Aihe: Iron Maiden: Somewhere in timen soundit
1
maggot
25.11.2004 15:46:14
Niin, olen nyt muutamana päivänä kuunnellut ko. levyä ja olen ruvennut miettimään että mitähän kitaraefektejä tuolla levyllä on käytetty? Varmaankin chorusta, delayta jne. mutta tietääkö kukaan tarkemmin tosta efekti puolesta levyllä. Vahvistimet on varmaan marsun jcm 800 tai jotain vastaavia..
On meinaan aika hyvän kuuloiset saundit tolla levyllä mielestäni.
"reality is a very fragile thing after all..."
Juha86
25.11.2004 18:41:13
Ei mitään hajua efekteistä, mut joo, levy todellakin kuulostaa hyvältä. Pitääpä mennäkin tästä pitkästä aikaa kuuntelemaan Stranger in a strange land..
You and me, we will be part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream...
Safaweb
25.11.2004 18:42:33
Somewhere In Time ja Seventh Son Of A Seventh Son -levyillä käytettiin molempien kitaroiden lisäksi myös kitarasyntikkaa.
"miestä ei satu vaikka hakattaisiin kuinka, mutta kun nainen puhdistaa hänen haavojaan, hän irvistelee tuskasta" -elokuvatotuuksia
apuri
25.11.2004 20:12:32
Gallien -Krueger SEL 2100 trankkunuppi, kopan sisällä oleva gain trimmeripotikka pitää kääntää täpöille.
maggot
25.11.2004 21:39:31
Gallien -Krueger SEL 2100 trankkunuppi, kopan sisällä oleva gain trimmeripotikka pitää kääntää täpöille.

Sori tyhmyyteni, mutta mitä toi trimmeripotikka siis tekee muokkaa ilmeisesti kitara soundia jotenkin!?
maggot
25.11.2004 21:45:35
Somewhere In Time ja Seventh Son Of A Seventh Son -levyillä käytettiin molempien kitaroiden lisäksi myös kitarasyntikkaa.

Mulla on tosta somewhere in timesta se uus cd-versio missä on kaikennäköistä lisä sälää. Vihkosta kun katselee niin Adrian Smithillä on jännän näkönen Jackson sylissä, kitaran bodyssa kun on kaiken näköistä vipua ja potikkaa..
Safaweb
25.11.2004 22:10:16
Mulla on tosta somewhere in timesta se uus cd-versio missä on kaikennäköistä lisä sälää. Vihkosta kun katselee niin Adrian Smithillä on jännän näkönen Jackson sylissä, kitaran bodyssa kun on kaiken näköistä vipua ja potikkaa..

Joo se on hassu kitara. Sama kitara on Stranger In A Strange Land -videossakin. Hauskannäkönen, kun mikkivalitsin on tallan takana :)
"miestä ei satu vaikka hakattaisiin kuinka, mutta kun nainen puhdistaa hänen haavojaan, hän irvistelee tuskasta" -elokuvatotuuksia
Nikke
26.11.2004 00:52:44

Nusnus... Eikös 7th Sonilla ollut jo ihan oikea syntikka?
Jumala on pilvessä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)