Henkka Hevimies 12.11.2004 17:50:27 | |
---|
Eli onko Bc Rich Kerry King Signature,Hyvä Kitara!? Itse olen miettinyt sellaisen ostoa,joten onko kellään kokemusta kyseisestä kitarasta!? |
biibob 12.11.2004 18:14:29 | |
---|
Samalla hintaa saa taatusti parempiakin. Tossa kitarassa on lisätty hintaa täysin turhilla kansimaalauksilla. tai siis eivät ne maalaukset soittoa edistä. Suosittelen testaamaan muitakin vaihtoehtoja, mutta jos mikään muu ei tunnu yhtä hyvältä, niin osta sitten tuo. Toivottavasti et kuitenkaan ole ostamassa tuota kitaraa siksi, koska suurin idolisi ( en tiedä onko) kerry king sattuu soittamaan samannäköisellä (huomaa vain saman näköisellä, tuolla hinnalla ei saa vielä sellaista, mitä king oikeasti käyttää) Jos joku olisi nimettävä jumalan jälkeen niin se on Jimmy Page. |
Super-Jari 12.11.2004 18:36:53 | |
---|
En ainakaan itse juurikaan pitänyt kepistä. Mallihan on tyylikäs mutta kitara ei oikein vakuuta. Jotenkin semmonen muovinen halvan bc richin tatsi. Käy kokeilemassa. Voit tykätäkkin. |
Henkka Hevimies 12.11.2004 18:39:51 | |
---|
Samalla hintaa saa taatusti parempiakin. Tossa kitarassa on lisätty hintaa täysin turhilla kansimaalauksilla. tai siis eivät ne maalaukset soittoa edistä. Suosittelen testaamaan muitakin vaihtoehtoja, mutta jos mikään muu ei tunnu yhtä hyvältä, niin osta sitten tuo. Toivottavasti et kuitenkaan ole ostamassa tuota kitaraa siksi, koska suurin idolisi ( en tiedä onko) kerry king sattuu soittamaan samannäköisellä (huomaa vain saman näköisellä, tuolla hinnalla ei saa vielä sellaista, mitä king oikeasti käyttää) Mutta eikös se ole miltei sama kitara jota Kerry Käyttää!? En puhu nyt niistä halvemmista bolt-oneista! |
Henkka Hevimies 12.11.2004 18:43:01 | |
---|
Mulla on aina kyllä ollut sellainen pieni ennakkoluulo Bc Richejä kohtaan! Entä onko ESP-LTD MNV SN,hyvä kitara! Koska sitä olen myös miettinyt!? |
Hohhoijaa 12.11.2004 18:46:17 | |
---|
Mulla on aina kyllä ollut sellainen pieni ennakkoluulo Bc Richejä kohtaan! Entä onko ESP-LTD MNV SN,hyvä kitara! Koska sitä olen myös miettinyt!? Mene kauppaan ja testaa. Sittenpähän tiedät. |
jariku 01.12.2004 14:04:48 (muokattu 01.12.2004 14:09:05) | |
---|
Mulla on aina kyllä ollut sellainen pieni ennakkoluulo Bc Richejä kohtaan! No eipä meinaa eka kerralla onnistua kirjotus :) Eli, tilasin pojalle Thomannilta kesällä Bronce II:sen, ja mielestäni se kiinalaiskitara on hyvä soittaa kaikinpuolin, niin tuskinpa se KKV sen huonompi ainakaan on... "Assumption is the mother of all fuckups!" |
Mrezzye 01.12.2004 14:09:30 | |
---|
Mutta eikös se ole miltei sama kitara jota Kerry Käyttää!? En puhu nyt niistä halvemmista bolt-oneista! Kylläpä suuresti eppäilyttää, että olis edes lähelle yhtä laadukas, kuin KK:n oma. Parempiakin tuolla rahalla saa, varmasti. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
Juzzu 01.12.2004 14:13:22 | |
---|
Kylläpä suuresti eppäilyttää, että olis edes lähelle yhtä laadukas, kuin KK:n oma. Jos kitara on samoilla spekseillä tehty samojen cnc-sorvien jne. avulla niin voihan se olla ihan yhtä hyvä (=vailla mokia). Tietenkin, voihan viimeistely ja loppusäätö olla mitä tahansa, mutten usko että niissä kamalasti eroja on. Toki puutkin voivat olla enemmän valikoituja, vaan lieneekö niilläkään ny niin väliä paahtohevin taittumiseen. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
Mrezzye 01.12.2004 14:22:21 (muokattu 01.12.2004 14:22:34) | |
---|
Tietenkin, voihan viimeistely ja loppusäätö olla mitä tahansa, mutten usko että niissä kamalasti eroja on. Toki puutkin voivat olla enemmän valikoituja, vaan lieneekö niilläkään ny niin väliä paahtohevin taittumiseen. Tuota viimeistelyä vähän arvuuttelen ja puiden laatua. Mikitkin on jotkut BC Richin omat, Kerryllä EMG:t. Talla on eri jne jne. Eli minusta täysin eri kitara. Mutta tuleehan siinä kitaran kylkiäisinä herkkupaketti: Custom Gigbag Guitar Strap Kerry King Concert Poster Tribal Design Hat B.C. Rich Guitar Picks B.C. Rich Wrist Band Jesh! Noista se Kerryn soundi irtoaa!!! Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
Dinorocker 01.12.2004 14:48:24 (muokattu 01.12.2004 14:50:04) | |
---|
_Ihan_ eri keppejähän ne on, ja tulevat eri "pajoista"... Siis Kingin omat ja nää budjetti pelit. Toi halpis oli hiukan paremmin soiva, mitä ne Body Art - sarjan paskat, mutta riittävän kauhee toi Kingin halpiskin oli. Tosin yksilöitä ne kaikki on... Kauppaan kokeilemaan! : ) Outrider |
Juzzu 01.12.2004 14:51:23 | |
---|
Tuota viimeistelyä vähän arvuuttelen ja puiden laatua. Mikitkin on jotkut BC Richin omat, Kerryllä EMG:t. Talla on eri jne jne. Eli minusta täysin eri kitara. Ach so.. No oukkei, kyllähän se näillä eroilla :o) Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
trih 01.12.2004 15:05:33 (muokattu 01.12.2004 15:08:41) | |
---|
|