Aihe: Fender Super 60 jalkakytkin
1
jnummeli
14.03.2005 12:35:52
Ostin äskettäin ihan pätevän käytetyn Fenderin putkipelin. Kyseessä on siis punanuppinen Super 60 combo vuodelta 1989. Laitteen mukana ei tullut jalkakytkintä, joten olen aloittanut sellaisen metsästämisen. Vaihto pitäisi sujua kahden channelin: cleanin ja särön välillä ja kytkimen pitäisi olla normaalin kitarapiuhan tapaan kiinni vahvistimessa.

Osaako joku viisaampi kertoa mitkä Fenderin jalkakytkimet sopii ko. vahvarille? Vai olisiko olemassa jotain yleispäteviä kytkimiä kaikille merkeille? Kaverin Marshallin kytkimellä kokeiltiin eikä toiminut. Kitarapajalta lupasivat kytkintä etsiä, saas nähdä..
Jouni Antero
14.03.2005 13:09:51
Luulisin ihan tavallisen on/off kanavanvaihtajan pelaavan, itse käytän Bossin semmoista, mutta löytynee aika monta erilaista. Oliko se Marsun kytkin mono vai stereo-plugilla? Jos oli stereolla, niin kokeile vetää piuha puoleenväliin sitä jakkia ulos.
J.Hollström
14.03.2005 13:10:57
Metsästin itse kerran samalaista kytkintä Super 60:seen ja sain F-musiikista seuraavan infon (mutta en koskaan itse kytkintä kun paikallisesta F-musiikista sitä tilasin ;o):

Vahvistimeesi sopiva Fenderin 1-osainen kanavanvalitsin (koodi 099-4052-000) maksaa 325 mk, ja sellaisen voit tilata lähimmältä Fender-jälleenmyyjältä, tai myymälästämme p(09)660473.
Rock'n'roll forever man...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)