madclass 12.01.2005 17:05:44 | |
---|
Milläs hintaa tuommosta kitaraa aikoinaan vuonna -99 on myyty? Mnetin aiempien keskustelujen mukaan toi kitara koostuu meksikolaisista osista jotka on vaan pistetty jenkeissä kasaan ja sitten lyöty made in usa-leima kylkeen. Mulla tuommonen kitara on ja olen ilmeisesti tullut huijatuksi, tai kauppias on itsekin tullut viilatuksi linssiin kun olen siitä 3500 mummon markkaa käytettynä maksanu. Soita sitä mitä siinä ei ole. -Miles Davis |
PIM 12.01.2005 18:11:28 | |
---|
Thomannilla maksoivat muistaakseni jotain 2700mk ja kotosuomessa 3990mk. Autokuume iski, kamat myyntiin. Klikkaa nimimerkkiä ja tsekkaa kuvauksesta mitä on tarjolla. Jos joku tavara kiinnostaa niin tee tarjous tai kysy päivän hintaa. |
madclass 12.01.2005 19:06:44 | |
---|
Ai että on se keppi kuitenkin sen verran maksanu täällä kotisuomessa, no ei toi mun maksama summa sitten ole niin kauhea kun se oli silloin ostaessa melkein pakasta vedetty. Säikähdin jo että oon maksanu siitä ihan mahottomia. Soita sitä mitä siinä ei ole. -Miles Davis |
p130 13.01.2005 10:08:35 | |
---|
Thomannilla maksoivat muistaakseni jotain 2700mk ja kotosuomessa 3990mk. Thomannilla 2195mk, tuli tuossa joulun aikaan jostain esille vanha hotdeals... Suomesta sai halvimmillaan 2995, vaan kyllä toisaalta jossakin oli lähemmäs viisi tonniakin "lähtöhinta". Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
Crossroad 13.01.2005 10:27:04 | |
---|
mutta täytyy muistaa että se oli silloin ja koska noita ei myydä enää uutena ei suoraan voi verrata..myytiinhän ibanez jemiäkin 1988 vuonna 7000mk hintaan niistähän pyydetään jopa enemmän nykyään(tosin vertaus on aika huono)kyllä noista myyntihinnat pyörivät 500-600euron paikkeilla.verrattuna esim american standardiin tuo on ihan eri kitara,runko eri puuta eri mikit+elektroniikka,virittimet taisi olla ihan kohtalaiset ja talla puolestaan surkea..mutta ei siinä mitään huijausta ole myydä tuota jenkki stratona kunhan mainitsee sen olevan ko. malli. |
PIM 13.01.2005 10:31:40 | |
---|
mutta ei siinä mitään huijausta ole myydä tuota jenkki stratona kunhan mainitsee sen olevan ko. malli. Vaikeahan sitä on enää yksittäistä myyjää syyttää jos kerran jo valmistaja on syyllistynyt huijaukseen. Autokuume iski, kamat myyntiin. Klikkaa nimimerkkiä ja tsekkaa kuvauksesta mitä on tarjolla. Jos joku tavara kiinnostaa niin tee tarjous tai kysy päivän hintaa. |
Meisseli 13.01.2005 12:01:48 | |
---|
4000 about oli kaveri maksanu. Kyllä se hänen yksilö on ainakin yks parhaita mitä oon soittanu. about 700euroa siis, hyvästä stratocasterista? Hot Deal. Elämä on laiffia ja laiffi on shorttia.
Osta levy!
www.strangefruitband.net |
Tumppi38 13.01.2005 13:23:37 | |
---|
4000 about oli kaveri maksanu. Kyllä se hänen yksilö on ainakin yks parhaita mitä oon soittanu. about 700euroa siis, hyvästä stratocasterista? Hot Deal. Juu ottaisin toisenkin jos saisi samaan hintaan kuin 99 vuonna. Laatu peli jos vähän mikkejä vaihtaa etc. Just an other Tinseltown Rebellion band....FZ |
PIM 13.01.2005 14:10:18 | |
---|
Ei tuosta minusta kannata kätettynä yli 400 maksaa. Jos kerran body on poppelia, rautatavara kiinasta, mikit myös kiinaosastoa keraamisilla magneeteilla niin aika paljon saisi osia vaihdella ennen kuin alettaisiin lähestymään nykyistä USA Fender tasoa. Highway1 stratokin on paljon lähempänä "aitoa" ja niitäkin saa uutena 600 euroon. Autokuume iski, kamat myyntiin. Klikkaa nimimerkkiä ja tsekkaa kuvauksesta mitä on tarjolla. Jos joku tavara kiinnostaa niin tee tarjous tai kysy päivän hintaa. |
Mrezzye 13.01.2005 15:39:57 | |
---|
Mullakin oli joskus Traditional. Ostin sen hyvässä uskossa ihan jenkkikitarana ja möin siinä uskossa poiskin. Vasta jälkeenpäin kuulin, että se olikin jokin halpismalli. Eipä silti, se oli kuitenkin ihan hyvä kitara. Mikit vaihdoin ja rokkasin sillä noin pari vuotta, sitten möin pois n. samaan hintaan kuin ostinkin. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
p130 14.01.2005 12:16:50 | |
---|
kyllä noista myyntihinnat pyörivät 500-600euron paikkeilla Pyyntihinnat paremminkin, joko kusetusta tai tietämättömyyttä. Kyllä joku aina ostaakin "aidon jenkkistraton" "halvalla". Musiikkiliikkeissä käytettyjen american traditionalien hintapyynnöt pyörivät 300-400 välillä. Ja yksityiseltä ostaessahan hintojen pitäisi periaatteessa olla alemmalla tasolla Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
madclass 14.01.2005 14:54:57 | |
---|
Pyyntihinnat paremminkin, joko kusetusta tai tietämättömyyttä. Kyllä joku aina ostaakin "aidon jenkkistraton" "halvalla". Mulla oli toi strato myynnissä 600 eurolla, mutta vedin pois myynnistä kun pääsin selville että mistä kepistä oikein on kyse. Vaikka jotkut sanovatkin että tyhmä ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa. Soita sitä mitä siinä ei ole. -Miles Davis |
manto 23.01.2005 23:14:35 | |
---|
Ei tuosta minusta kannata kätettynä yli 400 maksaa. Jos kerran body on poppelia, rautatavara kiinasta, mikit myös kiinaosastoa keraamisilla magneeteilla niin aika paljon saisi osia vaihdella ennen kuin alettaisiin lähestymään nykyistä USA Fender tasoa. Highway1 stratokin on paljon lähempänä "aitoa" ja niitäkin saa uutena 600 euroon. Paljonko muuten jenkeissä pitää olla kotimaisuusaste, että voi laittaa "made in usa" lapaan? 70% vai jotain muuta? Itse en ole kyllä katunut hetkeäkään, että tuli ostettua silloin aikanaan traditional. Mielestäni toimiva ja hintansa arvoinen peli. -manto- -Nojoo- |
Crossroad 24.01.2005 06:22:58 | |
---|
aika jännä muuten että "blue book of electric guitar" kirja kertoo am.tradin olevan mexicolainen..ja tuossa lähes tuhat sivuisessa kirjassa on muuten kaikki tiedot aika paikkaansa pitäviä.käytettyjen arvoksi kirja arvioi 85-200 dollaria. |
madclass 24.01.2005 12:56:02 | |
---|
aika jännä muuten että "blue book of electric guitar" kirja kertoo am.tradin olevan mexicolainen Kyllähän se aika meksikolainen on mitä ilmeisemmin. Mutta kuitenkin on fenderin pojat laittaneet siihen Made in USA - leiman. Soita sitä mitä siinä ei ole. -Miles Davis |