Aihe: Landola [F-6?!]
1
Late_
25.11.2004 15:36:08
Jep, eli ei google, eikä nerot osanu mulle kertoa tästä.
Kun ostin siis akustisen kitaran, käytetyn ja merkki on Landola. Mitään muuta sarjanumeron lisäksi ei lue, muuta kun F-6. Voiko F olla malli, kun landolan sivuilta ei tällästä löydy? Sarjanumeron mukaan kitara on valmistettu vuonna -90.
Apuja kiitos!:)
Late_
25.11.2004 15:54:55
Apuuva ny helevetti..
Joees
25.11.2004 16:32:21
Apuuva ny helevetti..

Rauhotu nyt hyvä mies. Laita Landolalle sähköpostia josko he tietäisivät. Mä oon pari kertaa tollasesta vanhemmasta Landolasta ettinyt tietoa ja laittanut niille mailia. Ihan hyvin ovat vastanneet tähän asti.
Groooove is in heart!
Late_
25.11.2004 16:39:45
Rauhotu nyt hyvä mies. Laita Landolalle sähköpostia josko he tietäisivät. Mä oon pari kertaa tollasesta vanhemmasta Landolasta ettinyt tietoa ja laittanut niille mailia. Ihan hyvin ovat vastanneet tähän asti.

Okei, tack vuan.
Kauhee hätä vaan siinä mielessä, että pitäs tietää paljonko siitä voipi maksaa.
Joees
25.11.2004 17:44:24
Okei, tack vuan.
Kauhee hätä vaan siinä mielessä, että pitäs tietää paljonko siitä voipi maksaa.

Ei ainakaan liikaa ;) Heh. Paha sanoa kun en ole(muistaakseni) nähnyt tuota kyseistä kitaraa. Tai sitten en ole vain kiinnittänyt huomiota.
Groooove is in heart!
poppamies
25.11.2004 17:46:28 (muokattu 25.11.2004 17:47:26)

...Kauhee hätä vaan siinä mielessä, että pitäs tietää paljonko siitä voipi maksaa.

F6 ei ole kallis kitara mutta yllättävän hyvä.
Minulla on sellainen jonka ostin uutena n. 15 vuotta sitten.
Malli on tarkalleen sanottuna F6H (siinä on sellainen Gibson Hummingbird mallinen plektrasuoja missä on kukkia ja käkiä), punaiseksi petsattulla kopalla ja kaulalla.
Uuden hinta oli 1200mk = 200 €.
Kitarassa on vanerikansi mutta kaikesta huolimatta soi yllättävän hyvin.
Käytetyn hinta voisi kunnosta riippuen minun mielestä olla 50-70 €.
"G-strings are for strippers"
Late_
25.11.2004 17:49:24 (muokattu 25.11.2004 17:53:04)
F6 ei ole kallis kitara mutta yllättävän hyvä.
Minulla on sellainen jonka ostin uutena n. 15 vuotta sitten.
Malli on tarkalleen sanottuna F6H (siinä on sellainen Gibson Hummingbird mallinen plektrasuoja missä on kukkia ja käkiä), punaiseksi petsattulla kopalla ja kaulalla.
Uuden hinta oli 1200mk = 200 €.
Kitarassa on vanerikansi mutta kaikesta huolimatta soi yllättävän hyvin.
Käytetyn hinta voisi kunnosta riippuen minun mielestä olla 50-70 €.

Öhhh.. Plektrasuojus ei kyllä ole tollanen. Mutta multa pyydetään 230€ kyseisestä...?! Sitäpä juuri..

E: Eikä punaseks petsattu kaulakaan, että ei taida sama kitara olla kyseessä?
poppamies
25.11.2004 17:54:58

Öhhh.. Plektrasuojus ei kyllä ole tollanen. Mutta multa pyydetään 230€ kyseisestä...?! Sitäpä juuri..

Sitten sinulle on tosiaan tarjottu pelkkä F6 mallinen, joka sinänsä ei eroa F6h mallisesta muuten kuin plekusuojan ja värin puolesta.
Max 70 €. Ota huomioon että kyseessä siis on vanerikitara vaikkakin hyvä sellanen. Varsinainen käyttökitara minkä raaskii viedä mukaan minne vain, jopa keikalle.
Minulla on omassa asennettuna aktiivi mikki joka kyllä melkein tuplasi kitaran hinnan ja toimii hyvin.
Late_
25.11.2004 17:56:50
Sitten sinulle on tosiaan tarjottu pelkkä F6 mallinen, joka sinänsä ei eroa F6h mallisesta muuten kuin plekusuojan ja värin puolesta.
Max 70 €. Ota huomioon että kyseessä siis on vanerikitara vaikkakin hyvä sellanen. Varsinainen käyttökitara minkä raaskii viedä mukaan minne vain, jopa keikalle.
Minulla on omassa asennettuna aktiivi mikki joka kyllä melkein tuplasi kitaran hinnan ja toimii hyvin.

No miten voi sitten noin tajuttomasti pyytää siitä? en kyl ymmärrä. Naapuri ja muutenkin tuttu on myymässä...
poppamies
25.11.2004 18:15:50

No miten voi sitten noin tajuttomasti pyytää siitä? en kyl ymmärrä. Naapuri ja muutenkin tuttu on myymässä...

Vaikea arvata mista tuo pyyntö on lähtöisin. Lieneekö itse ostanut sen "arvokitarana" ylihintaan?
Joka tapauksessa uuden hinta aikanaan oli 1200 mk, ja kolmasosa siitä lienee käypä arvo sille tänään koska sillä ei ole mitään muuta arvoa kuin käyttöarvo.
Late_
25.11.2004 18:17:09
Vaikea arvata mista tuo pyyntö on lähtöisin. Lieneekö itse ostanut sen "arvokitarana" ylihintaan?
Joka tapauksessa uuden hinta aikanaan oli 1200 mk, ja kolmasosa siitä lienee käypä arvo sille tänään koska sillä ei ole mitään muuta arvoa kuin käyttöarvo.

Joo, kiitos vaan. Täytyy vähän ihmetellä kyllä asiaa vielä.
Late_
27.11.2004 20:46:51
TUT sieltä Landolalta mitää postia takasi tullu..
Hinnankin arvoitus selittyi sillä, että se onkin käyttämätön. Sen on kyl näkönenki.
vrajala
28.11.2004 12:19:23
TUT sieltä Landolalta mitää postia takasi tullu..

Et kai ole nyt hiukan turhan hätäinen? Landola on yritys ja kysymykseesi vastaaminen ei ole sinänsä mitään bisnestä, ainoastaan ilmaista palvelua. Jos olet laittanut heille torstai-illalla postia niin heillä on ollut yksi työpäivä aikaa vastata siihen. Odota nyt vielä hiukan ennen niitä nenäherneitä.

Hinnankin arvoitus selittyi sillä, että se onkin käyttämätön. Sen on kyl näkönenki.

On se silti paljon tuollaisesta, joskaan se ei ole paljon hyvin soivasta hyväkuntoisesta akustisesta. Mä en missään nimessä maksaisi noin paljoa mutta ei se silti välttämättä huono kauppa ole.

Päätös on sun.
Juu, varmast näi, mää kysyi?
Late_
28.11.2004 12:32:00
Et kai ole nyt hiukan turhan hätäinen?

Oon aika parskuleen hätäinen ihminen, myönnettäköön.

Päätös on sun.

Tinkimään varmaan pitää ruveta, ihmetyttää vaan kovasti kaikki nyt.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)