HeavyMan 25.11.2004 23:07:58 | |
---|
Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen?
Jos näette minun pitävän punaista lippistä viekää minut pihalle ja ampukaa
(Zakk Wylde) |
Dinorocker 25.11.2004 23:21:41 (muokattu 25.11.2004 23:23:43) | |
---|
Outrider |
Chemo 26.11.2004 08:06:11 | |
---|
Mun valintani punk-soitantaan on Mosriten Ramones-malli, joka on mulle kelvannut coverkeikoillekin yleiskitaraksi. Sattui vielä osumaan kysymääsi hintaluokkaankin. http://www.levytukku.fi/mosrite.htm...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain! |
simosiili 26.11.2004 09:35:04 | |
---|
roknroll |
Tomtom 26.11.2004 09:44:33 (muokattu 26.11.2004 09:47:32) | |
---|
Deanilla on muistaakseni oikein Psykobilly-sarja, Epipuhelimelta löytyy taasen nuo puoliakustiset Wildkat-Alleykat- mallit P90-mikeillä. Mikkien päivityksellä loistopelejä. Schecterillä on sitten nuo lilekkikantiset lankkumallin Hot Rod- mallit, jotka näyttivät ainakin ruudulla varsin oivilta pelelitä. Osuisivatkohan nuo oikeaan genreen, siitä en ole ihan saletti?? Edit: Niin siis esim. Epin Wildkat on soitettavuudeltaan kuten normi lankkupelitkin, eli sillä puolella puoliakkarit eivät juurikaan eroa, jos et sitten mene tuonne Gretsch 6120/Ibanez Artcore puolelle, eli "paksukoppaisten" puolelle. Punkhommissa kai soitellaan varsin reippailla volumeilla jo noin fiiliksenkin puolesta, että en noita ihan herkästi suosittelisi "Play the volume as loud as you want to, but don't touch my levels now - I've got them set just like I like" Samuel L. Jackson |
Feggy 26.11.2004 11:32:40 (muokattu 26.11.2004 11:34:26) | |
---|
Eikös Telecaster olisi aika hyvä vehje noihin kaikkiin tyylilajeihin. Vaikka tälläinen: http://www.kitarapaja.com/pics/nf60telebl2.jpg (650e kitarapaja) Eipä silti, kyllä noilla puoliakustisilla voi soittaa mitä vaan ja itsellekin kyllä kelpaisi se eka Epiphone...niiden kanssa täytyy vaan olla vähän varovainen kovemmilla voluumeilla ja hajoavat herkemmin. Less is more. |
ejhfi 26.11.2004 11:36:59 | |
---|
no bluesiin noi puoliakustiset on kai ihan jees 335-mallin kepukat on aika loistavia pelejä rytkeen veivaamiseen. Omalla Sheratonilla on aikas paljon tullut veivattua juuri ihan HC:ta. En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |
Punkrock 26.11.2004 11:56:49 | |
---|
Itse soitan punkkia stratolla prs:llä tremontin mallilla. Mutta mielestäni punkkiin soveltuu hyvin kaikenmalliset kitarat |
ejhfi 26.11.2004 14:50:02 | |
---|
Mutta mielestäni punkkiin soveltuu hyvin kaikenmalliset kitarat Niin kuin kaikenlaiseen soittamiseen noin yleensäkin :) En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan |
Joees 26.11.2004 15:00:16 | |
---|
Eipä silti, kyllä noilla puoliakustisilla voi soittaa mitä vaan ja itsellekin kyllä kelpaisi se eka Epiphone...niiden kanssa täytyy vaan olla vähän varovainen kovemmilla voluumeilla ja hajoavat herkemmin. Kiertämäänhän nuo puoliakustiset lähtevät helpommin kuin ihan kunnon lankku. Mutta ei sillä, kyllä minä soitan itse Gunnareita ja muuta vastaavaa Tokain 335-kopiolla. Sopii kuin kynttilä kakkuun. Niiden kanssa täytyy vaan osata elää.
Groooove is in heart! |
vjvesa 26.11.2004 15:18:00 | |
---|
|
HeavyMan 26.11.2004 17:02:59 | |
---|
Epipuhelimelta löytyy taasen nuo puoliakustiset Wildkat-Alleykat- mallit P90-mikeillä. Mikkien päivityksellä loistopelejä. Joo, eilen katselin noita malleja uusimasta into luthmanin esitteestä niin ainakin tuo alleykat näytti todella hienolta eikä hintakaan ole paha. 650e Ja nyt kiinnostaisi kuulla kommentteja tuosta kyseisestä pelistä. Mitä hyviä ja haitta puolia kitarassa on? Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen?
(Zakk Wylde) |
Kitarasankari 26.11.2004 17:07:02 | |
---|
Joo, eilen katselin noita malleja uusimasta into luthmanin esitteestä niin ainakin tuo alleykat näytti todella hienolta eikä hintakaan ole paha. 650e Ja nyt kiinnostaisi kuulla kommentteja tuosta kyseisestä pelistä. Mitä hyviä ja haitta puolia kitarassa on? siullahan on tuo lespa, eikö sillä punkkirokit lähe? Jazz is not dead...it just smells funny... |
trih 26.11.2004 18:01:47 | |
---|
Joo, eilen katselin noita malleja uusimasta into luthmanin esitteestä niin ainakin tuo alleykat näytti todella hienolta eikä hintakaan ole paha. 650e 475€ www.musicstorekoeln.deEli kannattaa vähän tinkasta. "Everybody knows that the dice are loaded" |
HeavyMan 26.11.2004 18:08:57 | |
---|
siullahan on tuo lespa, eikö sillä punkkirokit lähe? Tuo soitettavuus ei ole mitenkään paras mahdollinen ja mikit ovat suoraan sanoen perseestä. Tietysti voisihan siihen ostaa uudet mikit, mutta kun saan jouluna rahaa niin ajattelin ostaa kerralla uuden pelin. Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen?
(Zakk Wylde) |
Kusse 26.11.2004 18:29:04 (muokattu 26.11.2004 18:30:31) | |
---|
Joo, eilen katselin noita malleja uusimasta into luthmanin esitteestä niin ainakin tuo alleykat näytti todella hienolta eikä hintakaan ole paha. 650e Ja nyt kiinnostaisi kuulla kommentteja tuosta kyseisestä pelistä. Mitä hyviä ja haitta puolia kitarassa on? Noh, kannattaa toki miettiä kumpi on tärkeämpi, se että se näyttää hyvältä vai tuntuu hyvältä? Kuitenkin sen verran erilaisia kitaroita tossa, että suosittelisin menemään soitinliikkeeseen ihan vaan kokeilemaan. Jos sulla on lespa ennestään, niin toi fenderi on hieman erilainen soittaa. Kyllä kai noilla kaikilla punkit lähtee. edit: niin tost alleykatista en kyllä tiedä mitään. Saithan sä selvää? Älä valita! |
Sebamed 26.11.2004 23:04:38 | |
---|
Entäs vaikka Fenderin Toronado? Siis se vanhempi malli. Mahtuisi hintahaitariinkin. Eipä tosin varmaan ole kovin helposti saatavilla, mutta persoonallisen näköinen instrumentti se ainakin on. En ole kokeillut, mutta arvaisin aika passeliksi. |
Ze Kink 26.11.2004 23:27:08 | |
---|
Joku Tokain lespa olisi todella hyvä. Ainakin luulisin? |
Ze Kink 26.11.2004 23:27:43 | |
---|
Les Paul olisi pettämätön vaihtoehto. Puoliakustista esim. epiphonen dot olisi hyvin käyttökelpoinen. Entä Gretschin halpissarja: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-175189.html väri ei ehkä paras, mutta luonnossa näyttävän näkönen kitara, ja varmasti "se" psycobillykitara. Nuo Greschit voisi olla varsin toimiva vaihtoehto kieltämättä. |
HeavyMan 27.11.2004 15:53:24 | |
---|
Ai niin. Piti vielä kysyä, että mitä olennaista eroa noilla puoliakustisilla ja sähkökitaroilla on? Ja millainen soundi yleensä noissa puolakustisissa on? Miksi minun pitäisi pukeutua säälittäviin hoppari housuihin ja punaiseen lippikseen?
(Zakk Wylde) |