Aihe: Behringer FCV100 vola spedu
1
Micolo
11.02.2005 18:37:31
Kerta haulla ei mitää löytynynnä ni sit pitää alottaa uus.. Eli onkos tollanen mistää kotosin ja elkääkä sanoko et osta ernie, soon paras. Ku ei oo massia käyttää niin paljoo vola speduun.. Eli käyttäjien kommentteja plussat ja miinukset kehiin.. Toihan on kosketin soittimiin tarkotettu mutten tiiä onko sillä taas sit mitään väliä, ja kun kattoo alaalta noi liittyvät tuotteet ni pelkästään kitara kamaa.. ja kertokaa toki jossei tota kaikesta huolimatta voi käyttää kitaran kanssa. Toi näyttää ainakin pätevämmältä kun esim lead footin vastaava

http://www.netzmarkt.de/thomann/tho … er_fcv100_volumepedal_prodinfo.html
Kauneus on kuuntelijan korvassa...
-K-
11.02.2005 18:58:53
Suomestakin saa saman hintaluokan "perus-bespecon". Ihan asiansa osaava peli sekin.
Ei suotta elämys.
Micolo
11.02.2005 20:44:54
mistäs noita saa ja paljonko maksaa??? saattais kyl kiinnostaa joo tollanen bespeco...
superfly
11.02.2005 20:47:09
Besbecon volapedaali ei kovin montaa kuukautta mulla kevyttä treeniä kestänyt.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
-K-
11.02.2005 20:57:43 (muokattu 11.02.2005 20:58:19)
Besbecon volapedaali ei kovin montaa kuukautta mulla kevyttä treeniä kestänyt.

Mulla toiminut ihan ok jopa keikoilla, muoviahan nuo kaikki halvat pelit pakkaa olemaan.

EDIT: Ja ihan musakaupoista noita tosiaan löytyy.
Ei suotta elämys.
Micolo
11.02.2005 21:15:54
mut eikös toi Besbeco oo kans tarkotetty keyboardille? onko hölmöö maksaa 10€ käytetystä?
Tompsi
12.02.2005 00:01:40
Itselläni on tuo Behringer ja hyvinhän se on kestänyt. Kuten kaikki Behkut, se on suora kopio kilpailijan laitteesta, tässä tapauksessa Bossin Volapedaalista. Tykkään kovasti, eikä hinta päätä pakottanut... Niin ja vielä, kyllä se on paljon parempi/kestävämpi kuin tuo Bespecon vehje ainakin pikatestin perusteella.
superfly
12.02.2005 13:08:48
Itselläni on tuo Behringer ja hyvinhän se on kestänyt. Kuten kaikki Behkut, se on suora kopio kilpailijan laitteesta, tässä tapauksessa Bossin Volapedaalista. Tykkään kovasti, eikä hinta päätä pakottanut... Niin ja vielä, kyllä se on paljon parempi/kestävämpi kuin tuo Bespecon vehje ainakin pikatestin perusteella.

Saakos kysyä, että miten teet pikatestin kestävyydestä? Kovin hyödyllinen taito olisi se :)
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Joq
12.02.2005 16:04:56
Kyllä mulla on ihan hyvin kestäny tommonen Bespecon halpis-volumepedaali, jonka sain joululahjaksi. No okei, pari kuukautta treenikäyttöä ei vielä kerro kovinkaan paljoa, mutta vaikutta siltä, että kestää kyllä, kunhan ei esim. seiso päällä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)