Aihe: Esp Ltd mh400.
1
Nixzar
17.11.2004 18:43:43
Eli ikuinen gas vaivaa taas ja nyt iskin silmäni tuollaiseen. Mielipiteitä teiltä, jotka ovat joskus kyseistä kitaraa testannut. (Haku ei toiminut)

http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-169742.html
*IHKK #12*
Nixzar
21.11.2004 18:00:32
Up up up..
*IHKK #12*
Lord of the strings
21.11.2004 18:02:20
Anteeksi, en ole testannut kyseistä keppiä, mutta suosittelen menemään testaamaan. Jotkut saattavat pitää tuosta kitarasta, mutta jotkut voivat pitää sitä ihan paskana.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli?
Härski
21.11.2004 18:03:33
Käsittääkseni JAK:lla on tuollainen kitara. Ihan tarkasta mallista en tiedä, mutta tuollainen se silti kutakuinkin on. Kysy siltä.
Ben_D
21.11.2004 18:04:32

Aivan mahtava hinta-laatusuhde. Todellakin suosittelen hankkimaan. Olen testannut useampaan kertaan ja jopa harkitsen vakavasti moisen hankkimista. Eipä tohon hintaan paljoa tota parempaa keppiä löydy.
patte
21.11.2004 18:27:28
Hieno kyllä muuten mutta oonko minä ainut jota ärsyttää nuo ESP-kitaroiden typerät otelautamerkit 12. nauhalla, jossa lukee kitaran malli tai jotain vastaavaa. Jotenkin minulle tulee niistä semmoset ankeet "halpakitara" vibat, vaikka tuolla hintaa onkin ja näköjään ihan pätevä peli.
LaXu
21.11.2004 18:36:44
Hieno kyllä muuten mutta oonko minä ainut jota ärsyttää nuo ESP-kitaroiden typerät otelautamerkit 12. nauhalla, jossa lukee kitaran malli tai jotain vastaavaa. Jotenkin minulle tulee niistä semmoset ankeet "halpakitara" vibat, vaikka tuolla hintaa onkin ja näköjään ihan pätevä peli.

Vähän samaa mieltä. Lisäksi noissa ESP/LTD kepukoissa tuntuu olevan todella kuivaa ja vaaleaa ruusupuuta, parissa ollut lähes vaahteran värinen ruusupuuotelauta. Noissa kalliimmissa tosin luulisi olevan laadukkaammat puut.
Spez
21.11.2004 18:53:49 (muokattu 21.11.2004 19:04:28)
Ei mitään oleellista, mutta 'LTD-laatuinen' ruusupuuotelauta versus Guildin eebenotelauta. Ihan nättiä ruusupuuta minun silmääni ainakin. http://spez.ath.cx/guildvsltd.jpg Pakkoko se on surkein yksilö napata mukaan? Ei siis että joku olisi ottanut, mutta jos jossain on rumaa puuta, niin ei semmosia osteta. Kertoohan moinen tietty jotain ettei LTD mitään huippumerkkejä ole, mutta on niitä sekundakappaleita muissakin, Gibsonilla turhankin paljon, mutta monet pitävät kaulaa järjettömän kaulakulman omaavaa Gibsonia ihan kunnollisena ja sille mallivuodelle tyypillisenä.

Edit: Ja kuva tarkoituksella tarkennettu hutiin kun en saanut millään keinovalossa kumpaakin otelautaa tarkaksi. Ja tärkeintä ainakin itselleni on kitaraa valitessa sen soitettavuus ja soundit tietysti, vaikka näihin vahvari radikaalleimmin vaikuttaakin. Ulkonäöllä on tietty merkitystä, mutta näissä pätee sama kuin autoissa. "Fast = Beatiful, Beatiful ≠ Fast." Höhöö. Makunsa tietty kullakin, kivahan se on tietty saada mnetissä rispektit jollain skitalla vaikka se viiltelisi sormet kahtia soitettaessa, mutta ei mun mielestä.
Jason Becker.
MareZ
21.11.2004 19:12:29
Toi oli yhtenä vaihtoehtona mullakin kun uutta kepukkaa haeskelin.Hinta laatusuhde kohdallaan.
Ja jos Emg mikeistä tykkää niin toi 81 sarja soi hyvin.
Ainut miinus minusta oli noi otelaudan merkinnät kaulan yläreunassa.
Jotenkin tottunut että ne pitää olla keskellä : ) (maku asia ei vaikuta soundiin)
Suosittelen kyllä testaamaan ennen ostoa kuva ei kerro kaikkea, joskus se vaan istuu heti käteen ja joskus ei vaikka olisi kuinka siistin näköinen.
Itse tuli lopulta päädyttyä tuohon M-1000FM malliin.
eikun...perk..
BulletProof
21.11.2004 19:25:19
Itsekin juuri tuota kitaraa olin ostamassa joskus, mutta päädyin sitten kalliimpaan MH1000 -malliin. Todella tyytyväinen olen ollut, mutta kannattaa tietenkin käydä kokeilemassa.
Ben_D
21.11.2004 19:28:00 (muokattu 21.11.2004 19:29:42)

Itsekin juuri tuota kitaraa olin ostamassa joskus, mutta päädyin sitten kalliimpaan MH1000 -malliin. Todella tyytyväinen olen ollut, mutta kannattaa tietenkin käydä kokeilemassa.

Erot kallimmassa 1000 ja halvemmassa 400 malleissa ovat lähinnä kosmeettiset.
Spez
21.11.2004 19:29:02
Suosittelen kyllä testaamaan ennen ostoa kuva ei kerro kaikkea, joskus se vaan istuu heti käteen ja joskus ei vaikka olisi kuinka siistin näköinen.

En ainakaan itse pysty erottamaan päältäpäin otetusta kuvasta kaulan paksuutta tai profiilia. Saati sitten otelaudan kaarevuutta :)
Jason Becker.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)