Aihe: Peavey Envoy 110
1
deevee
22.02.2004 19:33:13
Onko kenelläkään kokemuksia tästä vahvistimesta: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-104135.html? Minulla on nykyään Rolandin Cube 30, mutta jotenkin sen digitaalinen soundi on alkanut kyllästyttää eli ehkä voisin jonkun toisen saman teholuokan pelin ostaa tilalle. Ja vertailuakin noiden kahden vahvistimen välillä saa tehdä.
"I´m Jumpin´ Jack Flash, It´s a gas! gas! gaaaaas!!!"
PuNkKi
22.02.2004 19:52:34
Onko kenelläkään kokemuksia tästä vahvistimesta: http://www.netzmarkt.de/thomann/thoiw3_artikel-104135.html? Minulla on nykyään Rolandin Cube 30, mutta jotenkin sen digitaalinen soundi on alkanut kyllästyttää eli ehkä voisin jonkun toisen saman teholuokan pelin ostaa tilalle. Ja vertailuakin noiden kahden vahvistimen välillä saa tehdä.

mulla on ollut tuo peaveyn studio pro sarja ja bandit..
ja kyllähän cube30 ainakin studio pro:n voittaa ihan
mitenpäin hyvänsä.. en sitten tiedä miten envoyn kanssa..
mutta luultavasti samoin että häviää kyllä kupelle.. :)
Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti.
wizard86
22.02.2004 19:57:14
Kärkkäisellä ylivieskassa tuo envoy on 199€ ja blazer jotain € ja rage 158 oli 79€ , eikös nuo ole halvempia kuin thomanilla???
Super-Jari
22.02.2004 20:02:55 (muokattu 22.02.2004 22:01:14)

En osaa vertailua tehdä mutta minulla oli muutaman vuoden envoy ja soundit olivat loistavat ja vahvistin oli muutenkin kaikinpuolin hyvä mutta teho ei riitä treenikäyttöön. Kotivahvarina parasta a-luokkaa.
Nyt käytössä envoyn isoveli, bandit.

Suosittelen Peaveytä jos tanakka hevisoundi kiinnostaa.

Lisäämpä vielä että banditista saa sairaan hienon puhtaan soundin kun jaksaa säätää kohdilleen.
Ihminen on röytämällä tullut joten on se myös röytämällä lähtevä.
deevee
22.02.2004 21:59:21
Kärkkäisellä ylivieskassa tuo envoy on 199? ja blazer jotain ? ja rage 158 oli 79? , eikös nuo ole halvempia kuin thomanilla???

No ainakin Envoy on halvempi. Muista en tiedä. Saahan tuon Envoyn m.netistäkin käytettynä 170 eurolla. Kyllä varmaan pitää jonnekin lähteä testailemaan kaikennäköstä, jos meinaan jotain ostaa. Tulee muuten ostettua paskaa paketissa.
"I´m Jumpin´ Jack Flash, It´s a gas! gas! gaaaaas!!!"
Villengton
02.12.2004 00:05:50
En osaa vertailua tehdä mutta minulla oli muutaman vuoden envoy ja soundit olivat loistavat ja vahvistin oli muutenkin kaikinpuolin hyvä mutta teho ei riitä treenikäyttöön. Kotivahvarina parasta a-luokkaa.

Suosittelen Peaveytä jos tanakka hevisoundi kiinnostaa.

hmm.. eli eikö teho riitä treenikäyttöön? Hyvää "Hevisoundia" haen, kun metallia lähinnä soitankin.. ja kun ei tällä paha hintakaan näytä olevan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)