Aihe: Yö-yhtyeen läpinäkyvät LP:t
1
NoCo
13.02.2005 09:55:52 (muokattu 13.02.2005 09:57:37)
Joskus joku kyseli RMJ-04 esiintyneiden Yö:n kitaristin läpinäkyvää lespaa. Se on Nevalaisen rakentama akryylistä. Kitaristilla ja basistilla sellaiset. Otelautaan on upotettu pimeässä näkyvä soittajan nimi..

Pikku a´vautuminen lopuksi:

Haku toiminto on surkea! Ei ihme että joitakin asioita kysytään uudelleen ja uudell..

Haettava sana pitää kirjoittaa tarkasti oikeassa muodossa. Siksi jää löytymättä.

Varastettu palsta sitten todella yhdeksi omaksi otsikoksi. Vaikkapa niin että vanhat ilmoitukset siirtyvät yhden otsikon alle ja uudet varastetut niinkuin nytkin pariksiviikoksi erikseen. Yhden otsikon alta voi sitten tarkistaa tarvittaessa mitä on viety aikoinaan. Sitten ilmoittajienkin kyllä sopisi antaa tarkat tuntomerkit ja poistaa ilmoitus tarvittaessa. Ehkäpä kertoa suuntaa antavasti mistä tavara sitten löytynyt..

Edittiä:

haku voisi myös koskea kirjoitettuun tavaraan eikä vain otsikoista hakua.
N.C.
elbowski
13.02.2005 10:41:31
Niin eli olikos muuta?
''no missä mä oon kauhee GAS'' -Putte
Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25
sihvoh
13.02.2005 14:09:40
haku voisi myös koskea kirjoitettuun tavaraan eikä vain otsikoista hakua.

Olen täysin samaa mieltä. Kyllä tällä hetkellä on aika paljon erilaisia "hakumoottoreita" tarjolla, joilla tekstimuotoisen datan indeksointi sujuu hyvin helposti.
I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)