epeli 15.11.2004 08:32:21 (muokattu 15.11.2004 08:45:05) | |
---|
katoin, että tossa on jo yks topikki eturauhasista, mutta studiokäyttöön. mie tarttisin livenä. mulla on jo v-amp 2, mutta se ei oikeen ole paras mahdollinen livenä kun siinä on se aika pitkä tauko efektiä vaihdettaessa (studiossahan se ei haittaa). onkohan podissa samanlaista? jotkut sanoo että on ja jotkut sanoo että ei. niin mutta laittakaapas listaa noita nyvistä etusista. Happy I am... .... not sad.... |
Kjukka 15.11.2004 08:37:31 | |
---|
G-major ei ole etuaste, vaan multiefekti. Siitä puuttuvat vahvistin- ja kaappimallinnokset, joten sitä ei voi oikein suoraan verrata PODiin tai Vamppiin. |
epeli 15.11.2004 08:44:02 | |
---|
G-major ei ole etuaste, vaan multiefekti. Siitä puuttuvat vahvistin- ja kaappimallinnokset, joten sitä ei voi oikein suoraan verrata PODiin tai Vamppiin. juu sori, huomasin vasta nyt mitä kirjotin.... aamu... Happy I am... .... not sad.... |
PIM 15.11.2004 09:04:25 | |
---|
Hanki jostain käytetty Yamahan DG-Stomp. Siitä löytyy mallinnusten lisäksi kaikki Pentti-peruskitaristin tarvitsemat efektit etkä tarvitse mitään ylimääräisiä polkulautoja muistipaikkojen vaihtoon koska tarvittavat kytkimet löytyy jo itse laitteesta. E=Fb, Einstein's theory of music |
JuSu 15.11.2004 09:41:33 | |
---|
Hanki jostain käytetty Yamahan DG-Stomp. Siitä löytyy mallinnusten lisäksi kaikki Pentti-peruskitaristin tarvitsemat efektit etkä tarvitse mitään ylimääräisiä polkulautoja muistipaikkojen vaihtoon koska tarvittavat kytkimet löytyy jo itse laitteesta. Komppaan. Tuollainen on lojunut nurkissa pari vuotta, viime aikoina olen havainnut sen toimivan koti/kuulokesoittelun lisäksi hienosti myös etusena. JuSu Minä olen myyrä. |
epeli 15.11.2004 09:51:25 | |
---|
Hanki jostain käytetty Yamahan DG-Stomp. Siitä löytyy mallinnusten lisäksi kaikki Pentti-peruskitaristin tarvitsemat efektit etkä tarvitse mitään ylimääräisiä polkulautoja muistipaikkojen vaihtoon koska tarvittavat kytkimet löytyy jo itse laitteesta. käytetty/uusi hinta? noin pyöreesti. Happy I am... .... not sad.... |
tamart 15.11.2004 11:19:03 | |
---|
Hanki jostain käytetty Yamahan DG-Stomp. Siitä löytyy mallinnusten lisäksi kaikki Pentti-peruskitaristin tarvitsemat efektit etkä tarvitse mitään ylimääräisiä polkulautoja muistipaikkojen vaihtoon koska tarvittavat kytkimet löytyy jo itse laitteesta. Jep. Tuo päätteeseen ja kaappiin ja rok. |
J-PPP 15.11.2004 11:23:46 | |
---|
WANTED: Musta telecaster tai pelkkä body, tarjoa! |
PIM 15.11.2004 11:43:39 | |
---|
Käytetty max 200€, ovh pyöri Suomessa joskus siellä vajaassa neljässä sadassa. http://www.musikland-online.de/index.php?detail=giteff075 Kyllä siitä jonkun kympin ylikin kehtaa maksaa. Uusia tai siis vanhaa varstoa ei taida enää mistään löytää ja käytettyjen hinta saattaa jopa nousta kun ihmiset alkaa vähitellen ymmärtämään laitteen käyttöarvon, ellei sitten Yamaha tajua pakata Magic Stompia paremmin keikkakäyttöön sopivaan laatikkoon enne sitä. E=Fb, Einstein's theory of music |
Sintti 15.11.2004 12:11:40 (muokattu 15.11.2004 12:14:06) | |
---|
Komppaan. Tuollainen on lojunut nurkissa pari vuotta, viime aikoina olen havainnut sen toimivan koti/kuulokesoittelun lisäksi hienosti myös etusena. JuSu Näin teen minäkin, eli kompaan. :) Itelläkin oli kotinauhottelussa viime keväästä asti, mutta jyt syksyllä aloin samaan hyviä soundeja laneyni kanssa sillä. Hyvin toimii.. Maksoin muistaakseni 170e. Parhaimmillaan rockin soitannassa, ei toimi oikein missään mättöhevissä... :D EDIT: entisen omistajan mukaan laite maksoi kaksi vuotta sitten 450e. Tuohon 170 euroon helvetin asiallinen laite on kyllä. Oisin voinu vaikka vähän enemmänkin maksaa.. :D And the priest sank to his knees in prayer... |
Antti1 15.11.2004 14:52:32 | |
---|
Itelläkin oli kotinauhottelussa viime keväästä asti Kiitos mun aktiivisen suostuttelun... :) Mullakin on DG-Stomp ja voin sanoa, että sille löytyy todella monta eri käyttökohdetta. Sitä voi käyttää etuasteena vahvistimeen, pelkkänä efektilaitteena, mallintavana suoraan linjaan, tai vaikka midi-polkimena. Ihan hurjimmassa mätössä tuo laite ei tosiaan pärjää täysiä, mutta riittävän hyvin mattimeikäläiselle ja hiukan vaativammallekkin. Higain soundit vaativat ton kanssa vaan huomattavan paljon viilaamista, ainakin verrattuna puhtaisiin tai rokkisoundeihin. OSTAKAA HYVÄKUNTOINEN RG550! PAKKO! |
epeli 16.11.2004 08:46:37 | |
---|
Happy I am... .... not sad.... |
PIM 16.11.2004 10:01:33 | |
---|
http://www.musikland-online.de/index.php?detail=giteff075 saakohan tuossa noita ehvektejä päällekkäin tyyliin gt-3/6 esim. chorus ja flanger jne. Ei juuri noita vaan jokaisesta efektilohkosta saa valittua yhden efektin. Eli mahdollisia yhdistelmiä on kompressori-(chorus/flanger/phaser/tremolo/rotary)-(nauhkaiku/delay)-(jousikaiku/hallikaiku/plate-kaiku) E=Fb, Einstein's theory of music |