weelie 03.12.2004 13:42:39 | |
---|
Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
alphamale 03.12.2004 13:48:56 | |
---|
|
askomiko 03.12.2004 13:50:06 | |
---|
Hehe. Amerikkalaiset on tyhmiä, rikkaita, ja niitä on paljon. Väkisin jostain löytyy joku niin tyhmä joka maksaa. Hitto, pitäis käydä lomamatkalla siellä ja myydä samalla Ebayssä vaikka Kirkan Paskaa kybädonnilla. |
Juzzu 03.12.2004 13:51:54 | |
---|
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
zorro 03.12.2004 14:17:56 | |
---|
ostetaan: lace sensor Red myydään: WhammyII |
askomiko 03.12.2004 14:24:06 | |
---|
"Iiiihanan kallista." "Elämä on" |
Miikathebest 03.12.2004 15:13:36 | |
---|
Elämä kallis - DNA halpa. |
Aardfather 06.12.2004 08:41:00 (muokattu 06.12.2004 08:49:55) | |
---|
Hinta järjetön - ihminen tyhmä. - Aardfather |
Jane 06.12.2004 12:58:54 | |
---|
Eihän se ole tyhmä joka myy. |
Aardfather 09.12.2004 04:20:46 | |
---|
Eihän se ole tyhmä joka myy. En kylläkään viestissäni eritellyt että nimenomaan myyjä olisi tyhmä, mutta kerronpa nyt kuitenkin kun otit asian esille ja koska olen kyllästynyt tuohon iänikuiseen typerään fraasiin, että kyllä se on tyhmä sekin joka järjettömiä hintoja tuotteista pyytää. Jos monikin alkaa pyytään järjettömiä ylihintoja niin silloin yleinen hintataso helposti nousee jolloin myös itse joutuu maksamaan kovemman hinnan ostamistaan tuotteista. Kyllä kaikkien yleinen etu olisi että tuotteet nimenomaan halpenisivat. Ylihinnan pyytäminen edistää huonoa kaupankäyntiä ja lisäksi osoittaa huonoa moraalia ja myös edistää sitä. Kyllä se on myös tyhmä joka pyytää, eikä vain se joka maksaa. Sitäpaitsi oli se sitten ihan miten vain, niin miksi sitä ainakaan pitäisi puolustella? Eihän ylihinnan pyytäminen ainakaan hyvä asia ole, vaan nimenomaan päinvastoin. Ei kellään muulla kun sellasella joka itse pyytää, tai on valmis pyytämään ylihintaa tavaroista, ole mitään syytä ainakaan puolustella kyseistä toimintaa. - Aardfather |
Lilli 09.12.2004 07:46:24 (muokattu 09.12.2004 07:48:56) | |
---|
En kylläkään viestissäni eritellyt että nimenomaan myyjä olisi tyhmä, mutta kerronpa nyt kuitenkin kun otit asian esille ja koska olen kyllästynyt tuohon iänikuiseen typerään fraasiin, että kyllä se on tyhmä sekin joka järjettömiä hintoja tuotteista pyytää. Jos monikin alkaa pyytään järjettömiä ylihintoja niin silloin yleinen hintataso helposti nousee jolloin myös itse joutuu maksamaan kovemman hinnan ostamistaan tuotteista. Kyllä kaikkien yleinen etu olisi että tuotteet nimenomaan halpenisivat. Ylihinnan pyytäminen edistää huonoa kaupankäyntiä ja lisäksi osoittaa huonoa moraalia ja myös edistää sitä. Kyllä se on myös tyhmä joka pyytää, eikä vain se joka maksaa. Sitäpaitsi oli se sitten ihan miten vain, niin miksi sitä ainakaan pitäisi puolustella? Eihän ylihinnan pyytäminen ainakaan hyvä asia ole, vaan nimenomaan päinvastoin. Ei kellään muulla kun sellasella joka itse pyytää, tai on valmis pyytämään ylihintaa tavaroista, ole mitään syytä ainakaan puolustella kyseistä toimintaa. - Aardfather Mikä tyhmää mikä ei. - Kyllä maailman sivu kaupankäynti on perustunut siihen, että osto- ja myyntihinnan erosta saadaan tehtyä mahdollisimman suuri. Mitäs tosta! Eikä myyjän ja ostajan älykkyystasojakaan voi oikeastaan kaupankäynnissä asettaa kyseenalaisiksi. - Jos myyjä kauppaa tuotetta hirveällä ylihinnalla aiheuttaen markkinoilla hinnannousupaineita, on hänen sosiaalisen älykkyytensä faktori alikehittynyt, samoin (osaltaan) r-(reasoning, päättelykyky)faktorikin, koska hän ei huomaa kauaskantoista markkinavaikutusta. Mutta toisaalta: mitä helevetin tekemistä Gibsonin mikkikytkimenkoristeilla ja niiden hintakehityksellä on tekemistä moraaliarvojen kannalta korkea-arvoisen kaupankäynnin tai edes älykkyyden kanssa? Mitä tekemistä minulla tai sinulla on alykkyyden kanssa? Ei mtn! Ei mtn!!! - Minne hoppu, poju? |
mr.bungle 09.12.2004 12:26:42 | |
---|
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl … ;category=38086&item=3762374413 Palautusoikeutta ei ole, mutta hei, vaan kymmenen donaa kymmeniä vuosia vanhasta muovirinkulasta! (Plus postit tietysti, eihän ne tässä hintaluokassa voi kuulua hintaan) (Katso myös kysymyksien vastaukset! HaHaa! :D) Jos mun '59 lespan mikkirinkula olis rikki ja ehjä vastaava nostais hintaa vaikkapa 15000 niin toi olis järkevä sijoitus. Kysynnän ja tarjonnan lait on kummallisia. Nyt kun löytyis vaikkapa jonkun keräilijän kuolinpesän jäljiltä 500 wanhaa lespaa ja kaikki menis ebayhin niin olis hauska seurata lespa-inflaation vaikutusta ja hintojen romahtamista. Tuollainen tilanne nyt on täysin epärealistinen kitaroiden ollessa kyseessä, mutta tapahtunut joidenkin muiden keräilyartikkeleiden kohdalla. Silloin voi kansa nauraa, että nenilleen saivat :) bassolla hanuriin |