Rakoni 19.01.2005 18:47:33 | |
---|
Mistähän tätä saisi tällä hetkellä halvimmalla (uutena siis)? Sanokaa DT kun haluatte hyvää |
BulletProof 19.01.2005 20:36:36 | |
---|
|
doraemon 20.01.2005 00:58:38 (muokattu 20.01.2005 01:01:33) | |
---|
www.stpaulssound.fi(Muistin mukaan "soittimet"-osastolla). Hinta sama kuin Tompalla mutta pienemmät postikulut, ja nopeampi toimitus + takuu kotimaan kautta. Viimeksi kun tilasin sieltä tavaraa, niin ne tuli seuraavaksi päiväksi lähipostiin. |
Rakoni 20.01.2005 09:26:12 | |
---|
www.stpaulssound.fi (Muistin mukaan "soittimet"-osastolla). Hinta sama kuin Tompalla mutta pienemmät postikulut, ja nopeampi toimitus + takuu kotimaan kautta. Viimeksi kun tilasin sieltä tavaraa, niin ne tuli seuraavaksi päiväksi lähipostiin. Kiitoksia tiedosta, täytyy säästää nopeasti rahaa ettei pedaali ehdi häviämään tuolta. Sanokaa DT kun haluatte hyvää |
Fide 20.01.2005 12:11:32 | |
---|
jos välttämättä haluat asioida liikkeen kanssa, niin ihan vain vaihtoehtona tiedoksi, jotta Riihimäen musiikkiliikkeessä on mun vanha myynnissä papereineen, paketteineen kaikkineen priima kunnossa... miksi ostaa uusi? (Hyvinkään putiikki on samaa ketjua, eli haku onnistuu kummasta vaan) Annoin vaihdossa kolmeen erillispedaaliin. Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |
waukku 21.01.2005 14:50:09 | |
---|
Kertokaa kestääkö tuo laite kovalla volumella? Eli alkaako särkeä ääntä? Ihan bändin kanssa ois tarkotus soittaa. How can it mean anything to me if I really don't feel anything at all? |
Defrayer 21.01.2005 15:16:35 | |
---|
Ei minun mielestäni säre, kunhan vahvistimessa riittää hönkää. "This is gonna suck for sure, so don't stress over Pastilli?" -kuultu eräällä foorumilla. IMIK #15, IHKK #16. |
Fide 21.01.2005 15:35:39 | |
---|
Kertokaa kestääkö tuo laite kovalla volumella? Eli alkaako särkeä ääntä? Ihan bändin kanssa ois tarkotus soittaa. Ei säre, jos ei käske =) Et sinä sitä mölyä tuosta Korgista ota vaan nimenomaan sen jälkeen signaaliketjussa olevasta vahvistimesta. Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |
waukku 21.01.2005 17:39:41 (muokattu 21.01.2005 17:40:21) | |
---|
Tarkotin siis että jos soittaa kovalla volumella niin meneeköhän efektit puuroksi? On kokemuksia tuostakin ilmiöstä. Laite oli zoomin 505(Hoho).Volumea kun käänsi vaffarista vähä lujemalle niin acoustic simulator olikin overdrive:) Sama juttu muissa efekteissä. Oli mielenkiintoisen kuulosta kun särö säröytyi... How can it mean anything to me if I really don't feel anything at all? |
Fide 22.01.2005 09:23:24 | |
---|
Tarkotin siis että jos soittaa kovalla volumella niin meneeköhän efektit puuroksi? On kokemuksia tuostakin ilmiöstä. Laite oli zoomin 505(Hoho).Volumea kun käänsi vaffarista vähä lujemalle niin acoustic simulator olikin overdrive:) Sama juttu muissa efekteissä. Oli mielenkiintoisen kuulosta kun särö säröytyi... eiks acustic sinulaatio boostaa yleensä aika tavalla keskialuetta ja kompressoi jonkin verran ääntä... oisko sitten toi boosti nostanut sun mikkisignaaleja niin, että lähti säröytymään? Tosin Zoomin tapauksessa mikä tahansa on mahdollista =) edelleen pysyn kannassani, jotta efektiominaisuuksien ei sinänsä pitäisi muuttua vaffarin volumea ruuvamalla kuin ihan siinä alussa... eli jos soittaa hyvin hiljaisella ja laittaa soundin kasaan, niin sitten lavatasoilla homma kuulostaa ihan erilaiselta johtuen juuri vaffarin rakenteiden tuomasta lisästä... viisaammat vastatkoon Sak.4:6 "Ei volumella ja tonella, vaan minun Hengelläni, sanoo Herra Sebaot" ---- kalamies#7 >-)))> |