Aihe: Efekti sanasto
1
TKaei
24.11.2004 19:47:06

Noi kitara sanastot on aivan mahtavia ja kiitos siitä tekijöille. Mulla olisi käyttöä efekti sanastolle. Tuli hommattua Digitechin GNX3 ja manuaalit on tietysti Lontooksi. Vielä mahtavampaa olisi jos jossain taivaassa sais pikakurssion, kun pitäis saada kaikki heti mulle ja mielummin heti tähän;) Voisko vaikka joku viehkeä neitonen tulla mulle opettamaan mistä nappulasta mikäkin vinkuu..no jooh PEACE eli R,R&R
Ei ole mitään sanottavaa
Kapane
24.11.2004 19:48:45

jotain sanoja jota haluat tietää?
TKaei
24.11.2004 19:53:13

Rectweed
Ei ole mitään sanottavaa
LaXu
24.11.2004 20:03:18
Rectweed

Kuulostaa joltain muistipaikan nimeltä. Jos laitteessa pystyy käyttämään useampaa vahvistinmallia yhtä aikaa, niin veikkaisin, että tuo on joku yhdistelmä Mesa Rectifier ja tweed Fenderia..
kulmahiomakone
24.11.2004 20:29:50
"Tuli hommattua Digitechin GNX3 ja manuaalit on tietysti Lontooksi."

Sikäli kun olet ostanut uuden laitteen Suomesta, niin tuotteen mukana pitää tulla huomenkieliset käyttöohjeet.

Efektit on selitetty jostain päin foorumia löytyvässä FAQissa ("aloittelijat"?) ja netissä on sanakirjoja. Itse sun pitää sen laitteen käyttö opetella, sikäli kun sulla ei ole varaa omaan kitarateknikkoon.
Skebaristi
24.11.2004 22:13:07

Kuulostaa joltain muistipaikan nimeltä. Jos laitteessa pystyy käyttämään useampaa vahvistinmallia yhtä aikaa, niin veikkaisin, että tuo on joku yhdistelmä Mesa Rectifier ja tweed Fenderia..

Näin. Paitsi, että mallinnukset eivät ole yhtä aikaa päällä. Yhdessä muistipaikassa voi olla kaksi mallinnusta, joista voi valita kumpiko on päällä. Mallinnusta tietyssä muistipaikassa voi vaihtaa vaikka pedaalilla, tai "amp" painikkeesta, jos stompbox asetus on päällä.
"No niin, no joo" Pastilli?
TKaei
25.11.2004 11:29:36

En oo suomesta ostanu, mutta jos tohon on suomen kieliset manuaalit niin kertokaa ihmeessä missä? Totta v.....a mä meinaan ton opetella läpi. Ajattelin vaan säästää vähän aikaa. rockrockrock
Ei ole mitään sanottavaa
TKaei
30.11.2004 17:41:25

Onkohan GNX3;ään olemassa suomenkielistä manuaalia?
Ei ole mitään sanottavaa
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)