Aihe: Mikä kaappi Warheadille?
1
Rankku
10.02.2005 01:33:13
Nuppina Randall Warhead.
Mielipiteitä/tietoa, onko yksi 4x12" kaappi(esim rs412xl) parempi kuin RS125xl(= 2x12" + 1x15") ?
Ei siis ole varaa hankkia warheadille tarkoitettua settiä, jossa sekä ylä- että alakaappi. Liian kallis!

Netistä lukemieni arvioiden mukaan mielipiteet jakautuu kahtia elementtien kanssa, Celestion v30 vai v75?

-P
pekurides
21.02.2005 23:51:45

makuasioita,parempi ku kokeilet. Mä ostin viikko sitten kokeilematta omalla räkillä englin 4x12 vintage kaapin V30 elementeillä ku kaikki nii kehuivat et pakkohan sen sitte olla hyvä... joutu viemään kauppaan takas, ihan vitusti liikaa midleä mun makuun.. siis ihan hirveä. Kaveri taas soittaa Randall V-maxilla randallin kaapin kaa V30 ämyreillä ja tykkää.. et revi nyt siitä. Toiset kamat vaa jotenki sopiii paremmin keskenää. Tää uusi krankin skobe (eminence V12 ämyrit) kans aika hyvä eikä paha hinta 760e uusi! Kyllä hakkas marsut ja tän englin, siis mun mielestä:) koklaa krankkia olisin ite ottanu ellen ois löytänyt viel kuumemman virityksen. eiku nuppi kainaloon ja kauppoihin nii mä tein nyt viimeksi, ei jääny epäselvää!!!
McNulty
22.02.2005 11:13:09
tämä nyt täysin minun mielipiteeni, mutta olen ihastunut sellaiseen settiin missä on 2kpl 2x12" kaappeja. Ensinnäkin ne ovat mukavampi roudata, toisekseen ne saa sopivasti rumpulavan kummallekin puolelle... stereo-efektit tai jotain =)

Itse ainakin totesin Marshallin ja Mesan laatikot erittäin päteviksi laitteiksi. ...jaa mutta... mitäs siinä Warheadissa on tehoja? saattaa olla ettei nuo 2x12" pysy perässä. Noh, 4x12" on hyviä kokemuksia ainakin ENGL, Marshall (1960-sarjalaisista), Mesa/Boogie ja Laney kaapeista (ei niistä halpiksista).
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)