Aihe: Peavey JSX Joe Satriani -nuppi
1
Keppiheikki
12.10.2004 23:39:34

Kiinnostavan tuntuinen vahvistin tuo Peaveyn uusi lippulaiva! Joko jollain M-nettiläisellä on kokemusta kyseisestä kapineesta? Erityisesti kiinnostaisi tietää miten soundit eroavat muista nupeista kuten 5150, XXX ja muiden valmistajien vastaavat.
Torniojaws
13.10.2004 01:18:32

Toisessa threadissä väki kyllä haukkui sitä reilusti, suriseva ääni ja tämmöistä. Lieneekö sitten lähellä juuri Satrianin uuden levyn soundeja, jotka olivat erittäin heikot.
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
zepeteus
13.10.2004 03:12:13 (muokattu 13.10.2004 03:20:35)
Lieneekö sitten lähellä juuri Satrianin uuden levyn soundeja, jotka olivat erittäin heikot.

Juuri tuo albumi Is There Love In Space sai taas minut kiinnostumaan Cornfordin vahvistimista, niin maukkaasti soi mielestäni. Cornfordia siis käytettiin sillä albumilla suurimmaksi osaksi, JSX oli vielä protoasteella ja kuului vain muutamassa kappaleessa.

JSX protoa kuuluu taas uusimmalla G3:lla. Sen mitä itse livenä todistin, ei ollenkaan paha soundi, vaan makuasioitahan nämä. Jokos täällä on joku ehtinyt testittelemään näitä itse? Ehdin jo epäillä tulevatko Suomeen ennen joulua...

edit: suomenkieltä...ja lisää
Kitarasankari
13.10.2004 19:20:20
jep, livenä tuo soundi oli kyllä hyvä, ei kyllä ihan hirveästi soundi muttunut marshall-ajoista.
Jazz is not dead...it just smells funny...SD:n pickup booster myynnissä!!
Ze Kink
13.10.2004 20:56:56
JSX protoa kuuluu taas uusimmalla G3:lla. Sen mitä itse livenä todistin, ei ollenkaan paha soundi, vaan makuasioitahan nämä. .

Komp.
Onko shinulla hunajaa?
She's fucking Goofy!
Nixzar
13.10.2004 23:58:31
Toisessa threadissä väki kyllä haukkui sitä reilusti, suriseva ääni ja tämmöistä. Lieneekö sitten lähellä juuri Satrianin uuden levyn soundeja, jotka olivat erittäin heikot.

No sittenhän tämän pitää olla makuasia koska minä tykkäsin erittäin paljon kyseisen levyn soundeista.
*IHKK #12*
Keppiheikki
25.11.2004 17:08:19

Jokos täällä on joku ehtinyt testittelemään näitä itse? Ehdin jo epäillä tulevatko Suomeen ennen joulua...

Kävin tänään kysymässä Espoon Musiikista mikä on tilanne, joko näitä kohta saa.

No, maahantuojalla ei vieläkään ole JSX:ää, on kuulemma niin kova kysyntä ettei tänne Euroopan perukoille tahdo riittää tavaraa.. Ensi vuoden aluksi yrittävät saada jenkkilästä tilattua yhden kuorman.

Odottavan aika on pitkä..:(
Mr.Purple
25.11.2004 18:32:57
Joops! Testattu on pikkasen. Soundit oli ihan ok...mitä nyt sillä testailulla kerkes kuulemaan...ja vielä kun soitin sen peaveyn halvimman ja paskimman kaapin kaa. Verratessa 5150:aan soundit on ehkä jopa raaemmat....gain puolella aika paljon xxx meininkiä...ja siihenhän se perustuukin. ihan mielenkiintoinen vehje itte oon meinannu hankkia tota mut pitää ensin kasata rahat kasaan. Hemmetin tyylikäs se on ainakin. Se clean puoli jäi hiukka arvotuksesks...ku sitä on kehuttu täysin puhtaaks ja sit ku se lähti kuitenkin säröytymään ku lisäiltiin volumea...et ei se sit kuitenkaan ihan kestäny...tosin pitäs päästä viel paremmin testaileen. Se oli eka kipale mikä suomeen oli noretrtonille tullu. Aika peli.
Mr.Purple
Ze Kink
26.11.2004 12:52:09
Testannut olen nyt. Ei mielestäni niin vakuuttavan kuuloinen, liian xxx:mäinen särö, josta en siis pidä yhtään. Hirveä diskanttisirinä lähti siis siitä ultra- kanavasta, eikä sitä saanu sellaseksi rankaksi mättösoundiksi millään. Crunchikanava oli ihan ok. Mutta ottihan Satrianikin siellä keikalla säröt pedaaleista, ainakin minun silmieni mukaan.
Onko shinulla hunajaa?
En tietenkään. Filosofit ovat pyrstötähtien yläpuolella! Bäy? #3
Kimmo72
26.11.2004 12:58:36
Kävin tänään kysymässä Espoon Musiikista mikä on tilanne, joko näitä kohta saa.

No, maahantuojalla ei vieläkään ole JSX:ää, on kuulemma niin kova kysyntä ettei tänne Euroopan perukoille tahdo riittää tavaraa.. Ensi vuoden aluksi yrittävät saada jenkkilästä tilattua yhden kuorman.

Odottavan aika on pitkä..:(

T-kaupasta tilaamaan
http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … _jsx_joe_satriani_top_prodinfo.html
MYYNNISSÄ ROCKTRON PROPHESY.
ReBeat
26.11.2004 13:07:31

Hirveä diskanttisirinä lähti siis siitä ultra- kanavasta, eikä sitä saanu sellaseksi rankaksi mättösoundiksi millään. Crunchikanava oli ihan ok. Mutta ottihan Satrianikin siellä keikalla säröt pedaaleista, ainakin minun silmieni mukaan.

Millä kitaralla testasit? Tuo kuvaus kuulosti ihan siltä, että mahdollisesti tummasoundisen kitaran ja tumman PAF-kaulamikin kanssa miedoilla gaineilla voisi olla juuri sopivan kirkasta ja laulavaa soolosoundia tiedossa :) Oisko Joella ollut legendaarinen Boss DS-1 siellä vain värittämässä säröpalettia... ettei kaikkia säröjä sentään pelkästään pedaaleista. Vahvistimesta vähän säröä, pedaalista vähän boostia... sillai hyvä tulee, ainakin sooloilua varten.
rosberg
27.11.2004 13:03:42
viime lauantaina stadin fasulla tyyppasin kolmella eri kitaralla yhteensä noin 90min.

loistava vahvistin! ainut miinuspuoli on sen ruma grilli (kromia ja taas kromia), mutta sen saa ruuvattua helvettiin.

ultra fat-svitsi pohjassa on mitä parhaimman kuuloinen higain-kanava ja se noisegate toimii!!!
keep on truckin!
zepeteus
27.11.2004 13:10:26
Tätäkin vahvistinta olisi kiva testitellä, nyt kun siihen on mahdollisuus oikein täällä suomessakin.

Oisko Joella ollut legendaarinen Boss DS-1 siellä vain värittämässä säröpalettia

Jotenkin ajattelin, ettei Joe käyttäisi enää uskollista Bossiaan tämän JSX:n kanssa. Mutta kylläpä säröpedaalikin näytti vielä signaaliketjussa olevan, tosin ainakin joillakin jenkkikeikoilla ei enää DS-1 vaan MXR:n ZW-44.
Keppiheikki
05.12.2004 01:09:06

Kävinpä noutamassa JSX:n kotiin Fasulta.

Todellakin loistava vehje! Vaatii melko paljon äänenvoimakkuutta ennen kuin herää kunnolla henkiin, mutta sitten soundi onkin juuri täydellinen. Ei menneet rahat hukkaan.:)
Necromuru
05.12.2004 03:43:41

jep, livenä tuo soundi oli kyllä hyvä, ei kyllä ihan hirveästi soundi muttunut marshall-ajoista.

On se saundi selkeästi pehmennyt esim. FLying in a Blue Dremani soundeista
R2
06.12.2004 17:49:22
Ääninäytettä ja laitearviota, kiitos;)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)