Aihe: POD XT Live
1
Wolfheart
16.11.2004 14:26:07
Onkos joku jo kerennyt kokeilemaan/hankkimaan tuota? Kiinnostaisi kovasti kuulla kokemuksista. Mitenhän mahtaa toimia putkivahvistimien kanssa?
Juutas
16.11.2004 14:53:35
Onkos joku jo kerennyt kokeilemaan/hankkimaan tuota? Kiinnostaisi kovasti kuulla kokemuksista. Mitenhän mahtaa toimia putkivahvistimien kanssa?

Ei ole tullut kokeiltua, mutta sattui silmiin mehevä
tarjous surffaillessa: GuitarBargainissa tuota myydään
vähän päältä neljään sataan. Taitaa olla aika tiukka
hinta... =)
Olen aina oikeassa, paitsi silloin kun olen väärässä.
Wolfheart
16.11.2004 15:02:11
Ei ole tullut kokeiltua, mutta sattui silmiin mehevä
tarjous surffaillessa: GuitarBargainissa tuota myydään
vähän päältä neljään sataan. Taitaa olla aika tiukka
hinta... =)

Olen myös huomannut tuon hinnan ja tekisi mieli tilata sieltä, mutta en taida uskaltaa kun eivät viitsi vastata edes sähköpostiviesteihin.
efunkelist
16.11.2004 20:37:40

Mua kyllä suuresti arvelluttaa noin arvokkaan ja hienon pelin polkeminen. Ennemmin räkkiin itse laite ja lattialle pelkkä midi-ohjain.

Jos jalka välittää liikaa potentiaali- tai kineettistä energiaa siihen laitteeseen niin ei menettäisi kaikkea kerralla.
Skebaristi
16.11.2004 20:59:24

Mua kyllä suuresti arvelluttaa noin arvokkaan ja hienon pelin polkeminen. Ennemmin räkkiin itse laite ja lattialle pelkkä midi-ohjain.

Jos jalka välittää liikaa potentiaali- tai kineettistä energiaa siihen laitteeseen niin ei menettäisi kaikkea kerralla.

Yleensä nuo kalliimman puoleiset lattiahärpäkkeet on aika kestäviä. Ainakin oma digitech on kestänyt, vaikka välillä tulee poljettua niitä nappeja vähän liiankin lujaa. :)
"No niin, no joo" Pastilli?
Kinnunen
26.11.2004 22:48:20

Helvetin hyvä systeemi, lataat haluamasi biisin sieltä ilman kitaroita ja ei muutaku annat kitaran laulaa!
Sieltä kyllä löytyy kaikki kitarahitit.. Mut jotain tuntemattomiampia sävellyksiä on ihan turha lähteä sieltä etsiin.. Esim. jotain Bensonin Thunder Walkkia :)

Mut tosi hyvä ja toimiva paketti tuo Guitarport Live !
"Örph!"
Jasma
26.11.2004 22:57:54 (muokattu 26.11.2004 23:06:09)

onhan tuo pari viikkoa ollut, ainoa moitittava asia on oikeastaan nuo exp.pedaalissa olevat kumitoppulat jotka ovat liian isot, tästä syystä pedaali ei mene pohjaan asti, elikkäs kun polkaiset wahin päälle, volumetaso nousee(eikä wahi luonnollisesti leikkaa loppuun asti). pitää varmaan hioa noita kumitoppuloita hieman. onkos muilla tätä kyseistä ongelmaa?

E: ja itse soittelen lähinnä kotioloissa fender hot rod dlxn kautta, hyvin pelaa. tosin kyllä tuosta hot rodista paremmat puhtaat mielestäni irtoaa.
Jasma
26.11.2004 23:18:32 (muokattu 26.11.2004 23:22:03)
Helvetin hyvä systeemi, lataat haluamasi biisin sieltä ilman kitaroita ja ei muutaku annat kitaran laulaa!
Sieltä kyllä löytyy kaikki kitarahitit.. Mut jotain tuntemattomiampia sävellyksiä on ihan turha lähteä sieltä etsiin.. Esim. jotain Bensonin Thunder Walkkia :)

Mut tosi hyvä ja toimiva paketti tuo Guitarport Live !

ööh, nyt taidetaan puhua eri laitoksesta, vaikoeikö? ja sen verran vielä tuosta xtlivestä, että jos ei ruuvaaminen kiinnosta niin netistä saa ladattua valmiita presettejä. ja päivitysmahdollisuus löytyy elikkäs ainakin tällä hetkellä on olemassa kaksi vahvistinpakettia, jotka saa maksua vastaan imuroida netistä. ja noiden efektien yms. säätäminen onnistuu kätevästi tietokoneella.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)