Aihe: Tokai breezy sound tele, paljonko kannattaa maksaa?
1
wizard86
13.02.2005 21:26:19
Mulla olis tiedossa tollainen 80-luvulla japanissa valmistettu tele-keppi. Vuosien saatossa kärsinyt aika pahasti (plussana uudehkot nauhat).
Ze Kink
14.02.2005 00:29:02
Käy kyselee www.tokairegistry.com :in foorumeilta. Itse muuten ostin äsken aikamoisen loistavan Springy Sound straton, tehty joskus 80 -luvun alussa tai 70-luvun lopussa. Jos laatu on samaa, voin vain suositella!
p130
14.02.2005 10:17:14

Jos se on ihan "relic", niin ehkä siitä maksimissaan 300 kannattaa maksaa jos se on kuitenkin soittokuntoinen. Paitsi 7okai logoisesta enemmän (katso tokairegistryä jos ei logoversiot sano mitään...).

Millä perusteella se on 80-luvulta? Uudempi logo ja Fenderiä vastaava lapa eivät vielä sitä kerro, se yhdistelmä oli Tokai telen euroopan ja japanin malleissa vielä vuoden 2000 jälkeenkin. Usein niitä kuintenkin myydään 80-lukulaisina joko kovemman hinnan saamiseksi tai tokairegistryn esittelemien jenkkimallin lapojen harhaanjohtamana.

Japsitokait ovat poikkeuksetta hyviä, mutta kasarilisää ei kannata maksaa mikäli iästä ei ole pitävää todistetta. Tokait ovat suomessa yleensä kohtuuhintaisia esimerkiksi keskieuroopan hintoihin verrattuna, eli ulkomaan hintoja ei tällä kertaa kannata ajatella automaattisesti edullisina.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
Meisseli
14.02.2005 10:28:59

Mulla on toi kukkamalli jotain 82- maksoin 500:- Kannattaa ostaa jos haluat hyvän soittimen.
Mull' on rytmi veressä, ja housut jalassa! www.strangefruitband.net
wizard86
14.02.2005 14:56:28
Nykyinen omistaja sanoi sen olevan 80-luvulta(eräs opettaja amiksessa).

Jos se on ihan "relic", niin ehkä siitä maksimissaan 300 kannattaa maksaa jos se on kuitenkin soittokuntoinen. Paitsi 7okai logoisesta enemmän (katso tokairegistryä jos ei logoversiot sano mitään...).

Millä perusteella se on 80-luvulta? Uudempi logo ja Fenderiä vastaava lapa eivät vielä sitä kerro, se yhdistelmä oli Tokai telen euroopan ja japanin malleissa vielä vuoden 2000 jälkeenkin. Usein niitä kuintenkin myydään 80-lukulaisina joko kovemman hinnan saamiseksi tai tokairegistryn esittelemien jenkkimallin lapojen harhaanjohtamana.

Japsitokait ovat poikkeuksetta hyviä, mutta kasarilisää ei kannata maksaa mikäli iästä ei ole pitävää todistetta. Tokait ovat suomessa yleensä kohtuuhintaisia esimerkiksi keskieuroopan hintoihin verrattuna, eli ulkomaan hintoja ei tällä kertaa kannata ajatella automaattisesti edullisina.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)