Quu 15.03.2004 10:35:00 | |
---|
Eli 2 asiaa yhdessä topikissa.. Ensinnäkin: Onko kellään kokemusta kyseisestä kitarasta? Onko toisinsanoen hyvä? Toisekseen onko kukaan tilannut tuolta musikproduktivesta mitään? Toimiiko palvelu? Mitään en oo koskaan ottanu! Koskaan en oo mitään ottanu! |
Mark-Ken 15.03.2004 15:36:54 | |
---|
|
Quu 16.03.2004 08:22:03 (muokattu 16.03.2004 08:26:54) | |
---|
No sori vaan... Emmä muistanu. Ja toisekseen, mä en oo mitään hankkimassa. Aattelin vaan kysellä, koska nyt ainakin tiedän, että mihin voin jammuni joskus vaihtaa. Mitään en oo koskaan ottanu! Koskaan en oo mitään ottanu! |
jariku 16.11.2004 19:36:40 | |
---|
Tänään tuli Dean VX left juuri tuolta Musik produktivelta. Yritin tilata ensin Kramerin, mutta minulle ilmoitettiin että tuotetta ei löydy varastosta. Parin valaisevan sähköpostin jälkeen sain selville että liikkeen sivuilla lukee tuotteen kohdalla "sofort lieferbar" jos ko. tuote on varastossa, ja Kramerin kohdalla näin ei ollut, joten oma moka. Päätin sitten tilata Deanin kun olin sitä kauan kauan haaveillut ja jota oli sopivasti varastossakin ja vaikka olikin hiukan hintavampi kuin Kramer, näin parin tunnin kokeilun perusteella olen TODELLA tyytyväinen vermeeseen. Asioin liikkeessä Tobias Rengers -nimisen herran kanssa ja kaikki sujui moitteettomasti. Kitara tuli Saksasta n. viikossa UPS:n kautta ja lopulta Keltainen Kuljetus toi sen kotiovelle asti, toimituskulut 32 €. Kaiken kaikkiaan hyvä kauppa ja tulevaisuudessa tulen varmasti käymään kauppaa Saksan liikkeiden kanssa. Sehr gut! :) "Assumption is the mother of all fuck ups!" |
Ben_D 16.11.2004 19:44:21 | |
---|
|
Invader 16.11.2004 19:47:37 | |
---|
"I love listening to jazz, but would I want to play it? Fuck no! You just get a guitar the size of a Chevy on your chest and play the same solo for an hour..." - Dave Mustaine |
Ben_D 16.11.2004 22:22:10 | |
---|
Nyt ihan häikäilemätöntä off-topikkia, mutta herranjestas ku on asiallinen intro tuolla deanin sivuilla. http://www.deanguitars.com/ Joo kuulinkin tosta DLX:n Ileltä muutama viikko takaperin. Itseä kiinnostaisi tollanen Dean V enemmän kun paljon, mutta kun jenkkikeppejä ei oikein Suomeen saa. Kait toi VX:kin ihan asiallinen peli olisi. |