Aihe: Kenelläkään ESP-keppiä? Ei LTD.
1 2
trih
18.11.2004 00:49:11 (muokattu 18.11.2004 00:51:47)
Niin. Pisti miettimään, että jos joku on ESPin hankkinut, niin minkä vuoksi? Mielestäni hinnat ovat suht korkeat verrattuna muihin madeinjapan-keppeihin puhumattakaan ESP customshopin hinnoista. Esim Ibanez ja Tokai edullisempia. Onko laatuero muihin niin suuri?

EDIT:
Lisättäköön vielä, että ESPit maksoivat 10 vuotta takaperin suurinpiirtein samanverran kuin Ibanezit. Halvin made in japan ESP oli n.3500mk.
"Everybody knows that the dice are loaded"
JCM
18.11.2004 00:55:50 (muokattu 18.11.2004 00:58:44)

Mulla on ESP Custom shop Exlorer.

Halusin just tällaisen kepin itselleni ja sain sen, vieläpä halvalla verrattuna "listahintaan".

EDIT: Ja tää on jenkki

Ja laatu on aikas hyvä.
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
Mrezzye
18.11.2004 10:02:59

Noh. Mulla on tällä hetkellä käytössä ESP George Lynch Skulls & Snakes -keppi 90-luvun alkupuolen tuotannosta. Omistaja on tosin kaverini. Saisin sen omakseni sopuhintaan, mutta rahapula estää kaupanteon juuri nyt. Kitara on hyvä. Original Floyd Rose, hyvä kaula jne... Tosin maalaus on aika villi. Laitoin kitaran torille myyntiin kaverin puolesta ja soittelen sillä aina välillä (ykköskitarana mulla on Amfisound Les Paul) kunnes menee kaupaksi. Jos ei mene ennen kuin minulla on rahat kasassa, niin ostanpa itselleni erinomaisen kakkoskitaran.
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
JLM
18.11.2004 14:39:12

Mulla on Japanissa tehty Eclipse I. Ostin käytettynä, jolloin hinta ja laatu kohtasivat oikein kivasti. Ohjevähittäishinnalla en olisi kauppoja tehnyt.
trih
18.11.2004 17:55:02
No eipä vaikuta monella olevan ESPiä. Ainakaan "taviksella". Taitavat olla endorsattujen julkimoiden käyttökapineita ja ne ei varmaan hirveästi tällä palstalla käy ;)
Samu S.
18.11.2004 18:06:06 (muokattu 18.11.2004 18:26:36)
No, kyllähän noita vanhempia, 90-luvun alun ESP:tä varmaan suomenmaalla jonnin verran liikkuu. Itse omistin yhden sellaisen, The Junior malliltaan. Niitähän voi ostaa snadiin ylihintaan vaikka tuolta Torilta.
"Someone once asked me to describe my tone, and I said it was like farting in a trash can." -Dusty Hill
trih
18.11.2004 18:27:24 (muokattu 18.11.2004 18:28:32)
No, kyllähän noita vanhempia, 90-luvun alun ESP:tä varmaan suomenmaalla jonnin verran liikkuu. Itse omistin yhden sellaisen, The Junior malliltaan. Niitähän voi ostaa snadiin ylihintaan vaikka tuolta Torilta.

Tuota junioria juuri meinasin tuolla "alkaen n. 3500mk". Siihen aikaan LTD oli vasta ESPin päiväunissa. Ovat vissiin noitten vanhempien mallien omistajat oivaltaneet rahastushetken tulleen ;)
Viper51
20.11.2004 23:36:22
Mulla on tällä hetkellä ESP:n Mirage Deluxe vuodelta 1989 ja viime vuonna hankin vielä ESP M2:den. Molemmat ovat olleet todella hyviä kitaroita. olen omistanut pari Ibanez:in prestige mallia, mutta nuo espit sopivat minulle paremmin.
askomiko
20.11.2004 23:46:49
No eipä vaikuta monella olevan ESPiä. Ainakaan "taviksella". Taitavat olla endorsattujen julkimoiden käyttökapineita ja ne ei varmaan hirveästi tällä palstalla käy ;)

Ai jaa, kitarapalstan lukijoista kootusta otoksesta päivässä 3 vastausta ei ole paljon? On se miusta aika paljon. Mutta juu, merkillä on hevipoikien keskuudessa varsin hyvä imago, johtunee nimenomaan harvinaisuudesta suhteessa maksettujen käyttäjien määrään. Vähän sama ilmiö kun Mesa/Boogiessa, jotta pää sekoo kun näkee logon.
Kimmo72
21.11.2004 00:06:52
Eipä niitä tuollakaan http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=73057&o=260
näytä olevan kun neljällä.. Jos toi nyt niin kutinsa pitää.
Aika "trendi kitaroita" tuntuu olevan "julkkismuusikoiden" keskuudessa..
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan
trih
21.11.2004 04:53:54
Ai jaa, kitarapalstan lukijoista kootusta otoksesta päivässä 3 vastausta ei ole paljon? On se miusta aika paljon. Mutta juu, merkillä on hevipoikien keskuudessa varsin hyvä imago, johtunee nimenomaan harvinaisuudesta suhteessa maksettujen käyttäjien määrään. Vähän sama ilmiö kun Mesa/Boogiessa, jotta pää sekoo kun näkee logon.

OK. Halusin vaan tietää josko... Eli Mesa, Esp ja Pro.
Varakeppinä sitten joku Gibson.
eyemaster
21.11.2004 13:07:24
Itselläni on ESP M-1 reverse jostain 90-luvun alusta. Malliltaan stratomainen sähkönsininen keppi käännetyllä lavalla. Yksi humbukkeri ja voluumipotikka sille..mitään muuta ei oo. Vastaapi suunnilleen Lynch M-1 Tiger mallia. Ihan hauska kitara se on ja muuten tykkään kovasti, paitsi Floikka- talla ei oo ihan mulle tarkoitettu. Laadukkaasti tehty kitara ja kasattu vieläpä Ameriikassa asti.
askomiko
21.11.2004 14:19:41
OK. Halusin vaan tietää josko... Eli Mesa, Esp ja Pro.

Ennemminkin Mesa ja ESP = $$$.
monotone
21.11.2004 15:43:41

ESP Navigator 400-sarjan kaulalla. Olisko ollut -83 kun noita alkoi maahan rantautua? Kitarapajalta niitä silloin haettiin nöösipoikina. Ei ollut merkillä mitään hiivi-sidonnaisuuksia vielä silloin... :-)
"Bluusta Teksaksesta - siinä on tyyltä!"
enema
21.11.2004 16:01:58
Täällä! Mulla on ESP Eclipse II.

Hinta oli aika suolainen, mutta kyllä se kannatti, mielestäni loistokeppi.
Aina ei voi voittaa, mutta aina voi hävitä!
Jäsen X
21.11.2004 16:42:33
Eipä niitä tuollakaan http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=15&t=73057&o=260

Meinasitkos tosissaan, että tuossa todellakin on KAIKKI kitarat, mitkä ovat tämän palstankäyttäjien omistuksessa?
"Working on a sex farm, Trying to raise some hard love, Getting out my pitch fork, Poking your hay"
Kimmo72
21.11.2004 16:52:11
Meinasitkos tosissaan, että tuossa todellakin on KAIKKI kitarat, mitkä ovat tämän palstankäyttäjien omistuksessa?

En mutta ne mitkä sinne on rekisteröity, näyttää vaan muutamaa. Toki saattaa jollakin olla vaikka 5 eeäspeetä, mutta kun ei se määrä vaan merkki. Eihän sinne nyt KAIKKI olekkaan laittanut omaa merkkiään. Ahkerasti silti.
Mark-Ken
21.11.2004 19:36:24

Tosta nyt on jääny helkkaristi vastauksia välistä, kun jotkut EI VAAN OSAA.
JCM
21.11.2004 19:38:41

Lisäsin omani!
Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan.
Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin,
what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its.
Kimmo72
21.11.2004 20:20:35 (muokattu 21.11.2004 20:20:49)
Tosta nyt on jääny helkkaristi vastauksia välistä, kun jotkut EI VAAN OSAA.

Nii ja varmaan tullu muutama ylimääränenkin.. Nooooh..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)