |
---|
Tuo tarina löytyy Duchossoirin kirjastakin, sivu 76. CBS:n jäljiltä oli E3 ja E4 sarjanumerostickereitä kamala kasa, ja tyypilliseen Fender-tapaan ('never throw anything away') ne sitten käytettiin pois kuleksimasta. Tämän takia E5/E6/E7 sarjanumeroita ei löydykään MIA-Fendereistä, japseista kyllä. Sun kitara ja 'aito' kasikolmonen lienee kuitenkin muutenkin erilaisia, talla ja Delta Tone... |
Johnny99 04.02.2017 20:31:05 | |
---|
73nd3r: Tuo tarina löytyy Duchossoirin kirjastakin, sivu 76. CBS:n jäljiltä oli E3 ja E4 sarjanumerostickereitä kamala kasa, ja tyypilliseen Fender-tapaan ('never throw anything away') ne sitten käytettiin pois kuleksimasta. Tämän takia E5/E6/E7 sarjanumeroita ei löydykään MIA-Fendereistä, japseista kyllä. Sun kitara ja 'aito' kasikolmonen lienee kuitenkin muutenkin erilaisia, talla ja Delta Tone... Juuri näin. Mullakin on 1987 American Standard Stratossa E301... alkuinen sarjanumero. |
jim_ 05.02.2017 10:47:08 | |
---|
Juu, tuo selvensi asiaa..!! :-) Kiitos siitä! '83:n Tele on tosiaan erilainen muilta osin ja siihen aikaan kaulan pintalakkaus taisi olla myös erilainen.., ainoastaan sarjanumero on ihmetyttänyt... T:Jyrki |