JTL 16.09.2004 09:07:37 | |
---|
Olen ajatellut BEHRINGER V-Amp Pro LX1 PRO:n hommaamista. Nyt kysyisinkin, että onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä vehkeestä? Kuulemma siitä irtoaa hyvät hevisaunditkin. Ja kuulemma laitteen saundi on huomattavasti miellyttävämpi kuin yleensä digitaaliefekteissä. Netissä olen lukenut arvosteluja paljon, ja lähes kaikissa laitetta ylistettiin. Missäköhän liikkeissä tuota pääsisi pääkaupunkiseudulla testaamaan. Soundata? muita? DAVE MUSTAINE is a god!!! |
MareZ 16.09.2004 12:44:23 | |
---|
Omistan kyseisen laitteen ja olen ollut todella tyytyväinen siihen. Mulla se on ainoastaan kotistudio käytössä joten en tiedä miten se toimii keikoilla. Soundit on mielestäni erittäin hyvät ainakin metalli puoli jota itsekkin väännän. Lisäksi on helppo editoida midin kautta lisätä uusia patcheja tai muokata vanhoja. Kaiken kaikkiaan hintaansa nähden kelpo peli. DLX Music siellä myydään kanssa tota. Stpaul näytti myyvän sitä parhaalla hinnalla 219e eikun...perk.. |
JTL 17.09.2004 09:00:04 | |
---|
kiitos vastauksesta. sellaisen hälyyttävän asian olen saanut selville laitteesta että kuulemma saundia vaihtaessa tulee 1,5 sekunnin mittainen tauko. pelkään, että se on liikaa treeni ja live käyttöön. DAVE MUSTAINE is a god!!! |
JuSu 17.09.2004 12:52:47 | |
---|
kiitos vastauksesta. sellaisen hälyyttävän asian olen saanut selville laitteesta että kuulemma saundia vaihtaessa tulee 1,5 sekunnin mittainen tauko. pelkään, että se on liikaa treeni ja live käyttöön. Se on liikaa, juu... Mutta huhu kertoo myös, että jos kaiutinmallinnus ei vaihdu (tai on kokonaan pois päältä), niin viivettä ei ole. Voiko joku vahvistaa tämän, kiinnostaisi minuakin... JuSu Minä olen myyrä. |
midprice 17.09.2004 14:38:07 (muokattu 17.09.2004 14:39:08) | |
---|
hups. |
midprice 17.09.2004 14:38:45 | |
---|
Se on liikaa, juu... Mutta huhu kertoo myös, että jos kaiutinmallinnus ei vaihdu (tai on kokonaan pois päältä), niin viivettä ei ole. Voiko joku vahvistaa tämän, kiinnostaisi minuakin... Ainakin vamp 1:ssä vamp 2:ssa on juurikin noin. Eli kaappimallinnuksen pysyessä samana ei viive ole häiritsevän pitkä. btw. mikä on tuo LX PRO tuossa otsikossa? |
Billsner 17.09.2004 14:49:34 | |
---|
Ainakin vamp 1:ssä vamp 2:ssa on juurikin noin. Eli kaappimallinnuksen pysyessä samana ei viive ole häiritsevän pitkä. Vahvistan tämän ainakin v-amp2:sen osalta. You cannot rest here. Either find an inn, or rest outside. |
skebajaba 17.09.2004 15:22:56 | |
---|
Ainakin vamp 1:ssä vamp 2:ssa on juurikin noin. Eli kaappimallinnuksen pysyessä samana ei viive ole häiritsevän pitkä. btw. mikä on tuo LX PRO tuossa otsikossa? räkkiversion tuosta laitteesta, itekkin tilasin thomannilta just tommosen kun teki mieli jotain "lelua" kotiin hommata.. -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
Kimmo72 17.09.2004 18:47:40 | |
---|
sellaisen hälyyttävän asian olen saanut selville laitteesta että kuulemma saundia vaihtaessa tulee 1,5 sekunnin mittainen tauko. pelkään, että se on liikaa treeni ja live käyttöön. Ei tuu ku midipedaalilla poljeskelee Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan |
midprice 18.09.2004 09:59:13 | |
---|
räkkiversion tuosta laitteesta, itekkin tilasin thomannilta just tommosen kun teki mieli jotain "lelua" kotiin hommata.. eikös se v-amp pro meinaa sitä räkkilaitetta, ainakaan b:n sivuilla ei ollut mitään v-amp pro lx pro:ta. Varmaankin kyseessä on sitten tuo perus v-amp pro. |
skebajaba 18.09.2004 14:00:55 | |
---|
eikös se v-amp pro meinaa sitä räkkilaitetta, ainakaan b:n sivuilla ei ollut mitään v-amp pro lx pro:ta. Varmaankin kyseessä on sitten tuo perus v-amp pro. ihmettelin itse tuota samaa kun kattelin vehringerin sivuja, mutta veikkaisin että samalaite on kyseessä, siis vamp pro -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
MareZ 18.09.2004 14:40:31 | |
---|
Yks ja sama laite on kyseessä. On muuten edullinen nyt tuolla Stpaulissa 189e eikun...perk.. |
JTL 20.09.2004 07:20:59 (muokattu 20.09.2004 08:28:13) | |
---|
LX Pro lukee Thomannin nettisivuilla. Ei tuu ku midipedaalilla poljeskelee Ainakin Thomannin myyjä sanoi, että viive ei juuri johdu midipedaalista, vaan itse V-Amp:ista. Eli siinä nyt siis ei tule mitään taukoa? DAVE MUSTAINE is a god!!! |
Tympee Huttunen 20.09.2004 09:02:55 | |
---|
Eli siinä nyt siis ei tule mitään taukoa? Ei jos on kaappimallinnus sama. Tulisi muillakin vehkeillä aikamoista viivettä, jos kaappia pitäisi kesken biisiä vaihtaa. Siellä ne pienet siniset miehet tekee kovaa työtä Behringerin sisällä pienissä vastus-kodeissaan.
"Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta." Ostetaan kuntopyörä! Tarjoa! |
Crackis 27.09.2004 17:16:10 | |
---|
Jaa onko presettiä vaihtaessa viivettä? Pienellä varauksella kyllä. Riippuu aivan siitä kuinka paljon parametrejä kerralla muuttaa. Pelkkä presetin vaihto samalla vahvistinmallinnoksella ei aiheuta korviin kuultavaa viivettä, vahvistinmallin vaihto plus kauku ja chorus aiheuttaa jo hyvin PIENEN viiveen. Tämän oon huomannu ite kun vaihtaa säröltä cleanille. Särössä ei ole mitään efektejä, cleanissä kaikua ja hitunen chorusta. Ylipäänsä ilman kaappimallinnuksia tuo viive ei kyllä kasva missään välissä suureksi. Jos jättää saman äänen soimaan ja vaihtaa presettiä niin huomaa sen pienen "nykäyksen" mikä siinä välissä kuuluu. Tämä siis V-amp2 kanssa. Sama kone kun Pro:kin, vain erittäin paljon epäkäytännöllisemmässä muodossa huonommilla liitännöillä ja huonoilla jakeilla. "Ei se siitä..." |
BuzBuz 18.11.2004 17:41:56 | |
---|
Noista Vampyyrin säröistä kysyisin, et hyvin riittävät siis metallin soittamiseen? Ja toinen kysymys, osaatteko ehdottaa jotain räkkiä, esim. Thonin koteloo tolle? |
Billsner 18.11.2004 19:25:02 | |
---|
Noista Vampyyrin säröistä kysyisin, et hyvin riittävät siis metallin soittamiseen? Kyllä. Varsinkin modern hi-gain ja rectifier mallinnukset (yllättäen). You cannot rest here. Either find an inn, or rest outside. |
Ville81 19.11.2004 10:39:29 (muokattu 19.11.2004 11:19:27) | |
---|
Omistanut kanssa kyseisen vermeen nyt kk verran ja aika mainiohan se on, etenkin metallimiehille. Puhtaammat tai kevytrosot eivät ole aivan niin onnistuneita, mutta silti ilman muuta toimivia. Monipuolinen, "promainen" ja edullinen laite. Loistava hinta-laatusuhde. Se kaiku on kiva. Sen kun vääntää kaakkoon, niin syntyy varsin uskottava stadionsaundi. Voi olla hetken stara :) Etenkin säröillä sekä kuulokkeet päässä efekti on aika noheva. Tosin on ollut vähän ongelmia sen SP/dif liitännän kanssa. V-ampin oltava aina päällä, kun käytän tietokonetta, muuten tuottaa kovaa hurinaa ja kone hyytyy sekä pyörii TODELLA hitaasti. En oikein tiedä mikä mättää. *wink wink* |