Seve- 03.01.2005 23:52:20 | |
---|
Olisi tarvetta hankkia kakkos kitara tuon SG:n rinnalle, ja tämä Yamahan malli kiinnostaisi. Henkilökohtaisia kokemuksia siitä ei vielä toistaiseksi ole, joten kiinnostaisi tietää muiden kokemuksia. Millainen se on verrattuna saman tyylisiin keppeihin, kuten vaikka Ibanez SA160QM. Tai millaiset ovat erot verrattuna Stratocasteriin. Siis eroja tallahumpparin lisäksi. Myös mahdollisuudet erilaisten musiikin tyylisuuntien soittamiseen olisi kiva tietää. Tuskin tuota nyt miksikään hevikepiksi voisi sanoa.. Kiitos! |
LaXu 04.01.2005 01:30:22 | |
---|
Kyllä sillä hevinkin veivaaminen onnistunee tarvittaessa. Tuon 812W:n on tosin nykyään korvannut 812V, joka eroaa lähinnä tallan (Yamahan oma malli vs. Wilkinson), tallamikin (Seymour Duncan JB vs. SD '59 Model) ja värien osalta. 812V:ssa on myöskin tonepotikka push/push mallia, eli sitä hutkasemalla puolittuu tallahumppari. Soundien puolelta tuota 812 mallia (oli sitten W tai V) voi pitää vähän niin kuin modernimpana versiona stratosta. Ihan kaikkein perinteisimpiä stratosoundeja en ainakaan itse saanut siitä irti, vaan vähän ärhäkämpi tuntui olevan soundeiltaan. Varsin asiallisia kitaroita, hinta/laatusuhde on todellakin kohdallaan. Jos tuohon Iban SA160 kepukkaan pitää verrata, niin mielestäni Yamaha on kaikin puolin laadukkaampi. Monipuolinen keppi. |
Seve- 08.01.2005 15:02:09 | |
---|
Kävin tuossa paikallisessa soitinliikkeessä testaamassa Yammun Pacifica 112J:tä ja kaipaisin nyt tietoa, vastaako tuo soittotuntumaltaan ja soitettavuudeltaan kuinka paljon 812V- ja 812W-malleja? En viitsisi Helsinkiin asti ajaa testaamaan uutta kitaraa Fazerille, kun kiikarissa on käytetty yksilö, ja tämä yksilö ei ole oikein testimatkan päässä. Kun ei vaan viitsisi ostaa sikaa säkissä. Kiitos! |
Kitarasankari 08.01.2005 15:29:19 | |
---|
Kävin tuossa paikallisessa soitinliikkeessä testaamassa Yammun Pacifica 112J:tä ja kaipaisin nyt tietoa, vastaako tuo soittotuntumaltaan ja soitettavuudeltaan kuinka paljon 812V- ja 812W-malleja? En viitsisi Helsinkiin asti ajaa testaamaan uutta kitaraa Fazerille, kun kiikarissa on käytetty yksilö, ja tämä yksilö ei ole oikein testimatkan päässä. Kun ei vaan viitsisi ostaa sikaa säkissä. Kiitos! tuo 112 on aika lelu verrattuna tuohon 812-malliin. 812 on ainakin omien kokemusten perusteella lostava vaihtoehto ja taipuu monipuoliseen musaan. Ja kitarassä käytetyt puut vaikutti oikein hyviltä ja duncanin mikit, sperzelin lukkovirittimet sekä wilkinsoinin talla kruunaa koko kitaran. specsiensä puolestakin kitara vaikutta todella paljon paremmalta kuin muut kilpailijat samassa hintaluokassa. Ibanez jää ainakin jalkoihin! Jazz is not dead...it just smells funny... |
Seve- 09.01.2005 18:51:21 | |
---|
|
DeWilde 23.01.2005 19:04:59 | |
---|
Muistaako kukaan sitä threadia, jossa oli keskustelua ainakin tuosta vanhemmasta 812-mallista ja sen polkumyynnistä Saksassa. Otsikko oli kai jotenkin epäjohdonmukainen, kun ei haulla löytynyt. Hevi on parhaimmillaankin paskinta. |
LaXu 23.01.2005 19:32:12 | |
---|
Muistaako kukaan sitä threadia, jossa oli keskustelua ainakin tuosta vanhemmasta 812-mallista ja sen polkumyynnistä Saksassa. Otsikko oli kai jotenkin epäjohdonmukainen, kun ei haulla löytynyt. Minä muistan, en kyllä itse threadin nimeä. Olin itse asiassa jo ostamassa sellaista, lähetin Music Store Kölniin joka niitä möi e-mailin ja kysyin saako kepukkaa muissa väreissä kuin sunburstina. No, naturalina sai. Lähetin sitten viestiä, että haluan ostaa naturalin. Sen jälkeen ei kuulunutkaan virmasta enää yhtään mitään. |
kulmahiomakone 24.01.2005 00:47:47 | |
---|
|