kitara hirmu 23.01.2005 21:15:24 | |
---|
|
PoLFus 23.01.2005 21:21:10 | |
---|
Ensiksi suosittelen äidinkielen peruskurssin käymistä. Toiseksi mietin, että onko se floyd-rose ihan pakko? Kolmanneksi suosittelisin (jos on pakko olla jackson tai esp ja rr-johdannainen malli) http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/155/159/mmv_bo.phtml 10 kertaa mukavampi (ei floikkaa, ei säätämistä), halvempi, sekä jämäkämpi, ainakin mun käteen. "hippi mieheksi." - Mirrinsane |
Ben_D 23.01.2005 21:25:36 | |
---|
Ensiksi suosittelen äidinkielen peruskurssin käymistä. Toiseksi mietin, että onko se floyd-rose ihan pakko? Kolmanneksi suosittelisin (jos on pakko olla jackson tai esp ja rr-johdannainen malli) http://www.musamaailma.fi/bandikamat/tuotteet/155/159/mmv_bo.phtml 10 kertaa mukavampi (ei floikkaa, ei säätämistä), halvempi, sekä jämäkämpi, ainakin mun käteen. Miksi vittuilu? Mutta joo, tämä floikaton vaihtoehto on huomattavasti parempi. Itselläkin on kiinteätallainen Jackson. |
hanipai 23.01.2005 21:26:43 | |
---|
Miksi vittuilu? Mutta joo, tämä floikaton vaihtoehto on huomattavasti parempi. Itselläkin on kiinteätallainen Jackson. Espi kiinteä. Carpe Diem |
PoLFus 23.01.2005 21:26:50 | |
---|
Miksi vittuilu? Mutta joo, tämä floikaton vaihtoehto on huomattavasti parempi. Itselläkin on kiinteätallainen Jackson. Sarkasmia se oli. =(. Huvittaa vain ja vähän ärsyttääkin, kun ihmiset eivät osaa yhdys___sanoja. Ei muuta. "hippi mieheksi." - Mirrinsane |
hanipai 23.01.2005 21:31:35 (muokattu 23.01.2005 21:38:36) | |
---|
Sarkasmia se oli. =(. Huvittaa vain ja vähän ärsyttääkin, kun ihmiset eivät osaa yhdys___sanoja. Ei muuta. Se on nykynuorison yleispiirre. Espi senkin takia, että siinä on parempi kaulaliitos, tosin Iballa viel parempi. Onhan floikassa hienoviritys ja jos haluukinkin kammeta joskus, niin kiinteetä et kampea. Olen itse paininut tuon saman asian kanssa ja päätynyt, että mulle riittää yks kiintee ja yks floikka. Kannattaa miettiä millasta musaa aikoo soitella, jos siinä musassa ei floikkaa tartte niin ehket itsekään tarvitse sitä. Lisenssifloikat on aina hiukan huonoja, vaikka kyllä ne useimmiten vireen pitää, jos ei kampee hirveesti. Huonompi sustain niissä on ja kätä on ehkä kivempi pitää tune o maticin päällä (jos sellasen ostaa). en oo kyllä ite kammennut pahemmin, mutta aattelen sen sillai, että jos tartten kampea, niin mulla on se eikä sen takia tartte ostaa uutta kitaraa. Carpe Diem |
Ewereth 23.01.2005 23:04:15 | |
---|
Jaakko tietenkin! Kaimojakin jaakon kanssa ollaan :D Neil Armstrong oli ensimmäinen joka kiersi avaruuden. |
toxic 24.01.2005 00:10:56 | |
---|
Jos ekaa kitaraa ostat niin ei taida V-mallinen olla ihan paras vaihtoehto :) |
mhaarala 24.01.2005 00:54:31 | |
---|
Joo, ei välttämättä V-mallia ensimmäiseksi kitaraksi... mutta jos on pakko saada niin mieluummin tuo ESP-LTD kuin JS-sarjan Jackson. Itselläni on juuri tuo mmv-sv ja se on hintaisekseen ihan asiallinen soitin, riittää luultavasti aika pitkäksi aikaa. Ero halvempaan Jacksoniin on aika iso. Jos taas on pakko saada Jackson niin säästä rahaa ja osta mieluummin suoraan RR3, se on paljon parempi ostos kuin JS. |
Ben_D 24.01.2005 07:31:08 | |
---|
Miksei V-mallinen kitara ensimmäiseksi kitaraksi? Tottuupahan soittaan sellasella jos kerran meinaa jokatapauksessa V-kepin hommata. Niillä kun on vähän erilainen soittaa kun ns. stratomallisilla. |
Spez 24.01.2005 07:44:15 | |
---|
Miksei V-mallinen kitara ensimmäiseksi kitaraksi? Tottuupahan soittaan sellasella jos kerran meinaa jokatapauksessa V-kepin hommata. Niillä kun on vähän erilainen soittaa kun ns. stratomallisilla. Hyvä soittoasento on kuitenkin helpompi löytää hieman perinteisemmällä kitaralla, jolloin on helpompi keskittyä siihen soittamiseen. Jason Becker. |
Ben_D 24.01.2005 07:50:50 | |
---|
Hyvä soittoasento on kuitenkin helpompi löytää hieman perinteisemmällä kitaralla, jolloin on helpompi keskittyä siihen soittamiseen. Lienee yksilöllistä. Mulla ei ole tällähetkellä ainuttakaan normaalimuotoista kitaraa. |
Kampuzzjeah! 24.01.2005 09:16:56 | |
---|
Jos täällä yksikään osaa soittaa kitaraa paremmin kuin minä niin.........se ei ole mikään ihme.
ois myynnissä behringer GX-108 firebird 45€.pistä viestiä jos kiinnostaa. |
Jackson Dinky 24.01.2005 09:22:46 | |
---|
Osta se kummasta tykkäät enemmän. Kumpi sopii käteen paremmin. Kokeile jos on mahdollisuus. Jau jau! |
Dagonx 24.01.2005 12:25:46 | |
---|
Tuo Jacksonin talla on kyllä sitten luultavasti sellainen, että vire ei pysy sitten millään....eli mieluummin tuo LTD. |
Spez 25.01.2005 02:45:05 | |
---|
Lienee yksilöllistä. Mulla ei ole tällähetkellä ainuttakaan normaalimuotoista kitaraa. Tosin en voi olla objektiivinen tuon suhteen, koska aloitin Stratolla, joten se asento oli minulle luonnollisin, V-mallisen hommatessani. Jason Becker. |
VÄKIPÄÄ 25.01.2005 05:38:35 | |
---|
Miksi vittuilu? Mutta joo, tämä floikaton vaihtoehto on huomattavasti parempi. Itselläkin on kiinteätallainen Jackson. Mikä ihmeen vittuilu? Asiasta sanoi, kielioppia voi pitää mielessä kun kirjoittelee, vaikka olisi kuinka teiniX. Itse suosin kyllä floikkaa. Ihan kumpi paremmin soittotekniikkaan istuu. |
Spike 25.01.2005 08:32:37 | |
---|
Noista ESP. Liimakaula ja EMG:t. Tosin joku kalliimpi jacksoni vois olla parempi, yleensä hyvät kaulat. Aivan sama onko siinä kelluvaa floikkaa, vähän enemmän säätöä vaan, ei mikään ylitsepääsemätön juttu. Huono floikka pitää kuitenkin paremmin vireen kuin normaalit kakkatunerit tai joku fenderin vibratalla. Virität sen kerran vireeseen, niin pienellä hienovirittimien säätämisellä saa nopeasti kitaran vireeseen ilman kummempia tappeluita. Riippuu ihan siitä mitä haluaa. Jollei käytä kampee, ni mieluummin sitte kiinteä talla. Ei tartte menettää hermoja ku tekee jotain doublebendejä. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
Ben_D 25.01.2005 09:57:50 (muokattu 25.01.2005 09:59:24) | |
---|
Mikä ihmeen vittuilu? Asiasta sanoi, kielioppia voi pitää mielessä kun kirjoittelee, vaikka olisi kuinka teiniX. Turhaa paskanjauhamista. Jos ei suomenkielen sisälukutaito riitä tekstin ymmärtämiseen, vaikka siellä on kielioppivirheitä niin kannattais varmaan hakeutua tukiopetukseen. Ei sulle tule englanninkielisellä palstallakaan kukaan aukomaan päätään, vaikka ei kielioppi ihan putkeen mene. Kyllä sen tekstin sisällön kaikki ymmärtää. On tää hieno palsta. Joku tulee ensimmäistä kertaa kysäsemään jotain niin täällä on ties mitkä poliisit vastassa. Hjuva hjuva. |
Kampuzzjeah! 25.01.2005 09:59:43 | |
---|
Huono floikka pitää kuitenkin paremmin vireen kuin normaalit kakkatunerit tai joku fenderin vibratalla ei todellakaan pidä paikkaansa. Jos täällä yksikään osaa soittaa kitaraa paremmin kuin minä niin.........se ei ole mikään ihme.
ois myynnissä behringer GX-108 firebird 40€.pistä viestiä jos kiinnostaa. |