jpaa 18.03.2005 22:15:20 | |
---|
Onko muilla Tonelab SE:n käyttäjillä signaaliviivettä? Mulla viive on just siinä rajalla että ei tiiä häritseekö se vai ei. Mitä enemmän rupeet kuuntelemaan, sitä enemmän ottaa pattiin. Kuulokkeilla soittaessa ihan sama juttu, ei luulis olevan vahvistimesta kiinni? Laite on viikko sitten pakasta vedetty. Mistäs tämä johtuu, vai onko vain laitteen ominaispiirre? |
jpaa 25.03.2005 21:07:43 | |
---|
Ilmeisesti sitten kellään muulla ole tätä ongelmaa.. |
Crossroad 26.03.2005 08:11:15 (muokattu 26.03.2005 08:11:32) | |
---|
mullakin on tuo lauta,mutta ei siinä moista piirrettä ole ainakaan häiriöksi asti. |
pitk 26.03.2005 10:36:20 | |
---|
Onko muilla Tonelab SE:n käyttäjillä signaaliviivettä? Mulla viive on just siinä rajalla että ei tiiä häritseekö se vai ei. Mitä enemmän rupeet kuuntelemaan, sitä enemmän ottaa pattiin. Kuulokkeilla soittaessa ihan sama juttu, ei luulis olevan vahvistimesta kiinni? Laite on viikko sitten pakasta vedetty. Mistäs tämä johtuu, vai onko vain laitteen ominaispiirre? Mulla on pöytämode, eikä mitään ongelmaa. Takuuseen. Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat! |
turhala 26.03.2005 16:49:58 | |
---|
joo ei mitään ongelmia, keikkailut tonelab se:llä heinäkuusta asti aktiivisesti , ei ylimääräistä viivettä eikä muitakaan käyttö häirioitä. Esiintyykö tuo viive siis koko ajan, kaikissa soudeissa vai ?? |
RHirvela 26.03.2005 19:17:27 | |
---|
Oon keikkaillu tuon kans myös heinäkuusta asti. Ei tuollaisia vikoja oo ollu. Kerran se tosin päätti keikan alussa vermettä käynnistäessä tiltata. Alko vilkuttamaan kaikkia valoja yhtäaikaa, eikä mikään toiminu. Sitte nappasin virrat pois ja takasi pariin kertaan ja taas toimi. Oikosulku tai jotain? #mulla_on_gas_eli_oon_salet... eiku |