mungiisi 16.03.2005 08:55:20 | |
---|
Oon tässä tullut siihen päätökseen, että stratocasterini tarvitsee 22-jumbonauhaa, nykyisten 21-vintagen sijaan. Oon noita Warmothin kauloja kattellu, onko kukaan täältä tilannu warmothilta kaulaa/muuta tavaraa? Paljon on ollu tullu hintaa, ja eikös Suomessa tule vielä tulli ja alv. tuohon hintaan lisää, kun Amerikasta nuo tulevat? |
Juzzu 16.03.2005 09:21:17 | |
---|
ja eikös Suomessa tule vielä tulli ja alv. tuohon hintaan lisää, kun Amerikasta nuo tulevat? Kyllä. "Olin lähettäny täysin kännissä kaveritytölle alkuviikosta viestin "taidan olla homosensuelli" ja ihmettelin aamulla vastausta "en usko että oot homo". Ehkä tota juttua ei pitäisi viljellä niin palio." -Vilhelmus |
hoqane 16.03.2005 11:16:30 | |
---|
Oon itseasiassa itsekin ajatellut tuota samaa eli käytettynä saisi oikeanlaisia kauloja (mitäs siis itse haluan), mutta niistä kun ei koskaan voi olla 100% VARMA onko ne kuitenkaan sit hyviä. Oon vertaillut hintoja jne. Tuohon kysymykseesi et tuleeko tullit yms niin tottakait Suomen valtio haluaa kaikesta osan, mutta jos myyjä on pätevä hän laittaa tuon "arvon" sopivan alhaiseksi niin se ei edes tulliin jää tai sitten jos meniskin niin ei tarvitse hirveästi maksaa. Oon tilannut kitaraa ja efektiä ebayn kautta ja 2 kertaa mennyt tuonne Helsingin Postin 10:n ja kun sitten on ollut pakettikortissa alhainen hinta on ns. tullimaksu ollut naurettavan pieni! |
mungiisi 16.03.2005 15:24:11 | |
---|
Mitenkäs muuten on, meneekö tuohon 21-nauhasen tilalle 22-nauhanen kaula? Kun sedällä soittelin american standard stratoa, niin siinä loppupäässä kaulaa otelauta oli "irtonainen". |
Shaft 16.03.2005 17:23:28 | |
---|
Mitenkäs muuten on, meneekö tuohon 21-nauhasen tilalle 22-nauhanen kaula? Menee. |