Aihe: fender japan stratocaster
1
Puoskari
08.02.2005 12:00:25
oisin ostamassa fenderin japan straton vuosilta 84-87. huonopuoli on että siinä on floid rose, kysymys kuuluu: tekeekö vanhoilla japan fendereiden floikilla mitään ?
have you tasted the secret force of tubes ?
Jungleman
08.02.2005 12:11:46
Onko tuo siis Fender "Contemporary" Stratocaster? Eli onko talla siis Fenderin oma malli vai Floyd Rose? Jos ensimmäinen, niin minulla oli sellainen joskus 80-90 -lukujen taitteessa. Ihan käypä, mutta minä nyt en tykkää vibroista yleensäkään (paitsi Jazzmaster/Jaguar -vibrasta ja Bigsbyistä;-). Muistaakseni irrotin siitä pikavirittimet sekä lukkosatulan jossain vaiheessa ja hukkasin ne...
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
SoulMan
08.02.2005 13:31:43
Perustan neuvoni pelkästään kitaran arvoon, en käyttökokemukseen.
Jos se on itse asennettu Floikka, älä osta.
Jos se on tehdas floikka malli, älä maksa liikaa.
Kallein hinta jota olen nähnyt huippukuntoiselle tehdas mallille oli 420€ ja halvin kohtalaiselle 310€

(molemmat yksityis myyntejä)
Minds are like parachutes. They only function when they are open.
Lepakkomies
10.02.2005 20:27:34

Onko tuo siis Fender "Contemporary" Stratocaster? Eli onko talla siis Fenderin oma malli vai Floyd Rose? Jos ensimmäinen, niin minulla oli sellainen joskus 80-90 -lukujen taitteessa. Ihan käypä, mutta minä nyt en tykkää vibroista yleensäkään (paitsi Jazzmaster/Jaguar -vibrasta ja Bigsbyistä;-). Muistaakseni irrotin siitä pikavirittimet sekä lukkosatulan jossain vaiheessa ja hukkasin ne...

Mors!

Oliko kitaras HSS, "titaaninharmaaflake" ja mustalla plexillä? Jos, niin se on ny mun. Olen ollut erittäin tyytyväinen! Noita mekaanisia puutteita lukuunottamatta lähes virheetön yksilö. Siististi pidetty!!! Lukkosatulasta puuttuu edelleen nuo lukkopalat(jos löydät niin...). Vibran merkki on Kahler, mutta "Contemporary":a tehtiin 3:lla eri vibravaihtoehdolla; kaikki floikka tyyppisiä.
Crossroad
10.02.2005 21:04:41
mulla oli japan made strato vm 86(muistaakseni).siinä oli joku fenderin logolla oleva floikka-viritys ja se oli kyllä aika huono..muuten kitara oli ihan kelpo peli.kaksi humbuckeria,musta pleksi,ja kaula oli kokomusta..noita ei kai tehty tuolla talla systeemillä kovin kauaa.
Jouni
12.02.2005 18:19:22
Ostin pois tuossa jonkin aikaa sitten E-sarjan japsin, jossa on tuo Fender-logolla varustettu lukkotalla. Hiukan on outo peli.. Helpompi säätää, kuin yksikään oikea floikka tähänastisella kokemuksellani. Sen sijaan vire on oma lukunsa. Välillä pitää vireen hervottomallakin raiskauksella, kun taas joskus sotkee pakan ihan hissuttelemallakin. Muutoin olen ollut tyytyväinen.

E-sarjasta... Sanooko mitään? Valmistettu välillä '84-'87. Ihan perus laitteita. Maksoin omastani 400e ja tyytyväinen olen ollut...
I want maximum basses in all frequencys, sano reggae-mies...
Jungleman
12.02.2005 22:51:48
Oliko kitaras HSS, "titaaninharmaaflake" ja mustalla plexillä?

Minulla oli aika perinteinen sunburst. Osat voisin kyllä luovuttaa eteenpäin, mutta epäilenpä ettei niitä löydy enää mistään... annoin straton vuonna -91 vaihdossa Paul Reed Smithiin, joka puolestaan on tällä hetkellä myynnissä.
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)