Parantava_Suru 13.12.2004 12:54:48 | |
---|
Mikähän tässä Marsun valvestate 65r :ssä oikein on : Aina kun sen pistää päälle tai koskee virtakytkimeen kun se on päällä , alkaa jumalattoman kova pörinä ? Osaatteko sanoa , mikä vois olla vikana ? Meikäläinen ei osaa juuta eikä jaata styrkkareista sanoa . Oon kyllä ennen ongelmaakin harkinnut vaihtamista uudempaan vahvistimeen . Ei kai tuollaista enää kannata korjatakaan , kun korjaus maksais tod.näk. enemmän kuin mitä vahvistimen arvo on ? No mitäs sä sitten odotit ? |
Tympee Huttunen 13.12.2004 12:57:39 (muokattu 13.12.2004 13:42:09) | |
---|
Kylmäjuotosta veikkaisin. Sama iski kerran minunkin VS65ärrään. Parempi olla pöristämättä sitä. Mikäli löydät auenneen juotoksen, niin korjaaminen ei liian vaikeaa ole. Itse korjaus maksoi minulle muistaakseni noin 50e. Niinjoo, kylmäjuotos on mitä ilmeisimmin siinä virtakytkimen juotoksissa tai sitten virtakytkin on ns. paskana. |
janik 13.12.2004 15:17:06 | |
---|
Mulla auttoi virtanapin puhdistus, en muista kyllä mitä ainetta käytin! |
hjukke 16.12.2004 17:41:57 | |
---|
Mulla auttoi virtanapin puhdistus, en muista kyllä mitä ainetta käytin! Elektro crc vois auttaa. Ja jos veikeäksi ruvetaan, niin otsikko antaa ymmärtää että Valvestate toimii niin kuin kuuluukin ;) Maailman parhaat (3) Rock-levyt on tehty vuosina 1987 ja 1991 ;) |
Jucciz 16.12.2004 17:43:39 | |
---|
Minä en ikinä saanut Valvestateista ulos kuin lujaäänistä pörinää. |
mtt76 16.12.2004 18:09:30 | |
---|
Minä en ikinä saanut Valvestateista ulos kuin lujaäänistä pörinää. Mä tiesin, mä tiesin että se tulee jo otsikosta! Kiitos Jucciz! |
Kassu 16.12.2004 18:29:39 | |
---|
Mä tiesin, mä tiesin että se tulee jo otsikosta! Kiitos Jucciz! No sille nyt on aivan sama että mikä vahvari on kyseessä, jos nimi alkaa vaikka MARSH niin jucciz on ekana sanomassa että ihan paska, osta orange. |
Jucciz 16.12.2004 19:26:15 | |
---|
No sille nyt on aivan sama että mikä vahvari on kyseessä, jos nimi alkaa vaikka MARSH niin jucciz on ekana sanomassa että ihan paska, osta orange. Lyödäänkö sinua edelleen päivittäin? Lasten ja nuorten auttava puhelin päivystää numerossa 0800-120400. "Puhelimen toisessa päässä on koulutettu vapaaehtoinen päivystäjä, jolla on aikaa kuunnella. Toisinaan auttaa pelkästään se, että puhuu jonkun kanssa, toisinaan hyvät neuvot ovat tarpeen. Puhelimen päivystäjät ovat vaitiolovelvollisia oli asia mikä hyvänsä." |
Kassu 16.12.2004 19:43:01 | |
---|
Lyödäänkö sinua edelleen päivittäin? Lasten ja nuorten auttava puhelin päivystää numerossa 0800-120400. "Puhelimen toisessa päässä on koulutettu vapaaehtoinen päivystäjä, jolla on aikaa kuunnella. Toisinaan auttaa pelkästään se, että puhuu jonkun kanssa, toisinaan hyvät neuvot ovat tarpeen. Puhelimen päivystäjät ovat vaitiolovelvollisia oli asia mikä hyvänsä." Juu lyödään. Pitäiskö mun liittyä teidän uskontokulttiin? Pelastaisiko teidän herranne minut? Kävin muuten just kattomassa sun ranggoja nappomies-kuvias teidän sivuilta. Ainiin, mut ethän sä juo kun tuoremehua. Lyödäänkö vetoa että löytyy vähintään 30 ketjua joissa haukut marshallia, saman verran kehut orangeas. |
Jucciz 16.12.2004 19:58:45 | |
---|
Juu lyödään. Pitäiskö mun liittyä teidän uskontokulttiin? Pelastaisiko teidän herranne minut? En edusta mitään uskontokulttia. Herra pelastaa ne, jotka pelastuksesta eivät kieltäydy. Kävin muuten just kattomassa sun ranggoja nappomies-kuvias teidän sivuilta. Ainiin, mut ethän sä juo kun tuoremehua. Juon paljon muutakin kuin tuoremehua. Lyödäänkö vetoa että löytyy vähintään 30 ketjua joissa haukut marshallia, saman verran kehut orangeas. En minä isäsi rahoilla mitään tee, mutta lyödään vain jos se helpottaa oloasi. |
Swan 16.12.2004 19:59:05 | |
---|
Minä en ikinä saanut Valvestateista ulos kuin lujaäänistä pörinää. Etkö kristallista kilinääkään? Et vaan osaa. |
Volle 16.12.2004 22:11:42 | |
---|
Joo, taitaa tosiaan olla niin, että vaikka Jucciz paljon osaakin, hän ei Marsun vs-sarjan kanssa osaa pelailla. En mäkään sano, että ne hyviä vahvistimia on, mutta ei niitten kuuluisi pöristäkään, mikäli ne vaan on kunnossa. Nam. |
hjukke 16.12.2004 22:44:18 (muokattu 16.12.2004 22:47:23) | |
---|
Ei jumankeuta, olis taas mr. moderaattorille töitä, asiallisesti alkanut ketju taas menossa plörinäksi, ihme ettei ollut jo lukossa. Jäitä hattuun, jos ketuttaa niin ei pureta sitä tänne, eihän? Ja anteeksi vaan off-topic. Ja edittiä: " Minä en ikinä saanut Valvestateista ulos kuin lujaäänistä pörinää." Jollei tästä paista sarkasmi läpi (huom otsikko) niin kannattaa alkaa harrastamaan vaikka palapelejä. Maailman parhaat (3) Rock-levyt on tehty vuosina 1987 ja 1991 ;) |
Jucciz 16.12.2004 22:56:57 | |
---|
Kiitos hjukke. Älä ikinä aliarvioi rautalangan tehokkuutta näissä ympyröissä. Ässävikaisia on porukassa paljon: äs niinkuin sarkasmi. |