Aihe: Mistä laatupiuhoja Helsingistä?
1 2
MikeS
01.12.2004 13:47:56
Terve. Mistä kannattaisi etsiä Helsingissä käydessään laadukkaita instrumenttipiuhoja? Mitkä liikkeet myyvät seuraavia piuhoja? Kyseessä on pitkät piuhat, ei pedaalilaudan piuhat.

Proco
Planet Waves
Spectraflex
Monster
Dimarzio

Tänks!
Ben_D
01.12.2004 13:48:57

Terve. Mistä kannattaisi etsiä Helsingissä käydessään laadukkaita instrumenttipiuhoja? Mitkä liikkeet myyvät seuraavia piuhoja? Kyseessä on pitkät piuhat, ei pedaalilaudan piuhat.

Proco
Planet Waves
Spectraflex
Monster
Dimarzio

Tänks!

Mua kiinnostais kanssa noi Monster kaapelit.
Shaft
01.12.2004 13:56:31
Ainakin Custom Shop ja Levytukku myyvät osaa noista merkeistä.
Mursuviiksi
01.12.2004 14:00:54
Proco - Musamaailma
Planet Waves - Levytukku
Spectraflex - Custom Shop
Monster - ?
Dimarzio - Levytukku
Moussaka on kamalaa.
MikeS
01.12.2004 19:03:50
- Musamaailma
- Levytukku
- Custom Shop
- ?
- Levytukku

Kiitoksia paljon vastanneille! Ja eikun ostoksille...
Ben_D
02.12.2004 21:41:16

Kiitoksia paljon vastanneille! Ja eikun ostoksille...

Eikö kellään ole tietoa, mistä noita Monster piuhoja sais Helsingistä?
kivi
02.12.2004 21:47:16
Eikö kellään ole tietoa, mistä noita Monster piuhoja sais Helsingistä?

http://www.monstercable.com/dealer_locator/

Eipä taida olla maahantuontia. Jossain oon kyllä noita nähnyt.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
kulmahiomakone
02.12.2004 22:15:21 (muokattu 02.12.2004 22:15:41)
Listasta puuttuu ainakin Klotz. Sikäli kun laatupiuhoista puhutaan...
Niskamies
08.12.2004 07:09:47
Listasta puuttuu ainakin Klotz. Sikäli kun laatupiuhoista puhutaan...

Ja Klotzin piuhoja saa Soundatasta.
Meitsi on meshissä.
Ben_D
08.12.2004 07:36:16

http://www.monstercable.com/dealer_locator/

Eipä taida olla maahantuontia. Jossain oon kyllä noita nähnyt.

Missähän se jossain mahtais olla?
kivi
08.12.2004 11:52:27 (muokattu 08.12.2004 11:53:25)
Missähän se jossain mahtais olla?

Jossain on ikävä kyllä varmaan jonkun lavalla tai studiossa, todnäk ei kaupassa.
:-)
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Ben_D
08.12.2004 12:04:33

Jossain on ikävä kyllä varmaan jonkun lavalla tai studiossa, todnäk ei kaupassa.
:-)

Menee taas ulkomailta tilaamiseksi jos tollasia haluaa..
kivi
08.12.2004 12:09:28
Menee taas ulkomailta tilaamiseksi jos tollasia haluaa..

Näin mä myös käsitin. Eikun tilaamaan...
(Handsome Dick Manitoba)    
Niskamies
08.12.2004 20:43:33
Onkos noissa Monster piuhoissa mitään "erikoista"? Onko laatu parempaa kuin vaikka Cordialeissa?
Meitsi on meshissä.
McNulty
29.03.2005 00:04:31
NOSTETAAN!!!

En viitsinyt uutta threadia aloittaa kun oli vanha alusta sopivasti tässä.

Itselläni on nyt DiMarzion piuhoja pari tsipaletta... Olen jo pitkään etsinyt Spectraflexiä ja tältä threadilta löysinkin vastauksen. Nyt kiinnostaisi vaan tietää onko joku päässyt konkreettisesti vertaamaan Spectraflexin ja DiMarzion instrumentti-kaapelien eroja? Mitä hyvää? Mitä huonoa? (siis muutakin kuin hinta) =)

Onko muita "käytössä hyviksi ja kestäviksi" havaittuja kaapeleita kitaran ja vahvistimen väliin tiedossa? Itse olen DiMarziosta kyllä tykännyt, planet waves on ihan siedettäviä vaikkakin ottaa hieman helpommin häiriötä.

Noh, kai se pitänee Custom-Soundsille soitella ja pistää vaan parit piuhat tulemaan ja testata mitä sanoopi ne. Ainakin tuo piuhan rakenne puhuisi erittäin laadukkaan ja suojatun piuhan puolesta... Kangas pintakin vielä niin ei mene heti poikki vaikka joku symbaali kaatuu tai tippuu johdon päälle tms...
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
goose
29.03.2005 00:10:19
Mulla on muutama Spectraflex ollut nyt kovassa käytössä ja ei valittamista. Rakenne ja soundi on kohdallaan. Plugi voisi olla vähän pienempi, mutta muuten menee hyvin. George L:ää kanssa jonkin verran käytetty ja hyväksi todettu, vaikka vetääkin sykkyrään. Menee joka paikassa muualla paitsi laudan ja kitaran välissä. Erityisen hyvää kamaa laudassa.
Täytyyhän sitä antaa kaverinkin välillä voittaa..
McNulty
29.03.2005 00:15:41
Mulla on muutama Spectraflex ollut nyt kovassa käytössä ja ei valittamista. Rakenne ja soundi on kohdallaan. Plugi voisi olla vähän pienempi, mutta muuten menee hyvin. George L:ää kanssa jonkin verran käytetty ja hyväksi todettu, vaikka vetääkin sykkyrään. Menee joka paikassa muualla paitsi laudan ja kitaran välissä. Erityisen hyvää kamaa laudassa.

Tiedätkö onko mahdollista saada Spectraflexiltä nuita Fats-o-flex piuhoja... tuolla Custom-Soundsin sivuilla ei näkynyt, mutta ajattelin josko sieltä olisi joku niitäkin ostellut. Lautaan täytyykin muistaa noi Georget hommata jossain välissä. Ehdottomasti haluan instrumenttipiuhaksi sellaisen joka ei vedä itseään mutkalle ja rullalle. Ärsyttää noissa planet waves-kaapeleissa juuri se että ne on aina sykkyrällä.
"I have tried so fuckin' many tubeamps and they all sound like some fuckin' AC/DC... except Krank" - Darrell Lance Abbott
ReBeat
29.03.2005 01:10:02

Ei mitään voi soittaa jos ei oo nuolella merkityt Alessandro Instrument Pro piuhat! Taide ei tuu oikein ilman noita. Signaalin täytyy kulkea kunnolla ja ylimääräiset diskantit leikataan vasta EQ:lla. Hoho.

"Silver is the final word in conductor material, being the most musical metal known.... "

http://www.alessandro-products.com/cables-inst.html
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
LaXu
29.03.2005 01:29:08
Onkos noissa Monster piuhoissa mitään "erikoista"? Onko laatu parempaa kuin vaikka Cordialeissa?

Mitä olen ulkomaisilta voorumeilta lukenut niin ei. Monet sanoavat myös, että ne eivät ole kaikkein kestävimpiä. Sitten on vielä Monsterin vähän kyseenalaiset bisnesmenettelyt..ovat näet vieneet oikeuteen kaikkia firmoja joiden tuotteessa tai lafkan nimessä on sana Monster. Disneyn Monsters Inc leffa, joku lumilautailuvideoita tekevä SnowMonster-firma ym.
McNulty
29.03.2005 01:33:35
Mitä olen ulkomaisilta voorumeilta lukenut niin ei. Monet sanoavat myös, että ne eivät ole kaikkein kestävimpiä. Sitten on vielä Monsterin vähän kyseenalaiset bisnesmenettelyt..ovat näet vieneet oikeuteen kaikkia firmoja joiden tuotteessa tai lafkan nimessä on sana Monster. Disneyn Monsters Inc leffa, joku lumilautailuvideoita tekevä SnowMonster-firma ym.

Haha.. aika kaukaa haettua. Vähän sama kun lasifirma mainostaisi... "We are selling windows!" =)

Ilmeisesti noi Monster-piuhat eivät ole vielä haastaneet Monster-vahvistimia sentään oikeuteen. Luulin aluksi että olisi kyseisen pajan omia piuhoja olleet mutta ei ilmeisestikään :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)