Aihe: Fender Stratocaster Time Machine '66
1
Feggy
25.01.2005 07:22:38

Just vaahtosin toisella osiolla vuodesta 1966 ja kaikesta hienosta musiikista, jota silloin tehtiin. Nyt pääsisi asiaan syvemmälle kun hommaisi uuden Fenkun Time Machine-Straton. Se on replica vuoden -66 harvinaisesta ja tavoitellusta isolapaisesta Stratocasterista. Tiedä sitten paljonko kustantaa..

http://www.fender.com/products/show.php?partno=1506600
Less is more.
Ze Kink
25.01.2005 10:06:14
No ainakin tuo on todella tyylikäs.
Chemo
25.01.2005 10:25:01

Ihanahan tuo on. Ja hyvä vuosi oli tuo.

Mä pääsen vuoden '66 tunnelmiin CIJ Jaguarini kanssa, siinä on ainakin kaula ja body leimattu tuon vuoden mallin mukaan tehdyiksi. Miten nuo ovat sun Jazzmasterissasi, Feggy?
...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain!
Feggy
25.01.2005 10:45:43 (muokattu 25.01.2005 10:47:25)

Ihanahan tuo on. Ja hyvä vuosi oli tuo.

Mä pääsen vuoden '66 tunnelmiin CIJ Jaguarini kanssa, siinä on ainakin kaula ja body leimattu tuon vuoden mallin mukaan tehdyiksi. Miten nuo ovat sun Jazzmasterissasi, Feggy?

Jo vain...tai ainakin kelpaa 13th Floor Elevatorsia soitella. Jatsimestari on tosin vuoden '62 mallia. Joka tapauksessa tuo '66 -strato olisi ihanteellinen pari sille, koska tuo kuvassa oleva vehje on väritykseltään tismalleen sama kuin Jazzmasterini eli Ocean Turqoise.

Huomasin muuten, sivumennen sanoen, että Musa-Fasulla oli tismalleen samanlainen JM myynnissä, mutta on näköjään mennyt. Ties vaikka omistaja liikkuisi täälläpäin...
Less is more.
Chemo
25.01.2005 10:51:10

tuo '66 -strato olisi ihanteellinen pari sille, koska tuo kuvassa oleva vehje on väritykseltään tismalleen sama kuin Jazzmasterini eli Ocean Turqoise.

Huomasin :-)

Sävykin näytti olevan suht samannäköinen kuin mitä JM:ssä on (mäkin muistelen nähneeni Fasulla yhden valtamerenturkoosin). Kaveri osti hiljattain surf green-värisen 50's-straton, ja siinä on aika erilainen surfvihreä kuin mikä mulla on Jagessani... hyvännäköinen sekin on, ei siinä mitään, mutta erilainen.
...ja jos uskot tuon, uskot mitä vain!
PIM
25.01.2005 11:05:40
Mun yhdellä kaverilla oli vielä ainakin 90-luvun alussa alkuperäinen sunburst '66 strato jonka hän oli kuulemma ostanut joskus 70-luvulla 1500 markalla. Itsekin pääsin sitä kokeilemaan joskus 15 vuotta sitten, mutta silloisella kitaratietämykselläni se ei sen kummosemmalta tuntunut kuin oma MIJ Fender stratoni, mutta näin jälkeenpäin ajatelle se varmaan johtui kitaran huonoista säädöistä ja kuluneista nauhoista. Itse kaveria en ole nähnyt reiluun kymmeneen vuoteen, mutta hänen ex-vaimonsa poika kertoi joku aika sitten että kitara olis nykyään pantattuna jossain liikeessä Helsingissä.
Autokuume iski, kamat myyntiin. Klikkaa nimimerkkiä ja tsekkaa kuvauksesta mitä on tarjolla. Jos joku tavara kiinnostaa niin tee tarjous tai kysy päivän hintaa.
G-mies
25.01.2005 11:43:16
Tiedä sitten paljonko kustantaa..

USAssa suositushinta näyttäisi olevan välillä 3200$ (NOS) - 3700$ (relic), vertailun vuoksi tavallisen American-mallin hinta on noin 1330$. Eli jos hintasuhde pitää paikkansa myös Suomessa niin Aikakone kustantaisi suunnilleen 2.5 x tavallisen AmStratin verran :)
"Every breath you take, every move you make, I'll be watching you. That's police talk." -Sledge Hammer
samueld
25.01.2005 12:48:15

USAssa suositushinta näyttäisi olevan välillä 3200$ (NOS) - 3700$ (relic), vertailun vuoksi tavallisen American-mallin hinta on noin 1330$. Eli jos hintasuhde pitää paikkansa myös Suomessa niin Aikakone kustantaisi suunnilleen 2.5 x tavallisen AmStratin verran :)

Varmaan aika realistinen arvio. Luulis olevan samaa luokkaa kuin noi muutkin Time Machinet.
I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)