teemu j 02.03.2005 17:47:00 | |
---|
olen ajatellut ostaa digitechin multiefekti rp50. Joten kyselisin onkos kellään kokemuksia kyseisestä laitteesta, kyseinen vehje tulisi koti käyttöön. ovatko efektit käyttö kelpoisia vai ihan täyttä kuraa. Itselläni ei ole minkään moista kokemuksia noista laitteista. Zoomin petaalia ei täällä liiemmin ole kehuttu joten semmoista en osta. Ei muuta kuin antakaa tulla haukkuja tai kehuja! |
32788 02.03.2005 18:22:08 | |
---|
© Tiluman, kaikki lukijat pidätetään.
MÄOONMAAILMANPARASKITARISTI #1 |
mhaarala 02.03.2005 18:45:31 | |
---|
Digitech RP-100 Tuossa se on pöydällä ollut käyttämättömänä ties miten pitkään... linjaan ei kannata soittaa, muta JCM-800:n kanssa se toimi yllättävän hyvin. Tuli ihan asialliset säröt ja joitain muitakin ihan mukiinmeneviä soundeja siitä irtosi. En kuitenkaan halunnut pitää sitä käytössä ja kallistuin noiden putkikoneiden puoleen enemmän.. hurinoita on tietysti jonkin verran niin kuin tuollaisissa yleensäkin... rakenne vaikuttaa tukevalta eikä toimivuuden suhteen ole ollut huomautettavaa. Sen enempää en osaa oikein sanoa... |
teemu j 02.03.2005 20:26:16 | |
---|
Kävin tuolla digitechin sivuilla kuuntelemassa noita juttuja ja hyvältän noi kuulosti, taidan pistää tilaukseen kun ei paikallisista musa liikkeistä löydy digitechin tuotteita ilman tilaamatta. Kävin kattomassa jo aikaisemin noita ääni näytteitä mut en löytynyt, joten kiitti vinkistä. |
Lancelot 02.03.2005 20:28:27 (muokattu 02.03.2005 20:32:59) | |
---|
ihan hyvä peli(rp50) hintaisekseen(66e.) hyvät efektit. Omasta mielestäny pieksee zoomin. rumpukone on melko suppea mutta kyllä siitä hyötyä repii. Säröt nyt on mitä on, ihan jees. Siis ei mitään vikaa mut ite esim käytän erillistä särö petaalia. |
Migo 02.03.2005 20:57:44 | |
---|
Haluaisin kuulla käyttäjien kokemuksia gnx3:sta. Itse olen tuota ostamassa mutta olisi mukava kuulla omistajien kommentteja. Jotenkin tuntuu että olisin käynyt täällä ennenkin....? |