Hei! Kun pitäisi tässä hankkia vihdoinkin monen vuoden jälkeen ensimmäinen elektroakustinen tai klassinen (ja mikittää se, onko näihin paljon vaihtoehtoja?), niin ajattelinkin kysyä, että minkä hintaluokan vermeitä kannattaisi ruveta katsomaan, etteivät vallan lahoa käteen? Kitara tulee koti, nauhoitus, sekä myös keikkailu käyttöön. -Janne Voihan vitalis... |
Hei! Kun pitäisi tässä hankkia vihdoinkin monen vuoden jälkeen ensimmäinen elektroakustinen tai klassinen (ja mikittää se, onko näihin paljon vaihtoehtoja?), niin ajattelinkin kysyä, että minkä hintaluokan vermeitä kannattaisi ruveta katsomaan, etteivät vallan lahoa käteen? Kitara tulee koti, nauhoitus, sekä myös keikkailu käyttöön. -Janne Tallamikillä varustettu toimii hyvin keikoilla, mutta äänityksiin kannattaa kokeilla muita vaihtoehtoja. Itse oon joskus yhdistäny sekä kitaran oman mikin, että ulkopuolisen konkan saundit saaden hyvän lopputuloksen. Mulla on ihan Landoloita, joilla oon pärjänny 20 vuotta, perushyviä... Nykyinen keikkanylon makso yli 5000mk, mutta oliki sillon kalleimmasta päästä. Varmaan 300-400 eurolla pitäis saada kohtuullinen mikitetty. Amerikkalaiset ne onkin ihmeväkeä, mutta venäläiset...! |