Krice 03.11.2004 22:25:48 | |
---|
Tilasin plekuja T:ltä. Sellaisia mitä en aiemmin ollut kokeillut, kuuskorvessa kun asun. Tässä vähän arvioita, kaikki oli dunlopin lätkiä paitsi dava. Wedge 1mm: Iso valkoinen plektra, kevyt mutta liian isokokoinen kun olen tottunut soittamaan pienemmällä. Jopelo. Huono. Gator Grip 1.5mm: Ehkä liiankin paksu minulle, mutta ei huonompi. Pienikokoinen eli hyvä. Grip-juttu vähän ihmetyttää, koska pleku on päällystetty jollakin jauholla joka luistaa ihan simona. Ehkä siinä pitää olla alligaattorin kynnet että saa pitävän otteen? Dava control pick: yksinkertaisesti sanottuna huono ja kallis tekele. Tämäkin on käsittämättömän iso plektra ja paksu joka kohdasta, paitsi keskellä on joku höydytön ohennus. Luisuu sivuttain kivasti sormesta pois kun siinä on sellaiset vaakaviivat. Gels X-H (paksu). Testin paras pleku. Pinnalta tasainen kuin nylonplektra, mutta ei taivu kuten nylon. Tästä saa hyvän otteen toisin kuin gatorista. Näyttää ihan lelulta, mutta on parhautta. |
Leper Messiah 03.11.2004 22:39:09 | |
---|
Jopelo. jopelo??? Naiminen on brutaalia, mutta mukavaa. Muistakaa että silloin molempien on nautittava: Sekä miehen että mulkun.
-Caine |
Krice 03.11.2004 22:42:07 | |
---|
jopelo??? Levoton. |
Härski 03.11.2004 22:46:12 | |
---|
Gator Grip 1.5mm: Ehkä liiankin paksu minulle, mutta ei huonompi. Pienikokoinen eli hyvä. Grip-juttu vähän ihmetyttää, koska pleku on päällystetty jollakin jauholla joka luistaa ihan simona. Ehkä siinä pitää olla alligaattorin kynnet että saa pitävän otteen? Se "jauho" on siinä sitä varten, että kun sormet hikoaa, niin se hiki imeytyy siihen "jauhoon" ja siitä se grippi tulee. Parhaimpia ns. sisään soitettuna. |
Ze Kink 03.11.2004 22:50:09 | |
---|
Se "jauho" on siinä sitä varten, että kun sormet hikoaa, niin se hiki imeytyy siihen "jauhoon" ja siitä se grippi tulee. Parhaimpia ns. sisään soitettuna. Paitsi sitten kun pinta menee ihan sileäksi ja kiiltäväksi. Nimim. Ennen soitin noilla. |
Mursuviiksi 03.11.2004 23:03:11 (muokattu 03.11.2004 23:03:46) | |
---|
Dava control pick: yksinkertaisesti sanottuna huono ja kallis tekele. Tämäkin on käsittämättömän iso plektra ja paksu joka kohdasta, paitsi keskellä on joku höydytön ohennus. Luisuu sivuttain kivasti sormesta pois kun siinä on sellaiset vaakaviivat. Joskus tilasin myös näitä Davan härpättimiä kokeilumielessä ja pettymys oli melkoinen. Kovasti on hehkutettu, mutta ei ainakaan omaan kouraan sopinut yhtään ja kalliitakin tosiaan olivat. Mutta saattaahan joku näistä tietysti tykätäkin... Moussaka on kamalaa. |
Lord of the strings 03.11.2004 23:23:28 | |
---|
Paitsi sitten kun pinta menee ihan sileäksi ja kiiltäväksi. Nimim. Ennen soitin noilla. Paskat menee, ei mulla ainakaan ole mennyt sileäksi, kyllä se grippi siinä säilyy. Tosin jos käyttää samaa plektraa vuodesta toiseen, voi "lievää" kulumista havaita. "Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli? |
rattledad 03.11.2004 23:33:45 | |
---|
Ostin joskus kokeeksi karheapintaisen dunlopin plektran (harmaa, alligaattorin kuvaa siinä ei ollut). Ei sillä kuitenkaan mitään tehnyt kun kahina kieltä vasten kuulosti niin ikävältä. Sileitä plekuja minulle, kiitos. "Sometimes you're the windshield, sometimes you're the bug." |
Arthuros 04.11.2004 00:43:25 | |
---|
tuo dava on kyllä huono minunkin mielestäni. Kun sen ottaa käteen niin se tuntuu kymmenen sekuntia kivalta ja sitten alkaa se lipsuminen..mitä muuten ehdottaisitte semmoiseksi ohuemmaksi plekuksi kun oon noilla yli millin plekuilla soitellu ja pitäisi saada vähän eri soundia aikaan?..eli rämpyttelyyn joku vähän ohuempi pleku.. Jesus Saves...but Koivu gets the rebound and scores |
skebajaba 04.11.2004 01:01:28 | |
---|
Paskat menee, ei mulla ainakaan ole mennyt sileäksi, kyllä se grippi siinä säilyy. Tosin jos käyttää samaa plektraa vuodesta toiseen, voi "lievää" kulumista havaita. mulla kyllä kans rupesi kulumaan ihan sileäksi mutamassa kuukaudessa, tosin muutenkin plekut menee viimeistään siinä ajassa jo niin rispaantuneiksi tai katoavat jonnekkin joten tokkopa tuolla niin suurta merkitystä. ite oon havainnut tämmöiset parhaimmiksi plekuiksi omaan käteeni, kuin Jim Dunlop Nylon 1mm. -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
BenGlenton 04.11.2004 01:06:17 | |
---|
Jim Dunlop Nylon 1mm. Nämä ovat ainoita mitä nykyään käytän. Kohokuvio takaa riittävän gripin ja muutenkin ovat kaikinpuolin parhaita. Ainoana miinuksena voin sanoa, että tuppaavaat katoamaan :) http://www.supremecourtband.fi , The Point Reason Kill -EP:ltä ladattavissa kotisivuilla! MYYDÄÄN FOSTEX VC-8 ADAT-AD/DA-KONVERTTERI! |
skebajaba 04.11.2004 01:07:05 | |
---|
Nämä ovat ainoita mitä nykyään käytän. Kohokuvio takaa riittävän gripin ja muutenkin ovat kaikinpuolin parhaita. Ainoana miinuksena voin sanoa, että tuppaavaat katoamaan :) joo, oon huomannut samanlaisen ilmiön=) -mikä olisikaan v****maisempaa kuin epävireinen tinnitus?- |
Krice 04.11.2004 01:59:04 | |
---|
Gelsistä lähtee sellainen heleä ääni kun se osuu kieliin ja jos sen pudottaa pöydälle niin se helähtää, ikäänkuin olisi jotain lasia. Jos pudottaa tavallisen plektran niin se vain tumpsahtaa. Mainio plektra tuo Gels, kannattaa kokeilla. |
PoLFus 04.11.2004 06:59:51 (muokattu 04.11.2004 07:01:07) | |
---|
Itse olen nuo dunlopin nylonit 0.73 ja 0.88 todennut melkein parhaiksi. Sitten nuo torteksit samoilla paksuuksilla myös.. Toimii! /"~/-42-~" |
DJ Lattialuukkukoira 04.11.2004 07:20:45 | |
---|
Jazz III on tosimiesten peli. Eikä mitään XXL-pelleilyjä vaan se pieni punainen originaali. Sitten kun vielä vähän kynsiviilalla viilaa molemmin puolin, saa siihen karhean ja pitävän pinnan! "Leader of the orchestra! Let´s take Negro spirituals!!" Suomennettuna: Puutarhassa on liiteri, juokaamme neekerten viinat!!
- Fox |
Hohhoijaa 04.11.2004 08:49:24 | |
---|
Sitten nuo torteksit samoilla paksuuksilla myös.. Toimii! Niitä mä käytän. |
myrtonen 04.11.2004 10:03:58 | |
---|
Jos T-kaupasta plekuja tilaa, kannattaa koittaa Harlipenttoneita.. Hieman varauksella niitä tilasin, mutta osoittautuivat toisiks parhaiks plektroiks mitä oon koittanu. :) Ostetaan Marshallin 2x12 -kaappi... Pastilli? The Fuel |
Fortune 04.11.2004 11:07:29 | |
---|
Jazz III on tosimiesten peli. Eikä mitään XXL-pelleilyjä vaan se pieni punainen originaali. Sitten kun vielä vähän kynsiviilalla viilaa molemmin puolin, saa siihen karhean ja pitävän pinnan! Hiplailuun hyvä, rokin soitossa menevät sormet verille, kun isolla kädellä soittaapi. Liian pieni. |
Bilharzia 04.11.2004 11:36:47 | |
---|
Itte kokeilin kanssa Davan Control pickiä. Mun mielest oli ihan hyväntuntunen ja pysy käsissä. Makunsa kullakin, kyl mää pysyn kuiteski ihan perusplekuissa. Saatanpa tilata kieliä ja hihnaa jostain niin voin samalla ruveta plekukriitikoks kanssa. Hehe www.thefucksociety.com
tai
www.thefriendsociety.com |
kimmokel 04.11.2004 23:33:52 | |
---|
Munkin mielestä ihan hyviä ne Davat. Ne vihreät siis ainakin. Niistä missä on punanen/keltanen kärki ja muuten musta ei oo kokemusta paljoakaan. |