Aihe: Charvel CH-600 Strereocombo
1
Mrhnmrh
06.02.2005 13:49:54
Onkos kukaan kuullut tällaisesta vahvistimesta? Ite yritin ettiä netistä specsejä ja muuta sellasta, mutta eipäs tunnu löytyvän.
JuSu
06.02.2005 18:09:17
Onkos kukaan kuullut tällaisesta vahvistimesta? Ite yritin ettiä netistä specsejä ja muuta sellasta, mutta eipäs tunnu löytyvän.

Tuossa yksi aika tyhjänpäiväinen arvostelu...:

http://www.harmony-central.com/Guitar/Data/Charvel/CH600-01.html

Muistaakseni tämä tosiaan on/oli choruksella ja kahdella kanavalla varustettu 60 W stereocombo, 2x10" kaiuttimet, jostain 90-luvun alusta? Epiphonella oli mallistossaan samanlainen, käsittääkseni nuo olivat sama laite eri kuorissa. Muistaakseni Epiphonen vehje oli mallimerkinnältään SC-210, siitä löytynee enemmänkin infoa netistä.

JuSu
Minä olen myyrä.
Crackis
06.02.2005 21:59:02
Mulla oli tollanen muistaakseni joskus testissä. Tuosta mallista en oo ihan varma, pitäs kaivella jostaki kuvat esille tuosta vehkeestä niin näkis sen mallin. Anyweis kyseessä oli stereochoruksella varustettu 60w combo 2x10" kaiuttimilla. Ei mikään hirveän kovaääninen peli, että ei kannata hommata mikäli treeneissä meinaa volat nousta korkeiksi.

Hieman pienemmillä volumeilla tuo oli taas oikein näppärä peli. Choruksesta muistan sen verran että mulle se kävi ku nyrkki silmään eli toimi hyvin. Clean-kanava oli todella hyvän kuuloinen mun korvaan, mutta säröpuoli kusi pahasti. 200€ olisin tuon muistaakseni saanu sillon ja nyt jälestäpäin harmittaa kun ei tulli sillon otettua. Clean-kanava, chorus ja reverbi tuossa oli erittäin toimivia. Myös v-amp heräsi aivan eritavalla henkiin tuon vehkeen kanssa kuin velocity+hartke gh-412 yhdistelmällä. Johtuu nähtävästi 10" elementtien middlekorostuksesta.

Palailen vielä aiheeseen jahka saan kaiveltua jostain koneen uumenista kuvat tuosta laitteesta.
Mrhnmrh
06.02.2005 21:59:44
Jeps, olen tosiaanki kattonu tuon harmony-centralin arvostelun, yhtä tyhjän kanssa.
No kaippais tuo vähän auttaa...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)