Aihe: Vaasan soitinkaupat, Unisound ja Vaasa Music Shop
1
Juha86
16.12.2004 20:23:26
Oon menossa viikonloppuna mahdollisesti Vaasaan. Joten, onko nuo kaksi kauppaa minkätasoisia paikkoja (löytyykö esim. paljon ja eri merkkisiä kitaroita) ?

Myydäänkö kummassakaan Washburnin tai ESP:n kitaroita?
Ja onko Vaasassa lisäksi jotain muita soitinkauppoja?
You and me, we will be part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream...
Juuso79
16.12.2004 21:08:02
Eipäs taia täällä muita liikkeitä olla. Kitaroita en oo vähän aikaan katellu mutta ainakaa ESP:tä en muista nähneeni täällä päin... Seinäjoella oli Top Soundissa aika hyvät valikoimat jos sinne sattuisit pääsemään...
Ja tuli mieleen että on Vaasassa vielä RockTone. On kyllä enemmän rumpuliike...
Homma hanskassa ja hanskat hukassa...
kulmahiomakone
16.12.2004 21:10:55
Oon menossa viikonloppuna mahdollisesti Vaasaan. Joten, onko nuo kaksi kauppaa minkätasoisia paikkoja (löytyykö esim. paljon ja eri merkkisiä kitaroita) ?

Ne ovat sen tasoisia paikkoja, että kaikki vsalaiset reissaavat Seinäjoelle/Nurmoon kitaraostoksille. Unisound on isompi pulju, vaikkei iso. MS on sellainen koirankopin kokoinen.

Sanoisin, että valikoimat ovat pienet.

Myydäänkö kummassakaan Washburnin tai ESP:n kitaroita?

Ei muista. Voi olla aika hiljaista.

Ja onko Vaasassa lisäksi jotain muita soitinkauppoja?

Palosaaren Essoa vastapäätä on joku rumpuliike, myyvät ne kuulemma kitaroitakin, mutta siellä en ole jaksanut vierailla.
Cort87
16.12.2004 23:19:55 (muokattu 17.12.2004 00:55:39)
Kyllä Unisound ja Vaasa Music Shop ovat ihan asiallisia musiikkiliikkeitä. Fenderin ja Squerin tuotanto on edustettuina aika hyvin molemmissa liikkeissä. Unisoundissa on myös joitain Gibsoneita. Kummastkaan ei taida (ainakaan hyllystä) saada ESP tai Washburn kitaroita. Vaasa Music Shopissa taitaa tällä hetkellä olla jokin pienehkö alennysmyynti jos lehtiin on uskominen. Käymisen arvoisia paikkoja.
Se tosiasia kuitenkin on pakko myöntää että Seinäjoella on kuitenkin paremmat musiikkikauppa tarjonnat. Merkkejäkin on edustettuna paljon enemmän kuin Vaasassa.
Joten jos suinkaan jaksat S-joelle asti jaksat vääntäytyä niin en usko että petyt. Varsinkin Markun Musasta voi tehdä huippulöytöjä, vaikka itse kauppa onkin pieni. Hyllyjen uumenissa kuitenkin muhii yllättäviä löytöjä.
Jos Top Soundiin menee ( katselemaan vain niinhän ?)
niin kannattaa ottaa paljon rahaa mukaan. Siellä kun tuntuu olevan niin paljon hauskaa ostettavaa.
" Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007
Juha86
17.12.2004 15:14:50 (muokattu 17.12.2004 15:16:49)
Joo kyllä nää Seinäjoen ja Nurmon musakaupat jo tuttuja on, kun kotoa on 10 kilometrin matka..
Top Soundissa vaan esim. löyty 1 kpl Washburnin WI-64:a, ja se oli niin ruman värinen, etten sitä voi ostaa. Ainut kappale ESP:n LTD EC-100fm:ää oli niin naarmuilla, etten sitäkään halunnut ostaa (ois hinta kuulemma vähän pudonnut naarmujen takia, mut enpä halua ostaa valmiiksi raiskaantunutta skebaa)..
Markulla taas en huomannut Washburneja ollenkaan, kun kävin tuossa viikko sitten..

Ilmeisesti musta tai punainen naarmuton Washburn WI-64 on liikaa pyydetty.... =)

Mutta kiitti vastauksista. Taidan jättää Vaasan matkan väliin, jos siellä tilanne soitinten kans on huonompi kuin Seinäjoella.
You and me, we will be part of the autumn harmony, Together sleeping the endless dream...
kulmahiomakone
17.12.2004 16:36:40
Ilmeisesti musta tai punainen naarmuton Washburn WI-64 on liikaa pyydetty.... =)

Jeps. Tuota kyseistä Washburnia ei täältä löydy, siitä olen varma. Itsekin olin aikoinani kiinnostunut kyseisestä kepakosta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)