Aihe: Danelektro palikat
1
stagestar
16.11.2004 15:55:09 (muokattu 16.11.2004 21:11:24)
Onko millaisia esim: Danelectro DJ4 Reverb Corned Beef , Danelectro DJ13 French Toast Octaver - Distortion ja Danelectro DJ9 Compressor Surf & Turf ?? Tekeekö noilla mitään ?? hinta on ainakin kovin halpa, joko siitä pitää päätellä kaikki.

Kertokaa nyt jotain!!!
LauriE
16.11.2004 19:40:18
Niin ja mistä niitä Suomesta saa? Musiikki-Laineelta Turusta ainakin, mutta entä Tampereella?
stagestar
17.11.2004 08:08:40
Onko näin että kukaan ei ole kokeillut moisia värkkejä!?!
Lonesome
17.11.2004 10:44:21
Onko näin että kukaan ei ole kokeillut moisia värkkejä!?!

Listaamiasi boxeja en ole testannut, mutta mulla on Chicken Salad Vibrato. Köyhän miehen Univibe. Eli Hendrix/Trower-soundia löytyy kotitarpeiksi imo. Todella pienen kokoinen. Ehkä liiankin, jos keikalla pitäisi potkia päälle. Kestävyys on tutkimatonta maaperää. 25 eurolla asiallinen sijoitus miun mielestäni...
konehes
17.11.2004 12:16:47
Hash Browns Flanger on ihan hyvä. Cool Cat Chorus taasen aivan mahtava.
dfloreno
17.11.2004 12:52:58

Onko millaisia esim: Danelectro DJ4 Reverb Corned Beef , Danelectro DJ13 French Toast Octaver - Distortion ja Danelectro DJ9 Compressor Surf & Turf ?? Tekeekö noilla mitään ?? hinta on ainakin kovin halpa, joko siitä pitää päätellä kaikki.
Kertokaa nyt jotain!!!

Toi surf&turf on aika rankka kompura, mutta semmoinen sopiikin monesti kitaraan, esim. MXR:n dynacomp... pumppaa ja sihisee, mutta toimii esim. slidellä ok.

Muista mulla ei oo muuta kokemusta kun mitä kokeilin kaupassa, ja aika lelu toi reverbi oli. Kestävyydestä, mulla on ollut ton sarjan tunamelt tremolo laudassa kiinni kohta muutama vuosi ja vielä toimii, se on hauska tremolo, tosin sihisee pikkaisen ja syö (yllätys yllätys :) vähän alakertaa; joka tässä tapauksessa ei mua kyllä haittaa.

Eli latteasti sanottuna, kokeilemalla se selviää. IMO noissa on ihan käyttökelpoisia vehkeitä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)