SDMF 19.12.2004 16:05:29 | |
---|
joo olen ostamassa TOkai'n mustaa LC80 mallia , oli tossa Muusikoiden.net torilla kiva tarjous mutta kysäsenpä vaan että niitähän tehdöö Japsissa ja koreassa , Hintaero on huomattava mutta onko se laatuero nyt sit nii huomattava ? R.I.P Dimebag darrell |
kirves 19.12.2004 16:30:04 | |
---|
Mulla on tosta se spessu malli. Hyvä kitara. |
LaXu 19.12.2004 17:00:06 | |
---|
niitähän tehdöö Japsissa ja koreassa , Hintaero on huomattava mutta onko se laatuero nyt sit nii huomattava ? Haulla löytää tästäkin paljon juttua. Käytännössä Les Paulien kanssa korealaisilla Tokai Love Rockeilla ei ole muuta yhteistä kuin ulkomuoto. Puut ovat sitten jotain ihan muuta. Japanilaiset mallit taasen ovat jo niin soundiltaan kuin rakenteeltaan erittäin LP-henkistä kamaa. |
vale 19.12.2004 22:59:27 | |
---|
Haulla löytää tästäkin paljon juttua. Käytännössä Les Paulien kanssa korealaisilla Tokai Love Rockeilla ei ole muuta yhteistä kuin ulkomuoto. Puut ovat sitten jotain ihan muuta. Japanilaiset mallit taasen ovat jo niin soundiltaan kuin rakenteeltaan erittäin LP-henkistä kamaa. Mutta jos se LP soundi ei ole välttämätön, niin Korealainen ajaa asiansa erittäin hyvin kaikin puolin. Olen omistanut yhden (ALS-53?) mustan kustomin made in korea, ja oli kyllä hyvä, mutta kun mulle tuli sitten vimma saada sitä LP soundia, niin se sai lähteä. Rock n' Roll is the only way to DIE |
otto_t 20.12.2004 08:20:56 | |
---|
Itselläni on tällähetkellä varakitarana tuo LC-80. Ihan pätevän tuntuinen peli. Erittäin siisti viimeistely, hyvistä osista vaikuttaisi olevan kasattu ja sointi ok. Aikaisemmin kakkoskitaran virkaa hoiti ALS-53, mutta tuli myytyä pois se n.5 kuukauden jälkeen kun kitaran tatsi tuntui jostain syystä hieman lelumaiselta. Virityskoneistot ja mikit kun siihen olisi vaihtanut niin kaipa siitäkin olisi jonkilaisen suokuokan saanut. Jos ei mitään asiaa ole niin voi olla myös hiljaa |
SDMF 20.12.2004 09:13:37 | |
---|
Itselläni on tällähetkellä varakitarana tuo LC-80. Ihan pätevän tuntuinen peli. Erittäin siisti viimeistely, hyvistä osista vaikuttaisi olevan kasattu ja sointi ok. Aikaisemmin kakkoskitaran virkaa hoiti ALS-53, mutta tuli myytyä pois se n.5 kuukauden jälkeen kun kitaran tatsi tuntui jostain syystä hieman lelumaiselta. Virityskoneistot ja mikit kun siihen olisi vaihtanut niin kaipa siitäkin olisi jonkilaisen suokuokan saanut. ja sulla on se japsi versio vai ? R.I.P Dimebag darrell |
otto_t 20.12.2004 10:06:13 | |
---|
ja sulla on se japsi versio vai ? Juuh Jos ei mitään asiaa ole niin voi olla myös hiljaa |