Olen soitellut reeniksellä kohtapuoliin puolitoista vuotta lainakamoilla, omalla kitaralla kuitenkin. Nuppi+kaappi joilla olen soittanut ovat siis Marshall jcm800 ja joku marsun 4x12 kaappi, en ole mallia pahemmin katsonut. Ajattelinpa hommata oman systeemin, koska lainakamoilla soittaessa on aina varpaillaan ettei riko mitään.
Nupin varmaan etsin jostain käytettynä, ja haluan ehdottomasti kuulla sitä ennen ostoa, mutta pistänpä nyt kumminkin:
Kertokaa jotain tuosta nupista. Onko edes putkilla toteutettu?
http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … arshall_mg100hdfx_top_prodinfo.html Sitä saattaisi ehkä kuitenkin ostaa kylmiltäänkin tomannilta jonkin sopivan hintaisen ja kuuloisen nupin. Antakaa vaihtoehtoja hintaluokkaan ~500e.
Ja sitten kaappiin. Tulisiko halvemmaksi tehdä itse 1x12 tai 2x12 tai 2x10 tai mikä vaan kunhan ääntä lähtee? Paljonko tulee hintaa omatekemälle? Riippuu tietenkin elementeistä. Saako 300e:llä kahta hyvää 12-tuumasta?
edit. Ja kamat menee siis erittäin metalliseen musiikkiin. Jcm800 sopi siihen mielestäni hyvin, eli siitä voitte päätellä mitä soundia haen.