Aihe: Marshall gv-2 säröpedaali
1
Infidel
11.11.2004 00:32:27
Päivää. Mitä mieltä mnetin käyttäjät ovat kyseisestä pedaalista? Minä en moista ole ostamassa, mutta kun kaveri kovasti olisi hinkumassa. Itse en näe siinä mitään järkeä, enkä viime kädessä pysty estämään, mutta että mielipiteitä tahtoisin kuulla. Vahvistimena poitsulla on peaveyn studiopro 112 ja kitarana ibanezin rg prestige 1570. Itse ehotin, että vaihtaisi mielummin paremman tallamikin jos säröjä tahtois parantaa--> ehdotin dimarzion tone zonea.
Kiitän ja kumarran.
I have no drinking problem. I drink, I get Drunk, I fall down. No problem
Jaakko Hyvärinen
01.12.2004 21:52:23
Nosto...Minua kanssa rupes kiinnostamaan tämä härveli..
No on se nyt Perkele!..*ja meikkiä naamaan*
Arabian Lauri
02.12.2004 07:46:50
Pullonavaajana huono, säröspeduna mun mielestä ihan ok. Gain, volume, ja 4 kanavainen eq sekä true bypass. Käytän lisäsärönä lisäämässä sustainia tai boostaamassa leadsoundia. Cleanin sillä saa säröytettyä tarvittaessa melko heviksikin asti...
On ihmeellistä miten vähän saa aikaan kun vaan lakkaa yrittämästä!
Dr. Muff
02.12.2004 10:02:57
Ilmeisesti kyseessä on GV-2+? Semmonen perus suristin joka on miedoilla gaineilla tunkkanen ja suhisee isoilla gaineilla. Aika laajat säätömahdollisuudet, muttei sekään tarkoita että siitä saisi tuhat aivan tajuttoman hyvää ja erillaista soundia, vaan sitä että säätämisessä menee aikansa. Tukevasti tehty, ei syö soundia off-tilassa, vaikkei mitä suurimmalla tod.näk. ole true by pass. Ihan ok.
I Smell Urine // Emman tahdissa sisälle hanuriin
Arabian Lauri
02.12.2004 11:32:58
Piti tarkistaa: siinä on passive bypass, mitä se sitten tarkoittaakaan... Marshall central väittää että soundi pysyy koskemattomana kun pedaali kytketään pois päältä.
On ihmeellistä miten vähän saa aikaan kun vaan lakkaa yrittämästä!
Dr. Muff
02.12.2004 11:52:10
Piti tarkistaa: siinä on passive bypass, mitä se sitten tarkoittaakaan... Marshall central väittää että soundi pysyy koskemattomana kun pedaali kytketään pois päältä.

Kyllähän se suht hyvin pysyykin. Mulla ei ainakaan ollut sen suhteen mitään ongelmia. Luulen kuitenkin että jos kyseessä olisi True-By-Pass niin sitä mainostettaisiin kissan kokoisilla kirjaimilla, noi passive, virtual, hard-wired-bypass-ilmaisut on vain herättämässä mielikuvia.

Tohonkin saisi selvyyden kun avaisi tollasen marsun pedaalin. Itsellä ei tosin enää ole ko. pedaalia joten ei onnistu.
I Smell Urine // Emman tahdissa sisälle hanuriin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)