Aihe: Mistä sais 5150:n halvalla?
1 2
bodomreaper
29.11.2004 17:20:25
Mistä löytyis halvalla 5150 nuppi tai combo?Ja onko combossa nuppiin verrattuna erilainen soundi?
Ben_D
29.11.2004 17:21:30

Mistä löytyis halvalla 5150 nuppi tai combo?Ja onko combossa nuppiin verrattuna erilainen soundi?

Ebaysta.

5150 head VS 5150 combo

The 5150 combo has the following differences:

lead channel more like the 5150II lead channel than the 5150 head

2x12 instead of a 4x12

biased warmer (different bias circuit)

lead channel has less gain

60 watts instead of 120

combo has reverb

voiced darker
J-PPP
29.11.2004 17:42:20
Täältä Torilta. Hetki sitten oli ja meni combo 650€.
Kimmo72
29.11.2004 18:44:05
Täältä Torilta. Hetki sitten oli ja meni combo 650€.

Näytti olevan vieläkin.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
J-PPP
29.11.2004 22:00:29
Näytti olevan vieläkin.

No niin, eli sieltä sitten.
Tompsi
30.11.2004 07:59:23
No niin, eli sieltä sitten.

Ei ole tosin myyjä vastaillut pikaviesteihin tai muihin yhteydenottoihin vaikka meitä ostajakandidaatteja olisikin pilvin pimein.
Ben_D
30.11.2004 09:08:35

Ei ole tosin myyjä vastaillut pikaviesteihin tai muihin yhteydenottoihin vaikka meitä ostajakandidaatteja olisikin pilvin pimein.

Samaa tyyliä kun nimimerkillä Punkki, jolta koitin ostaa 5150 nuppia muinoin. Ei vastannut sitten mihinkään, vaikka olisin lyönyt rahat samantien käteen. Haukku vielä mut mulkuksi kun olin halukas ostamaan nupin. No kun ei pojalle raha kelvannut niin meni nekin toisiin taskuihin.
Kimmo72
30.11.2004 13:44:17

Ootko soittanu sille suoraan tai lähetelly tekstaria. On se nyt kumma jos ilmotetaan ni sitten sen voi kans myydä, eikä pitää mitään näyttelyä.
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
Crackis
30.11.2004 19:12:43
Ai täällä on siis kohtalotovereita. Mulle tuli yksi maili jossa oli tyyliin "putket on kunnossa ja kunto on muutenkin ok" kyselin sitten myöhemmin tuosta ja tuli kyllä vastaus heti kun kyselin.
Myydään: Rocktron Velocity 250 ja Hartke GH-412a.
Velli
30.11.2004 20:04:19
Samaa tyyliä kun nimimerkillä Punkki, jolta koitin ostaa 5150 nuppia muinoin. Ei vastannut sitten mihinkään, vaikka olisin lyönyt rahat samantien käteen. Haukku vielä mut mulkuksi kun olin halukas ostamaan nupin. No kun ei pojalle raha kelvannut niin meni nekin toisiin taskuihin.

Bändikaveri sai ostettua sen siltä Punkilta ja kertoi vain että nulikka oli sen hommannut täysin mamma betalar-meiningillä...
Myynnissä mm. Jackson RR1.
69
30.11.2004 20:25:05

Bändikaveri sai ostettua sen siltä Punkilta ja kertoi vain että nulikka oli sen hommannut täysin mamma betalar-meiningillä...

Vähän asian vierestä, mutta... Väärin. PAPPA betalar. Älkääkä kysykö mistä tiedän.
Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.
Hombre
30.11.2004 20:34:44

heh, kohtalotoverini elsaa... Ajelin sovitusti toiselle puolelle kaupunkia Punkin mestoille hakemaan ständejä tms. härpäketettä, joista oli jo hinnat sovittu puhelimessa. Perillä kaveria ei näkynyt eikä voinut edes vastata luuriin aktiivisesta pommittelusta huolimatta.. *.*.läpi
Että sellaista tällä kertaa sitten..
Dumb
01.12.2004 00:01:15

kertoi vain että nulikka oli sen hommannut täysin mamma betalar-meiningillä...

Ja mitä sitten? Eiköhän jokainen saa hommata kamansa niin kuin lystää? Kyllä, on minunkin laitteitani ostettu osittain vanhempieni rahoilla, mutta eipä paljon haittaa.
Dr. Muff
01.12.2004 00:11:53
heh, kohtalotoverini elsaa... Ajelin sovitusti toiselle puolelle kaupunkia Punkin mestoille hakemaan ständejä tms. härpäketettä, joista oli jo hinnat sovittu puhelimessa. Perillä kaveria ei näkynyt eikä voinut edes vastata luuriin aktiivisesta pommittelusta huolimatta.. *.*.läpi

Normaalisti tollasesta saa kyllä homouspassiin leiman. Itsekkin sovin tyypin kanssa kohtuullisella vaivalla toiselle puolelle Suomea testit yhdelle mun vahvarille mutta sittempä ei kuulunut kaverista mitään. Kylläpä lämmitti mieltä.
I Smell Urine // Emman tahdissa sisälle hanuriin
kulmahiomakone
01.12.2004 00:25:39 (muokattu 01.12.2004 00:40:27)
Ja mitä sitten? Eiköhän jokainen saa hommata kamansa niin kuin lystää? Kyllä, on minunkin laitteitani ostettu osittain vanhempieni rahoilla, mutta eipä paljon haittaa.

Ei kait siinä mitään. Joitakin ei haittaa, joillekin soittokamojen ostaminen vaikkapa itse ansaituilla kesätyörahoilla merkitsee jonkin sorttista itsenäisyyttä ja parempaa fiilistä. Näin oli ainakin minulla muinoin...

Tämä keskustelun kohteena oleva kaveri taas vaikuttaa (puheiden perusteella) olevan ylimielinen kusipää. Se että pappa rahoittaa kakaran osto- myynti- ja soittoharrastusta täydentää sopivasti kuvaa.

DIT: Tuo kakaran suhde vanhempiin ja heidän taloudelliseen tukeensa tulee ehkä parhaiten esille opiskeluaikoina - sikäli kun sellaisia viettää. Toisille se on ihan okei, että vanhemmat auttavat vuokranmaksussa yms, toiset taas mielummin lainaavat rahaa vaikka pankista kuin soittavat vanhemmilleen rahaa pyytääkseen - eikä kyse ole todellakaan välttämättä vanhempien varallisuudesta tai vastaavasta, toiset vain haluavat pärjätä omillaan ja se on heille kunnia-asia. Sitä en kiellä, etteikö tällaista omillaan pärjäämisen ihannointia esiintyisi enemmän alemmilta sosioekonomisilta tasoilta ponnistavien ihmisien keskuudessa kuin ns. paremmista perheistä tulevilla. Ehkä tuttavapiirini on kuitenkin turhan pieni yleistysten tekemiseen, eihän minulla edes ole tuttavia.

Tulipas taas kirjoitettua aiheesta.
Super-Jari
01.12.2004 08:08:09
Vähän asian vierestä, mutta... Väärin. PAPPA betalar. Älkääkä kysykö mistä tiedän.

Mistä tiedät?
"ollaan kaikki niin paskoja että myydään soittovehkeet ja ostetaan mopot" - Vasara treenien jälkeen, 26.4.2004 22:52:09
Mrezzye
01.12.2004 09:37:55

Ihan V:::n epäreilua!!! Tasan ei käy onnen lahjat. Nytkin kaikki rahat joilla olis kiva ostella jotain kivaa menee asuntolainaan!
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
Ben_D
01.12.2004 10:06:56

Ihan V:::n epäreilua!!! Tasan ei käy onnen lahjat. Nytkin kaikki rahat joilla olis kiva ostella jotain kivaa menee asuntolainaan!

Niin menee niin. Ja eilen meni 350 euroa Uudenmaan (Kusi)Verovirastolle.
Dumb
01.12.2004 14:07:14

Ei kait siinä mitään. Joitakin ei haittaa, joillekin soittokamojen ostaminen vaikkapa itse ansaituilla kesätyörahoilla merkitsee jonkin sorttista itsenäisyyttä ja parempaa fiilistä. Näin oli ainakin minulla muinoin...

Tuokin on kyllä totta. Ja ei, en minä sitä tarkoittanut, että pitäisi vanhemmilta vinkua kaikki laitteet ilman minkäänlaista omaa panostusta, vaan sitä, että tukeehan porukat yleensä muitakin harrastuksia, joten miksei sitten soittamista? Tuli siis kärjistettyä hieman tuossa ekassa viestissä.

Nyt, kun itse on duunissa ja saa säännöllisesti jonkin verran rahaa, on tietysti hienoa kun voi ostaa soittokamoja(kin) täysin omin varoin (varsinkin kun ei ole kuluja sen enempää kuin ennenkään, vanhempien luona kun asuu). Ehkä olen sitten vaan niin piloille hemmoteltu kakara, ettei kuitenkaan haittaa vanhemmilta pyytää mahdollista tukea, jos tarvetta on.

Tätä aihetta voisi tietysti vatvoa paljonkin, mutta ei varmaankaan jaksa. Lähinnä otin jutun esille siitä syystä, että ärysttää välillä tuo "vittu toikin on just tollanen pappa betalar -tyyppi", vaikkei ehkä edes tiedetä mitään koko tyypistä. Tämä siis yleisesti ottaen, jos tunnette tuon Punkki:n ja tiedätte, mitä tiedätte, niin ei siinä mitn.
Velli
01.12.2004 15:45:18

Juu, tiedän että se sanonta menee noin mutta, tässä tapauksessa se oli ollut nimen omaan mamma, joka oli poikaansa kuskaillut ja olivat siinä jo kuulemma jutelleet uuden powerballin hankinnasta samalla kun se kaveri oli sisoa hakenut pois. Oli kuulemma äiti ollut hieman närkästyneenä Punkille tyyliin: "kun sun nyt tuo Peaveykin piti sitten saada eikä se ollutkaan hyvä..."

Ei siinä mitään jos vanhemmat ostavat pojalleen esim. yhden vahvistimen lahjaksi tms, mutta kun pojalle ei 5150 kelpaa, niin ostetaan sitten Powerball... huhhuh...
Myynnissä mm. Jackson RR1.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)