Aihe: Orange
1
Edward
21.07.2004 10:39:22

Eli saako noita Suomesta ja jos saa niin mihin hintaan?
I'm just asking - Olen vain persekuningas
juici
21.07.2004 10:41:53

Surffaa itsesi Musamaailman nettisivuille, www.musamaailma.net
"Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla.
Edward
21.07.2004 11:10:59

Surffaa itsesi Musamaailman nettisivuille, www.musamaailma.net

Kiitän samalla surffatessa!
askomiko
21.07.2004 11:34:04 (muokattu 21.07.2004 11:34:32)
Oli muuten Ilosaarirokissa melkein joka bändillä Orangea lavalla.

Kunhan testaat niin kokeile ensin AD30, ja tykästy. Sitten kokeile Rockerverb ja rakastu. :)
Myytävänä superhieno-hevikitara ja superhieno-twängi-JazzCaster.
Kitarakamakaavio -inspired by AFIL :)
Edward
21.07.2004 11:37:12

Kunhan testaat niin kokeile ensin AD30, ja tykästy. Sitten kokeile Rockerverb ja rakastu. :)

Voi hemmetti, että toi Rockerverbi kuullostaa hyvältä. Sitten kun vielä sais paalua siihen...;)
askomiko
22.07.2004 01:52:39
Jep. Testasin Frankfurtin messuilla varmaan puolen miljoonan edestä vahvareita, Matchless, Diezel, VHT, Engl Special, Hiwatt, Budda jnejne, ja Orangen mokoma jätti selkeästi parhaan mielen. Menin kehumaan konetta Herra Suunnittelijalle, ja hän tuumasi jotta yksinkertaisuus on valttia. Ja olen samaa mieltä, sen verran mukavasti on soundit hanskassa. Eikä se edes niin paljon maksa kun vertaa noihin.. Eikä varmasti hajoa, sisällä kun ei montaa osaa ole.
DJ Lattialuukkukoira
22.07.2004 02:04:09

Sitten vilkaise hintaa ja pyörry.
Roots, Rock, Reggae!
AoA
22.07.2004 02:27:09
Kyllähän orangen erottaa joukosta...
-Anssi-
Kassu
22.07.2004 02:28:40
Sitten vilkaise hintaa ja pyörry.

Hoho. Totta kyllä.
McNulty
22.07.2004 09:00:09
Jep. Testasin Frankfurtin messuilla varmaan puolen miljoonan edestä vahvareita, Matchless, Diezel, VHT, Engl Special, Hiwatt, Budda jnejne, ja Orangen mokoma jätti selkeästi parhaan mielen. Menin kehumaan konetta Herra Suunnittelijalle, ja hän tuumasi jotta yksinkertaisuus on valttia. Ja olen samaa mieltä, sen verran mukavasti on soundit hanskassa. Eikä se edes niin paljon maksa kun vertaa noihin.. Eikä varmasti hajoa, sisällä kun ei montaa osaa ole.

Mikä siinä siis maksaa? =)
Vähän sama kun kun auto tulis tehtaalta ilman sisuskaluja ja hintalapussa sen kuin nollat lisääntyisivät luvun jatkeeksi =)

btw... offtopic: Pääsitkö yhtään Kochia testaamaan ja jos pääsit niin oliko millasia vermeitä?
T-Bone
askomiko
22.07.2004 11:14:28 (muokattu 22.07.2004 11:28:03)
Niin 1500 euroahan se Rockerverb 50 on. 50 ja 100:n välillä on muuten normaalista poiketen iso soundiero. 100 oli semmoinen enemmän "scooped", kun taas 50 oli middleräyhäkkäämpi. Tämä johtuu reilusti erilaisesta pääteasteesta, jonka suunnittelija selitti olevan fiksumpi ratkaisu kuin muiden harrastama "kaksi putkea pois" -lähtökohta. 100 käyttää EL34:ää ja 50 käyttää 6V6-putkia, joka on minusta aika eksoottinen valinta.

Edit: kai siellä Kochejakin oli, en testannut kun ehdin testaamaan niitä joskus täälläkin. En tykännyt.
wuchi
22.07.2004 12:07:23
100 käyttää EL34:ää ja 50 käyttää 6V6-putkia, joka on minusta aika eksoottinen valinta.

Edit: kai siellä Kochejakin oli, en testannut kun ehdin testaamaan niitä joskus täälläkin. En tykännyt.

Mun mielestä toi 6V6:sten käyttö on aika hieno ratkaisu. 6V6 on vähän ninkuin 6L6:n pikkuveli. pienempi tehoisempi vaan. 6V6:sta lähtee loistavat kevyt rutut.

Rockerverbissä kaks kanavaa... oliko boostit?

offtopiciin: Niin mitä vikaa kocheissa? :) Mulla on kochin twintone ja soundit on hienot :) Ite kaipaisin siihen samaa ominaisuutta kun englin screamerissa jossa molemmat kanavat saa "puolitettua".. Muuten ne kyllä on aika saman kuuloiset vehkeet. On ollu sellasta a/b testiä dipshit:n screamerin kanssa.
"..tännehän mahtuu ku vanhaan rakennukseen."
Kormis
17.08.2004 23:00:23
Ostin toissapäivänä Orangen AD30TC:n puolen tunnin testin jälkeen. Entisenä skobena Kochin Powertone -nuppi, joten vaatimukset olivat melkoiset. Meinasi taju lähteä, kun ensimmäiset soinnut soitin, ts. en koskaan ole moisella vehkeellä soittanut.

Voin suositella lämpimästi, olen aiemmin omistanut Voxin ac30:n ja mielestäni hakkaa soundissa jopa sen. Ota VOX ja yhdistä siihen napakka bluesrocksärö ja voila, olet kehittänyt orangen.
LIMETREE - TANAKKAA COVERPOLJENTOA JO VUODESTA 2003!
Edward
18.08.2004 09:08:47

Ostin toissapäivänä Orangen AD30TC:n puolen tunnin testin jälkeen. Entisenä skobena Kochin Powertone -nuppi, joten vaatimukset olivat melkoiset. Meinasi taju lähteä, kun ensimmäiset soinnut soitin, ts. en koskaan ole moisella vehkeellä soittanut.

Voin suositella lämpimästi, olen aiemmin omistanut Voxin ac30:n ja mielestäni hakkaa soundissa jopa sen. Ota VOX ja yhdistä siihen napakka bluesrocksärö ja voila, olet kehittänyt orangen.

Mistä ostit? Kallis oli varmasti, vaan kuinka?
Kormis
18.08.2004 20:05:52
Mistä ostit? Kallis oli varmasti, vaan kuinka?

Riihimäeltä, Musiikki-S -liikkeestä, kaverialennuksella 1500 euroa
LIMETREE - TANAKKAA COVERPOLJENTOA JO VUODESTA 2003!
Bluesmies
18.08.2004 22:18:19
Kannattaa testata noita pienempiäkin oransseja. Itselläni on tuo ad 15/12 (kts. omakuva) ja kyllä potkii perseelle niin soundillisesti, kuin äänellisestikin (eli mökää löytyy). Suosittelen lämpimästi ainakin testaamaan.
Uusi musiikkinäyte profiilissa.
Sammakko
02.12.2004 13:44:55

Kannattaa testata noita pienempiäkin oransseja. Itselläni on tuo ad 15/12 (kts. omakuva) ja kyllä potkii perseelle niin soundillisesti, kuin äänellisestikin (eli mökää löytyy). Suosittelen lämpimästi ainakin testaamaan.

Ei tuo niin hirveen tehokas ole.
Dippadaa.
Dr. Love
02.12.2004 15:40:28
rockerverbistä sen verran että toimitusaika tahtoo venyä aika pitkäksi, ainakin musamaailman tukussa. 3kk saanu jo odotella 50 comboa.
Jack Daniel's, it's what's for dinner.
ejhfi
02.12.2004 16:58:04

Kannattaa testata noita pienempiäkin oransseja.

Juu ja vieläkin "pienempiä". Roudasin juuri kaupasta himaan C15R:n kotistyrkkariksi ja ihmeen kivasti soundaa noinkin pieni trankkulaatikko.
En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan
jami87
02.12.2004 20:05:13
Ei tuo niin hirveen tehokas ole.

Ei tuo niin näyttäny sanovankaan.
I'm Rock, but I don't Roll...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)