skebajaba 17.11.2004 23:20:16 | |
---|
elikkäs kun tuolta kitarapajalta meni kitara mitä olin menossa ostamaan joten ei jaksa "itkeä" että miksi veivät nokkani edestä sen. no sitten ajattelin että otan tuommoisen heavy kepin, ja mietinkin kumpikohan noista on teidä mielestänne parempi?osien laadukkuus, viimeistelyt yleisesti, mikit yms.? saa toki ehdottaa muitakin heavy V mallisia skittoja, ja sanotaan nyt että katto on se 9 hunajaa. skittasta pitää siis löytyä floikka, mikä tulikin jo selväksi varmaan noista malleistakin=), ja kampeamista pitää kestää sitten reilulla kädelläkin, eli ei mitään pilipali floikkia.=) -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
skebajaba 18.11.2004 15:34:13 | |
---|
hiiiiiiiii----op...nousihan se vonkale -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
Olli S. 18.11.2004 16:33:38 | |
---|
Sitä vanhempaa MMV-mallia olen kokeillut. Ihan kohtuullisen hyvä kaula, tosin vähän turhan ohut. Ei kuitenkaan Ibanez-littana. Tuossa tosin on liimakaula ja ehkä vähän eri profiilikin. Muuten osat taitavat olla kohtuu kunnossa tallaa lukuun ottamatta. Jacksonia en ole kokeillut, mutta Jacksonin kaulat tuntien itselleni mukavemmalta tuntuisi varmaankin LTD, jos tarvitsisin tuon tyylistä keppiä. Jos kampeamista haluat harrastaa enemmänkin, niin vaihtaisin tallan Schalleriin tai orkkis-Floydiin päädyitpä kumpaan tahansa. "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. Ostakaa LTD! |
BuzBuz 18.11.2004 17:54:37 | |
---|
Viime viikonloppuna ostin RR3 ja tuntuu todella hyvältä soittaa. Suosittelen! |
mhaarala 18.11.2004 19:27:38 | |
---|
Pari päivää sitten koesoitin uuden LTD MMV SN:n ja ihastuin kyllä heti. Ainakin Peaveyn 5150 II:lla soitettuna soundi oli hieno, vaikkakin suurin potku jäi puuttumaan. Ei voinut oikein luukuttaa keskellä kauppaa kovin paljon enkä olisi kehdannutkaan kun en mikään tiluttajaihme ole.. :P Kaula on yllättävän paksu, tuo mieleen Les Paulin, mutta ainakin omaan kätöseeni se tuntui hyvältä. EMG-HZ4:t pelittivät ainakin äkkikokeilemalta hyvin ja tuossa on oikeastaan kaikki optiot mitä tarvitsen kitaralta, ehkä lukuunottamatta läpirungon kaulaa. Set-neck ei ollut alunperin suunnitelmissa, mutta kun se kerran toimi hyvin niin miksi nirsoilla moisesta... Viimeistely oli ihan OK-tasoa, ei herättänyt suuria tunteita suuntaan eikä toiseen. Mielestäni tuon hintaluokan kitaralta ei voi edes odottaa hirveän suuria ihmeitä tuollaisten asioiden suhteen, ottaen huomioon että mukana on aidot EMG:t. Hyvältä se kuitenkin tuntui kädessä vaikka onkin vähän totuttelemista vielä... ehkä juuri noiden mikkien takia kallistuisin mieluummin tuon LTD:n kannalle, mutta se on pitkälti makuasia. Käy kokeilemassa kumpaakin ja päätä itse kumpi sopii käteesi paremmin ja kumman soundi miellyttää enemmän. Mainostetaan nyt vielä... vanha Jackson PS2:ni on myytävänä huuto.netissä, huutakaa pois, ei maksa paljon.. :) |
Ben_D 18.11.2004 20:16:03 | |
---|
Älkää tehkö sitä virhettä, että RR3:n ostettuanne menette ja kokeiletta Jenkki RR1:stä... |
skebajaba 18.11.2004 20:40:49 | |
---|
joo, tosiaan jenkki randyyn ei ole rahaa...muuten semmosen rr1 ostaisin mielelläni. ebaystäkään hirveesti löytynyt jenkki RR:iä tai vanhoja japsi randyjä mitä olen metsästänyt. tosiaan toi LTD houkuttelisi sen puoin että 24 nauhaa sattuu löytymään. mitenkäs noi b.c. richin V mallit toimivat? on makeen näkönen se lapa=) -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
keggo 18.11.2004 20:51:17 | |
---|
Mulla on RR3 ja oon ollut tosi tyytyväinen. Takamikin olen vaihtanut samaan Seymour Duncaniin mikkiin mikä on noissa kalliissa Jacksoneissa ja sen jälkeen ei oo ollut oikein mitään valittamista. Itse kylläkin haaveilen Jenkki Jacksonista mutta "raha ei kasva puissa". 500e kitaraksi loistava. |
Ben_D 18.11.2004 22:17:52 | |
---|
Mulla on RR3 ja oon ollut tosi tyytyväinen. Takamikin olen vaihtanut samaan Seymour Duncaniin mikkiin mikä on noissa kalliissa Jacksoneissa ja sen jälkeen ei oo ollut oikein mitään valittamista. Itse kylläkin haaveilen Jenkki Jacksonista mutta "raha ei kasva puissa". 500e kitaraksi loistava. Joo ihan hyvä keppi se on. Ei valittamista kun vaihtaa tallamikin. |
skebajaba 18.11.2004 23:04:57 | |
---|
Joo ihan hyvä keppi se on. Ei valittamista kun vaihtaa tallamikin. ainut mikä tulee mulle miinuksena on 22 nauhaa.... -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
mhaarala 19.11.2004 00:15:25 | |
---|
joo, tosiaan jenkki randyyn ei ole rahaa...muuten semmosen rr1 ostaisin mielelläni. ebaystäkään hirveesti löytynyt jenkki RR:iä tai vanhoja japsi randyjä mitä olen metsästänyt. tosiaan toi LTD houkuttelisi sen puoin että 24 nauhaa sattuu löytymään. mitenkäs noi b.c. richin V mallit toimivat? on makeen näkönen se lapa=) Jos pystyt säästämään sen verran niin se kannattaa kyllä, ainakin Jacksonin SL2H Soloist oli aika vakuuttava kokemus, vaikkakin yli 2600e:n hinta oli ja on armotta maksukykyni ulkopuolella. Harvemmin noita näkee myytävänäkään, ihan siitä syystä, että hyvän soittimen saatuaan ja kukkaronvuoritkin siitä maksettuaan sellaisesta ei kovin helposti luovu. (ei sillä, mulla kesti aika pitkään totuttautua ajatukseen luopua PS2:sta, vaikka se nyt ei missään tapauksessa ole mikään high end-soitin... olipahan vain yllättävän hyvä yksilö ja tunnearvoa jonkin verran... *niisk* ) Huuto.netissä näin kyllä vähän aikaa sitten myytävänä RR1:n, mutta hinta oli siinäkin aika suolainen. Vertailun vuoksi, ESP SV Standard irtoaa uutena vähän yli 1900e:lla ja on todennäköisesti aivan yhtä hyvä kuin RR1:kin vaikka näyttääkin vähän erilaiselta. Voi olla että koetan itselle hankkia sellaisen, mikäli tuo nyt varattu MMV SN ei tuota hirveän suurta pettymystä ajan myötä... b.c.richejä en suosittele, niissä tuntuu olevan enemmän näköä kuin soitinta. Pysyn edelleen kannassani suositella tuota MMV:tä... :) |
Antti1 19.11.2004 00:19:16 (muokattu 19.11.2004 00:22:11) | |
---|
b.c.richejä en suosittele, niissä tuntuu olevan enemmän näköä kuin soitinta. Ootkos koittanut niitä oikeita pelejä? Siis kalliita Jenkkipelejä. Niissä on kyllä soitinta naapurinkin edestä. Muodothan ei kaikkien mieleen ole, mutta joku noistakin pitää. EDIT: Niin ja RR3 on muuten hyvä budjettikeppi. Käyttökitaraksi mitä mainioin, jos sitä vähän customoi. Kiinteätallainen olis mulle parempi vaihtoehto, mutta kukin tyylillään. Kaulaliitoskaan ei noissa ole läheskään niin paha, kuin väitetään. Pärjätäänhän sitä samoilla pulttikauloilla muunkin mallisten keppien kanssa. OSTAKAA HYVÄKUNTOINEN RG550! PAKKO! |
Ben_D 19.11.2004 01:22:09 | |
---|
Ootkos koittanut niitä oikeita pelejä? Siis kalliita Jenkkipelejä. Niissä on kyllä soitinta naapurinkin edestä. Muodothan ei kaikkien mieleen ole, mutta joku noistakin pitää.. BC Richin jenkkimalleja vaan kun ei näillä leveysasteilla paljoa näy. Taitaa olla tilattuna esim. BC Rich jenkki V kepillä 4000 euron kieppeillä. |
RedRain 19.11.2004 04:29:23 | |
---|
www.guitarbargains.com Tuolta irtoaa Esp SV Std. hintaan 1515,80€ + toimituskulut RR-1 mustana hintaan 1820€ + toimituskulut RR-3 mustana 457,60€ + toimituskulut Noi toimituskulut Suomeen on vajaa 60€ ja paketti toimitetaan kotiovelle. |
Tompsi 19.11.2004 07:27:47 | |
---|
www.guitarbargains.com Tuolta irtoaa Esp SV Std. hintaan 1515,80€ + toimituskulut RR-1 mustana hintaan 1820€ + toimituskulut RR-3 mustana 457,60€ + toimituskulut Noi toimituskulut Suomeen on vajaa 60€ ja paketti toimitetaan kotiovelle. Onko kukaan tilannut tuolta? Nuohan näyttivät ihan järkihinnoilta. |
Olli S. 19.11.2004 10:44:27 | |
---|
Onko kukaan tilannut tuolta? Nuohan näyttivät ihan järkihinnoilta. Samaa kysyisin minäkin. Erittäin hyvät hinnat Euroopan mittakaavassa. JEM7VWH alta 1800... "Tehdään nyt neljä ryhmää ja molemmissa pitää olla molempia sukupuolia" -Liikunnanopettajani. Ostakaa LTD! |
skebajaba 19.11.2004 11:33:50 | |
---|
-mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
Ben_D 19.11.2004 12:12:14 | |
---|
|
skebajaba 19.11.2004 14:03:56 | |
---|
Ei oikein istu Ibanezin lapa RR malliin. ei oikein -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
Ze Kink 22.11.2004 14:18:23 | |
---|
|