Aihe: Fender Lead II (USA)
1
JMP71
28.06.2003 00:29:30
Eli olisin udellut otsikon mukaisesta kitarasta. Millon moisia on valmistettu? Entä tuotu Suomeen? Ja mitäköhän kannattaisi maksaa?
Ja jos joku tietää nettisivua josta löytyy infoa niin olisin myös siitä kiitollinen.
hemmo
28.06.2003 09:48:28

Milloin moisia on valmistettu? Entä tuotu Suomeen?

Hieman muita Fenderin tuotteita halvempia Lead I ja II-skittoja valmistettiin USA:ssa vuosien 1979-82 välisenä aikana. Kirjallisuuden mukaan III mallia valmistettiin välillä 1981-2.

Kaikki Lead mallit ovat, munsta, ihan ok rokkipelejä.

Ja mitäköhän kannattaisi maksaa?

Olen nähnyt II ja III malleja myynnissä noin 500-700 eur hintaan. Itse en maksaisin yli 500.
Säröä beibi!
jakezzz
14.07.2004 18:16:47
joo itelläni on lead III ja sain sen kun vaihdoin kierokaulaisen japsi straton pois...käyttöarvo on suunnaton jos tykkää...myyntiarvo 200 - 300 egee mut omaani en myis 2000 tonnilla...
Yeh
duane
14.07.2004 23:01:03
Kemin musiikissa näytti olevan yksi, hintaluokka pyöri jossain 500€ tienoilla...
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
...And Justice For All
28.12.2004 11:21:41
Omistan ton lead 2:n. Valmistettu vuonna 1980 ja sen valmistus lopetettiin vähäisen myynnin takia. 500 euroo on suht hyvä hinta semmosesta. Mun mielestä hyvä skitta.
Take a look to the sky just before you die, it is the last time you will
Jiaster
28.12.2004 11:44:17

Eli olisin udellut otsikon mukaisesta kitarasta. Millon moisia on valmistettu? Entä tuotu Suomeen? Ja mitäköhän kannattaisi maksaa?
Ja jos joku tietää nettisivua josta löytyy infoa niin olisin myös siitä kiitollinen.

Tuollainen lead II oli joku aika sitten huutonetissä. Löytyi vielä kirjanmerkeistä linkki siihen, kysymyspalstalla on jotain lisätietoa pelistä.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=12714961
...mutta kuka on many many moore?
Meisseli
28.12.2004 13:24:09

Joo ja se Kemin musiikin Lead on helvetin hyvännäkönen.. sem,monen salamamaalaus. Helkatin raskas kylläkin..lyijyä? :)
Moses on kova bändi, mutta Strange fruit kovempi! osta levy josta mediat kohahtelevat! www.strangefruitband.net
p130
29.12.2004 10:39:18

Helkatin raskas kylläkin..lyijyä? :)

Kuivissa oloissa kasvanut saarni on yleensä raskaampaa ja huonompaa soitinpuuta kuin kuin ns. suosaarni. Mutta halvempaa. Tästähän ne "legendaariset" 70-luvun lopun Fenderit on tehty. On siellä hyviäkin yksilöitä seassa, vaan nimenomaan tuon aikakauden Fendereissä laatuvaihtelut ovat suurimmillaan.

Minulla on ollut joskus Lead I, hyvä kitara oli ainakin se yksilö. On edelleen kaverilla. Ei noista kyllä mitään kovin suuria summia kannata maksaa, 500 on todellakin maksimi jos kyseessä on siisti ja alkuperäiskuntoinen yksilö joka vielä miellyttää erityisen paljon. Tuo "ammattilaisen 550 euroa" mahtaa olla Kitarapajan tunnetusti optimistinen arvio.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)