Valli 18.11.2004 17:50:39 | |
---|
Kokeilin tuota RAT-pedaalia tänään ja saundi miellytti korvaa, paitsi yks juttu: Nopeita "sahaus"riffejä soittaessa saundi alkoi tukehtua ja sointi mennä tukkoon vaikka kuinka leikkasin alapäätä saundista ja väänsin lisää trebleä. Onko tämä pedaalin ominaisuus vai johtuiko mahdollisesti H&K:n trankkunupista, jolla soitin? Kokemuksia? |
pjl 18.11.2004 18:13:26 | |
---|
Itellä ollu RAT jo useamman vuoden. Taitaa olla vuosimalli -87 tai jotain. Moista ongelmaa en ole huomannut. Minulla ongelmia ollut niin päin että bassoa on ollut mielestäni liian vähän ja olen omaa rottaani itseasiassa modannut vähän bassommaksi. Väännä gainia vähän pienemmälle. Sen ainakin luulis auttavan. Tietyllä hinnalla tosin... |
fridgebuzz 19.11.2004 09:40:09 | |
---|
Sulla on varmaan sen verran high-output -mikit että vetää sen rotankin tukkoon. Itsellä ainakin joskus tekee juuri noin, mikkiä alaspäin ruuvaamalla luulisi parantuvan. M: Mahdollisesti rikkinäinen V-Amp (ei tietoa onko vika virtalähteessä vai itse V-Ampissa.) |
Rämppy 19.11.2004 09:56:29 | |
---|
hassua. Ainakin mun Vintage-Rat tuottaa huomattavan erottelevan särösoundin. Tosin kitaroissani on yksikelaiset mikit. Mössömpää säröä meikäläinen saa aikaan esim. Bosseilla. Eikö tähän rämpyttämiseen koskaan kyllästy? |
askomiko 19.11.2004 11:44:48 | |
---|
Miun vanha RAT on aika pehmeä ja hidas. Juuri mukava. |
Sammakko 19.11.2004 12:09:50 | |
---|
Tietääkö kukaan mitä eroa on rat II:lla ja vintage ratilla? Mulla oli tuo rat II. tilasin sen ja petyin. aikasemminen olin jyväskylässä kokeillut ja tykkäsin älyttömästi. Yks tuttu kokeili mun rättiä ja se kun oli käyttänyt alkuperäistä vanhaa rättiä ja sano että tässä on enemmän säröä kun vanhassa. Olikohan se virheellinen kun oli niin erilainen kun kaupassa eri yksilöä kokeillessa. viiiii, niin... |
Lonesome 19.11.2004 15:06:56 | |
---|
Mössömpää säröä meikäläinen saa aikaan esim. Bosseilla. Näin. Aikoinaan Bossin Heavy Metal vaihtui Rattiin ja johan rupesi erottumaan. |