Aihe: Ibanez JEM555WH
1 2
mungiisi
27.11.2004 21:16:40
En löytäny haulla mitään tuosta kitarasta, ja olen ajatellut että tuollainen voisi olla aika mukava keppi, en vielä ole testaamaan päässyt, mutta osaisiko joku sanoa jotain yleistä mielipidettä tuosta kepistä, että onko hintansa arvoinen, vai kannattaako ottaa joku kalliimpi Jem.
LaXu
27.11.2004 21:24:29
Mieluummin kalliimpi. Tuossa näet tulee huonompi talla kuin muissa JEMeissa. Kitara on muistaakseni myös Koreassa valmistettu, toisin kuin muut JEMit.
Ze Kink
27.11.2004 21:28:20 (muokattu 27.11.2004 21:28:34)
Mieluummin kalliimpi. Tuossa näet tulee huonompi talla kuin muissa JEMeissa. Kitara on muistaakseni myös Koreassa valmistettu, toisin kuin muut JEMit.

Tosin, vertaappa hintoja:
http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … sn=2566a424d81aa8eb785c90dc5df11ba2
http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … sn=2566a424d81aa8eb785c90dc5df11ba2

Tuossa on yli 1000€ hintaeroa, joten ehkei. Kyllä tuo on ihan pätevä vehje varmasti, tosin talla ei mikään iban paras, mutta kelpaa. Ja kyllähän sen saa vaihdettua sitten kun se ei enää pidä virettä. Ja tuossa kalliimmassa jemissäkin on Edge pro- talla, jota ei myöskään kovin arvossa pidetä.

Itsekin noita kattelin yhdessä vaiheessa, mutta sitten satuin löytämään jpmp3:sen (näkyvissä mm. omakuvassani), ja kyllä olen todella tyytyväinen.
Onko shinulla hunajaa?
En tietenkään. Filosofit ovat pyrstötähtien yläpuolella! Bäy? #3
Kimmo72
27.11.2004 21:28:55 (muokattu 27.11.2004 21:29:24)
Mikä hinta?

Joo meni jo... heihei
MYYNNISSÄ ROCKTRON PROPHESY.
mungiisi
27.11.2004 21:37:44

Eikös nuo kaikki JEMit tehdä japanissa?
Kimmo72
27.11.2004 22:30:39
Eikös nuo kaikki JEMit tehdä japanissa?

Toi 555 taitaa kyl olla made in korea.
mungiisi
27.11.2004 22:48:45
Toi 555 taitaa kyl olla made in korea.

Taidankin sitten unohtaa koko kepin :)
Kimmo72
27.11.2004 23:14:30
Taidankin sitten unohtaa koko kepin :)

No eihän se nyt kuitenkaan HUONO kitara ole. Ehkä se JEM mittapuun mukaan on niitä.. noh huonompia, mutta jos kunnon jemin haluaa ja on varaa sijottaa ni sitte vaan parempaa ostamaan :)
VelvetTune
28.11.2004 00:01:31
Tuskin ihan kelvoton kitara on, jos kuitenkin markkinoidaan Steve Vain nimellä. Viime keväänä tiedustelin kyseisestä kitarasta Levy-Tukusta, ja ilmoittivat, että heiltä ei tätä saa, kun sattuu olemaan juuri ns. "Korean" malli.
Mansi- ja mustikoita.
Strutsi
28.11.2004 10:36:26
Ja tuossa kalliimmassa jemissäkin on Edge pro- talla, jota ei myöskään kovin arvossa pidetä.

Mten niin? Minä ainakin arvostan Edge pro:ta kovasti.
Sori. vähän offtopicia.
Tiedättekö muuten mitä maksaa universe malli sitten?
Jos olisi rahaa niin ostaisin ehdottomasti Jem:in, en tosin "korean mallia". JPM:kin kelpaisi
"I've gone where the hand of man has never set foot."
Eemil
28.11.2004 12:41:14

Juu, Edge Pro on nimenomaan hyvin pitkälle arvossa pidetty talla. Eikä suotta.
Kimmo72
28.11.2004 12:46:12
Juu, Edge Pro on nimenomaan hyvin pitkälle arvossa pidetty talla. Eikä suotta.

Niin onkin. Ja matalan profiilinsa ansiosta just erittäin hyvä. Ja saa veivaa kampea ihan surutta. Ei mene epävireeseen. Hyvä on se.
Ze Kink
28.11.2004 13:09:44
Sori. vähän offtopicia.
Jos olisi rahaa niin ostaisin ehdottomasti Jem:in, en tosin "korean mallia". JPM:kin kelpaisi

No siis itse olen kuullut paljon haukkuja siitä että siinä ei ole niitä tukipaalujen lukkosysteemejä.
Itse olen kylläkin sitä mieltä että tuo on hyvä talla. Mullakin on lo-prossa nuo tukipaalujen lukkosysteemit auki kun ei löydy sopivaa sellasta härpätintä millä ne saisi kiinni. Kitara siis vuosimallia -96, ja vire pysyy tosi hyvin. Että en sitten tiedä niiden tarpeellisuudesta.
Onko shinulla hunajaa?
"Onx reijoteppo gänissä?" -Mä
"Eiku mä olen kosminen vastaanotin." -reijoteppo Bäy? #3
LaXu
28.11.2004 15:46:50

T-kaupassa hieman alle 2000€.
R2
28.11.2004 16:33:55
Sori. vähän offtopicia.

Itse omistan molemmat, tuon 555:n ja Universen ja täytyy kyllä myöntää, ettei UV:n hankinnan jälkeen ole paljoa tullut 555:lla soiteltua...

Omat 555 kokemukseni ovat ihan positiivisia. Ja sen tallan tosiaankin voi vaihtaa, saattaa vähän olla tarvetta puutöille kylläkin.

Muita eroja kalliimpiin jemeihin mm:
-tree of life on vain 12 nauhalle asti
-24 nauhalla lukee Steve Vai
-21-24 nauhat eivät ole koverrettuja
muuta ei nyt tule mieleen...
Velli
28.11.2004 16:43:51
Itse omistan molemmat, tuon 555:n ja Universen ja täytyy kyllä myöntää, ettei UV:n hankinnan jälkeen ole paljoa tullut 555:lla soiteltua...

Hei!

Miten on Universe toiminut? Oletko hionut kaulaa tai oletko lakannut sitä? Mulla tuli ikävä sitä kitaraa aika pian sen jälkeen kun siitä luovuin ja niinpä hankin juuri samanlaisen tilalle. Tosin nyt olen taas alkanut viime aikoina kyllästyä siihen ;)...
Myynnissä mm. Jackson RR1.
R2
28.11.2004 16:55:16
Hei!

Miten on Universe toiminut? Oletko hionut kaulaa tai oletko lakannut sitä? Mulla tuli ikävä sitä kitaraa aika pian sen jälkeen kun siitä luovuin ja niinpä hankin juuri samanlaisen tilalle. Tosin nyt olen taas alkanut viime aikoina kyllästyä siihen ;)...

Taitaapa muuten olla yks ja sama kitara kyseessä :D Kiitoksia vaan, hyvin on pelittänyt ;) Ja en ole lakannut, parempi ilman.
mafass
28.11.2004 22:42:00
JEM555 on vakavasti harkittava vaihtoehto uusia kitaroita katsellessa. Uudet mallit ovat varustettu Edge Pro II -tallalla joka on monien käyttäjien mielestä oiva vehje Lo TRS -tallaan verrattuna. Tiedä häntä, itse en ole kyseistä kitaraa koskaan soitellut. Lieköhän body kuinka monesta palasesta liimailtu?
Nopein tapa saada myötuntoa on vaipua itsesääliin.
Velli
29.11.2004 12:35:51
Taitaapa muuten olla yks ja sama kitara kyseessä :D Kiitoksia vaan, hyvin on pelittänyt ;) Ja en ole lakannut, parempi ilman.

Mukava kuulla että on kitara ollut hyötykäytössä ;).
Myynnissä mm. Jackson RR1.
Ze Kink
29.11.2004 14:04:27
Voisin muuten ehdottaa:
http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_ibanez_jem7_dbk_prodinfo.html
Halvin noista jemeistä, ja uudemmissa on tuo Jem- kaula. Aikanaan en tuota juuri siksi ostanut, kun noissa oli sillon super wizard- kaula, joka on _Ibanezin ohuin_, eli ihan mahoton tikku. Mutta diggasin kuitenkin saundeista ja musta tuo on hieno.
Parempia kuvia: http://www.jemsite.com/axes/model/jem7dbk.htm

Ei stna, huomasin justiin että tuollahan on mun unelmakeppejä myynnissä!
http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … _jem90_hamc_steve_vai_prodinfo.html
LÄÄÄH!
http://www.jemsite.com/axes/model/jem90ham.htm

Tuo on niin helvetin siisti että huh huh.
Onko shinulla hunajaa?
"Onx reijoteppo gänissä?" -Mä
"Eiku mä olen kosminen vastaanotin." -reijoteppo Bäy? #3
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)