Aihe: B.C. Rich!?
1
darknath
25.03.2005 13:52:28
mitäpä mieltä olette B.C. Richin hevikepeistä?? Kannattaako ostaa..?
Antti1
25.03.2005 14:04:22
mitäpä mieltä olette B.C. Richin hevikepeistä?? Kannattaako ostaa..?

Eivät eroa laatunsa puolesta (halvat mallit siis) muista halvoista hevikepeistä suuntaan eikä toiseen. Kalliit jenkkipelit ovat sitten taas ihan toista maata, mutta niitä ei paljoa markkinoilla liiku.
Salon seudulta laulajaa metallibändiin? Ottakaa yhteyttä pikaviestillä.
Sir Härö
25.03.2005 14:28:37
Mitenkäs nuo ~600 euron warlochit?
Viulu on saletisti kielisoitin jos mä sanon! Vittu nii! Pastilli?
trih
25.03.2005 14:37:45
Mitenkäs nuo ~600 euron warlochit?
Osta pois jos on "Made in USA".
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?" Dad: "It's a universal acronym." Danae: "An acronym of what?" Dad: "We Are Right." — from the cartoon Non Sequitur by Wiley
Farski
25.03.2005 17:06:01
Mulla on se m7 se mick thomsonin halvempi signature...
olen ollu tosi tyytyväinen. pieni ongelma on vähän intonaation kanssa, senkin korjaan kun kerkeän. mikit antaa hirveesti bassopuolta, liikaakin mut ei se ongelmaksi ole. ja sit tossa mun mallissa kielet vähän korkealla, et kannattaa sit kattoo jollain floikalla esim.. mutta siis toi mun warlocki on tosi hyvä.
I Hate Love But I Love Hate
Mrezzye
25.03.2005 18:57:24

ja sit tossa mun mallissa kielet vähän korkealla, et kannattaa sit kattoo jollain floikalla esim..

Saa sitä kielten korkeutta säädettyä kiinteätallaisestakin, ei siihen floikkaa tarvita.
Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi
McNulty
25.03.2005 23:28:35
Itse totesin nuo halvemmat Richit aika pommeiksi/jouskareiksi. Varmasti katu-uskottavuutta lisääviä malleja jollekin tremolopicking gurulle mutta itse totesin että esim. RG:n samanhintaisissa skeboissa oli enemmän vastinetta rahoille kuin pelkkä ulkonäkö. Niin ja eipä kaikki niistä Richien ulkoisista avuista diggaile.
tupesaku
26.03.2005 01:50:14

Mulla on ollu toi NJ Mockingbird pari kuukautta ja oon kyllä ollu tosi tyytyväinen. Siinä on se Speedloader-floikka, josta on ollu mielipiteitä vähän joka lähtöön, mutta mää en kyllä voi muuta kun kehua sitä. Kielet pitää tillata esim. Floy Roselta suoraan, mutta ei siinäkään ole ollu mitään ongelmia.
Mikit on mun mieleen vähän turhan bassoiset, mutta muuten hyvät...aion kuitenkin hommata jotkut muut jossain vaiheessa.

Kaikin puolin hyvä peli, jota on mukava soittaa!!
Jawbreaker
26.03.2005 11:30:45
Ei.Ensinnäkin ne on rumia ja toisekseen ne ei pysy polvella , ku ne on niin mujoja
Billsner
26.03.2005 12:19:34
Ensinnäkin ne on rumia

Kauneus on katsojan silmissä.

ja toisekseen ne ei pysy polvella , ku ne on niin mujoja

Onhan niillä eräs stratoa mukaileva mallikin. Se varmasti pysyy polvella. Kyllä minä warlockillakin olen istualteen soittanut, pitää vaan varoa sitä yläsakaraa kun nojaa eteenpäin.
Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin silloin on sama olla hiljaa.
McNulty
26.03.2005 14:16:28
...pitää vaan varoa sitä yläsakaraa kun nojaa eteenpäin.

Huolestuttavaa jos kitaraakin pitää jo varoa... ettei vain seivästä itseään sillä :) Olisi ollut helppo homma Vlad Tepekselle jos olisivat Romaniassa jakaneet kaikille ihmisille Richin Beastit =)
trih
26.03.2005 14:41:32
Kumma juttu miten Richit jakaa mielipiteet. Mua ei ole ikinä härinnyt mikään niiden kepukoista. Ilmeisti teinihevarimaine on jäänyt vahvasti ihmisten päähän. Alunperin keppejä ei suunniteltu muuta kuin laadukkaiksi soittopeleiksi. 80-luvulla alkoi sitten se "heviintyminen" kun soittajat halusivat erikoisia keppejä perinteisten sijaan. Tältä ne lähinnä näytti alkuaikoina:
http://www.rumbleseatmusic.com/pix/75bcrichseagull.jpg
http://www.rumbleseatmusic.com/pix/79bcricheagle.jpg
http://www.rumbleseatmusic.com/pix/81bcrichmockingbirdvsb.jpg
Danae: "Sometimes I wonder how we got words. Like, where does 'war' come from?" Dad: "It's a universal acronym." Danae: "An acronym of what?" Dad: "We Are Right." — from the cartoon Non Sequitur by Wiley
McNulty
26.03.2005 14:58:02
Kumma juttu miten Richit jakaa mielipiteet.

Samalla tavalla se jakaa Gibsonit, Jacksonit ja Fenderitkin mielipiteitä :)

Mua ei ole ikinä härinnyt mikään niiden kepukoista. Ilmeisti teinihevarimaine on jäänyt vahvasti ihmisten päähän. Alunperin keppejä ei suunniteltu muuta kuin laadukkaiksi soittopeleiksi.

Näin, katsojan silmässä tuo ulkonäöllinen seikka. Ja tosiaankin nuo ekat Richit tehtiin käsipelillä (ja taidetaan edelleen tehdä käsityönä ne USA-mallit) ja hinnat olivat/ovat korkeita. Suomessa ei kovin montaa USA Richiä edes ole, vaan suurin osa on tuota halpisosastoa Aasiasta. Mielestäni hyvin kaukana tuosta OIKEASTA B.C. Rich laadusta. Tuossahan vain ratsastetaan juurikin sillä että "kun dimmu borgirilla oli Warlock, mullakin pitää olla"-meiningillä. Saman hintaluokan skeboista (600e tms) ovat mielestäni Ibanezit ja esim. Jacksonit laadukkaampia skittoja. Ja toimivat varmasti yhtä hyvin metallissa kuin BC Rich... ellei jopa paremmin. BC Rich onkin siis vain "katu-uskottavuutta" lisäävä???

Tältä ne lähinnä näytti alkuaikoina:
http://www.rumbleseatmusic.com/pix/75bcrichseagull.jpg
http://www.rumbleseatmusic.com/pix/79bcricheagle.jpg
http://www.rumbleseatmusic.com/pix/81bcrichmockingbirdvsb.jpg

Ihan näppärä tuo Eagle... mutta silti ottaisin mielummin Deanin :)
trih
26.03.2005 15:02:44
Juu nuo nykypäivän aasiavalmisteiset ei tosiaankaan mitään huippupelejä ole. NJ-sarja on ainoa mitä kannattaa harkita koska se on mielestäni varustukseltaan aika kilpailukykyinen. Tosin 650€ hintaan löytyy muiltakin valmistajilta kelpo kamaa.
Wasbesp
26.03.2005 17:49:51

Jos jotain kiinnostaa, niin tässä oon myynnissä yksi warlock: http://www.kolumbus.fi/dani.nuutinen/warlock/index.html

HUOM! Minä en ole myyjä.
Onks kaikki Alexit laihoja?
Reclez
26.03.2005 19:27:14
Suosittelen
"Play Your Guitar With An Feeling"
Incarnation
26.03.2005 20:00:50
B.C. Richin kaikista halvimpaan sarjaan eli Bronze-sarjaan olen valitettavasti päässyt tutustumaan.
Kyseistä Warlockia ei voi juurikaan akustisesti soittaa, koska mitään akustisia ominaisuuksia kyseisellä yksilöllä ei ole. Puu ei värähtele juuri lainkaan ja soundi on muutenkin valmiiksi dempattu.
Tuohon Bronze-sarjalaisten hintaan saa paljon laadukkaampiakin skittoja.
Rest in peace Dime
darknath
26.03.2005 21:32:27
paljonko kannattais maksaa nj seriesin neckthru warlockista?
minimies
27.03.2005 20:09:30

paljonko kannattais maksaa nj seriesin neckthru warlockista?

Maksoin omasta vanhasta (käytetyst) 450e tosin sitäpä tingittiin pari tuntii... (saatiin liikeees viel kahvit) Se on kyl lisenssi floikal... Tuohon hintaan ihan pirun mahtava härveli... Mikit tosin vaihtu EMG HZ4:iin.
MIKSI tehdä kaikki selvinpäin...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)