and justice for all 09.02.2005 20:25:33 | |
---|
Kertokaa millaisia ltd:tä teillä on ollut.Sanokaa hyviä malleja ja mitä hyvää niissä on.hinta saisi olla 150-30€. |
hevimusamies 09.02.2005 20:41:21 | |
---|
Eka sähkökitarani oli Esp/Ltd M-50. Olin tyytyväinen. Mikit oli ihan yllättävän hyvät ESP:n omiksi mikeiksi. Ainoa asia kitarassa joka aiheutti pientä hallaa oli se talla. Itse en kampea oikeastaan käytä, mutta ajattelin sitä opetella. No, sen kakkatallan takia minulla on ikuinen kammo kampiin. No, M-50 lähti, ja tilalle tuli EX-50, joka on muotonsa ja etenkin tallansa puolesta minulle sata kertaa mieluisampi kitara. Asennutin kitaraan EMG - aktiivimikit, ja ehdoton ykköskeppini tällä hetkellä. Sydäntä särkee jos joudun siitä eroamaan. Hyvistä osistahan noi Ltd:n kepitkin on tehty. Ja jos joku osa ei omasta mielestään tunnu hyvältä, niin ainahan sen voi vaihtaa. Jotkut ovat vaihtaneet Ltd - kitaroista virittimet. Itse en ole sitä nähnyt tarpeelliseksi, mutta makunsa kullakin. Itse kyllä suosittelen vahvasti ESP/Ltd:n kitaroita. |
Boltsa 09.02.2005 21:11:11 | |
---|
M-50 lähti, ja tilalle tuli EX-50 Onkos tuo se halvin LTD:n explorer malli jossa on ne hieman huonommat mikit kuin kalliimmissa EX-malleissa? No jo on ristuksen isoo krilli sanoo lapualaanen ku mäkronaldsin näki! |
Roitto 09.02.2005 21:18:04 | |
---|
Aivan! itsekin piti kysyä samaa, eli onko tuo se halvin malli, koska olen kuolannut aikas kauan tuollaista EX:sää, mutta omassa mielessä pyörinyt vähän kalliimpi ex. Mutta LTD kitaroista mulla on vain positiivisia kokemuksia, joskaan ne kaikkein halvimmat mallit eivät ole kovin kummoisia mun mielestä, eli jos kysyttäis vaikkapa LTD:n halvimman superstraton ja Yamahan halvimman superstraton välillä, niiin ottaisin Yammun. Mää lähren ny, enkä takasin tuu |
-Jobe- 09.02.2005 22:08:10 (muokattu 09.02.2005 22:09:28) | |
---|
Spämmiä: Osta mun Jackson JS-30! Get Your Hands Off My Woman, Motherfucker! |
luopio 09.02.2005 22:28:02 | |
---|
Mun mielestä ne 400-sarjalaiset tuntuu hyviltä, ja jotku 200setki.. Niitä halvempia en kyl ostais edes kakkoskitaraks. Tosin alottelijalle neki varmaan ajaa asiansa. se "special child" |
jhakwe 09.02.2005 22:32:33 | |
---|
EX-351 löytyy minulta. Itselleni varsin sopiva keppi, sillä kyseisestä Explorer-mukaelmasta löytyy tune-o-matic-talla ja ja käteeni jokseenkin passeli liimakaula. Mikit (EMG HZ-1) ovat vähän siinä ja siinä. Kelpaavat minulle, mutta jättävät vähän toivomisen varaa. Miinusta on annettava kaulapainoisuudesta, joka vaikuttaa hieman hankaloittavasti seisaaltaan soittamiseen. Se lienee tosin aika pitkälti totuttelukysymys, kun ei ole enää häirinnyt. |
overtake 09.02.2005 22:33:14 | |
---|
En tiedä halvimmista, mutta 400- ja 1000- sarjalaisissa on hinta/laatu kohdallaan. www.stonetabs.tk |
Joq 09.02.2005 23:28:17 | |
---|
400- ja 1000- sarjalaisissa on hinta/laatu kohdallaan Kuten myös 200-sarjalaisissa omien kokemusten mukaan, itellä on M-200 ja kaverilla EX-200, ja hyvin toimii. En ole edes huomannut kammen (lisenssifloikka) kanssa mitään ongelmia. Hyvät soundit ja hyvä tuntuma, ainakin mun mielestä. Jokainen sitten itse kokeilkoon ja päätäköön, pitääkö kitarasta vaiko eikö, mutta itselle sopii kuin isä äitiin. |
hanipai 10.02.2005 00:34:16 | |
---|
Eikä toi M-100Fm:kään huono ollut. Kehittymisesi esteenä voivat olla laiskuus, lyhytjännitteisyys, muut intressit, ylimielisyys, epärealistinen kyky arvioida omat kyvyt, kannustamaton ilmapiiri, ajanpuute, nalkuttava vaimo (vaimon suusta:)! |